Kubera reviews

Kubera reviews

7.4

Vare og service helt i top

Vi har netop handlet hos Kubera, og her var der ingen udfordringer i forbindelse med dette - vi skrev endda en mail til dem ingen vi bestilte vores vare - her var servicen helt i top.

Kan sagtens anbefale andre at handle herfra.

Is Kubera your company?

Kubera Details

KUBERA er Danmarks eneste butik med speciale i bøger om buddhisme, meditation, Vajrayana, Zen og Theravada. Vi har også et stort udvalg af klassisk asiatisk brugskunst, antikke møbler, buddha-statuer, tibetanske thangkaer og røgelse.

Visit Kubera