KTS reviews

KTS reviews

7.0

Elektriker linjen.

Jeg har taget min uddannelse som elektriker på Københavns Tekniske Skole Frederiksberg. Da matematik ikke kommer let til mig, gjorde jeg selvfølgelig skolen opmærksom på dette, hvilket de straks tog hånd om.

Jeg synes i hvert fald Frederiksberg tekniske skole, elektrikerlinjen har hjulpet mere end rigeligt. De har altid talt til mig som et menneske og ikke som en der BARE skal stå skoleret for dem, som man hører skolelærer gør.

Jeg vil gerne sige mange tak for at have givet mig elektriker uddannelsen & hjulpet mig hele vejen igennem. Det kan jo være vi ses igen i fremtiden, hvis jeg beslutter mig for at blive el-installatør.

Endnu engang, tak for alt KTS.
Fortsæt nu det gode arbejde!

Dårlig skole

der er ikke styr på noget og de fleste af pengene går til direktionen, hvilket gør at eleverne sidder tilbage med dårlige lærer som ikke kan undervise.
Selvføligelig er der nogle gode lærer men de bliver overskygget af de dårlige

Is KTS your company?

Københavns Tekniske Skole Lersø Parkallé Details

Teknisk skole i København har erhvervsuddannelser, htx, korte og mellemlange videregående uddannelser, AMU kurser, IT kurser og akademiuddannelser. Find uddannelse eller kursus her.

Visit KTS

We live here: Lersø Parkalle 2