Kundeservice reviews

Kundeservice reviews

3.4

De prøver at skjule udgifterne

De prøver bare at få penge ud af folk på alle mulige måder.

Anmassende lokkesalgsopringning upassende

Afmelding af Blad ikke respekteret.
Girokort igen efter afmelding længe forud og NYT dårligt blad.

Uinteressant blad med gamle nyheder og grim opsætning.

Nej Tak til Boligmagasinet, som er på gratisniveau.

Jeg ventet i 1 time og fik aldrig hjælp

Jeg er en bruger hos TDC, jeg ringet til dem idag kl 16 og var på vente listen i en time, jeg ku ikke vente mere der jeg havde andet at tag mig af. Utroligt at man ka vente i så langt tid, jeg synes det er mega rigt at de ikke ka ansætte et par medarbejder mere.
Og ikke nok med det er jeg bundet til det lort i 6 mdn ...!!!

Opsigelse virker ikke i Safari og Chrome

På "kundeservice.nu" virker alt pånær abb. opsigelse, når man bruger Safari eller Chrome som browser, hvilket 47% gør. Det var også tilfældet for et halvt år siden. Tilfældigt? Næppe.

Der er ikke styr på noget som helst!

De har ikke styr på noget som helst...

1. Jeg har flere gange opdaget via min kontoudskrift, at de har trukket for mange penge.. Og det er sket mere end én gang..

2. Da jeg til sidst bliver så træt af dem, at jeg vil sige op, så får jeg tilbuddet "4 ekstra blade til halv pris". Og jeg beslutter mig, at give det en chance til. Men jeg kan nu se, at selvom jeg sagde ja til tilbuddet og har fået tilsendt en kvittering på tilbuddet, så forsætter de bare med at trække fuld for bladet...

Jeg overvejer stærkt at opsige alle mine abonnomenter hos dem (M! og illustreret videnskab), selvom jeg er meget glad for begge blade, men der er simpelthen for meget bøvl med dem....

Uetisk!

Jeg baserer denne anmeldelse på selve deres umoralske og uetiske metoder. Jeg synes illustreret videnskab er et udmærket magasin, hvilket de andre produkter nok også er; medvidende at ill.vid. er deres mest succesfulde ... Men jeg synes de træder sig selv over tærene; når deres forretningsmetoder virker som om de er på spanden og at deres produkter er noget lort, det virker nemlig lidt som om at det bare gælder om at få de penge de kan nå "inden man opdager det" altså inden man opdager at abonnementet er ubrugeligt. Det er det ikke. men!

De udnytter folks eventuelle dovenskab, eller de principløse personer.

Jeg havde bestilt et abbonement, hvorledes jeg betale 79 kr. for 2 blade og et knivsæt som velkomstpakke med en profitabel værdi. Selve produkterne modtog jeg, uden klager!

Jeg modtager en tid efter knivsættet som det første, og først hen i november får jeg mit første blad (Hvor jeg skal betale for det, men tænker at det er en fejl, og derfor betaler jeg ikke), herfor tjekker jeg op på abbonementet på deres hjemmeside; jeg har kun modtaget dette blad iflg.. deres hjemmeside, og næste blad nummer 2, vil jeg så modtage i december, og det gør jeg... I dette blad skal jeg ikke betale noget, så er det vel gået på plads?

Jeg gider så ikke modtage flere blade og jeg går uden besvær ind og lukker mit abbonement manuelt på deres hjemmeside så de ikke når at sende det 3. blad.

senere i samme måned får jeg så en opgørelse hvor jeg skal betale for 2 blade, her kan jeg så se specifikationerne for regningen. Jeg har åbenbart modtaget 4 blade. Det er de første 2 blade jeg ikke modtager, det får mig til at tænke at det er smart fra deres side. Så undgår man jo at kunderne ikke melder sig ud efter de første to magasiner, da det resultere i tab hos dem grundet velkomstpakken.

Af principper gider jeg ikke ringe til dem, og af principper gider jeg ikke betale regningen. Men de tjener vel nok en sum ekstra fordi, folk bare betaler deres regninger og fordi folk ikke gider drøfte deres regninger. Selvom folk måske godt er klar over det.

Og jeg undrer mig selvfølgelig også over at de påståede 2 første blade ikke engang var registreret på deres hjemmeside under mit abbonement.

Men jeg vælger at ringe; (ligesom jeg vælger at bruge tid på at kritisere deres forretning) uden problemer sletter de regningen! Og det var tydeligvis beklageligt, ligeså beklageligt som de andre der i deres faste procedure ikke modtager de første 2 blade. Og ligeså beklageligt som i alle deres anmeldelser der ikke tilegner sig mere een stjerne, hvor meget kan man lige beklage sig? Dette er een af mange umoralske og grådige metoder. Den hvor de camoufleret sender fakturaer for noget andet, den hvor de ikke stopper med at sende magasiner uanset om abbonemetet er standet, og den hvor de altid, uanset om man har betalt, sender en regning med en forhåbning; Kan vi tjene dobbelt på hr. Jensen?

Jeg ér hurtigt dømmende, jeg er stædig, men jeg har intet til overs for fejltagelser der også kun er spækket med her på trustpilot. Har generelt intet til overs for at nogle der forsøger at snyde og bare fortsætter.

Man skal ikke have mere end een stjerne når forretning er baseret på uærlighed.

Opsiger ikke ens abonnement korrekt

Min far abonnerede på bladet 'Digital Foto' som er et fint blad.
Der begyndte så at kommet 2 blade af Digital Foto (helt ens) ind af døren. Så besluttede vi os for at opsige det. Konsulenten lød forstående da vi ringede og tilbød os et nyt abonnement - hvor vi takkede nej tak. Konsulenten og jeg blev enige om at betale det resterende som stod på kontoen.

Efter omkring 2-3 måneder er der nu kommet en rykker ind af døren med et beløb som er over det vi aftalte + et rykkergebyr.
Når jeg prøver at logge ind på hjemmesiden eller prøver at opsige uden for åbningstid for jeg at vide at abonnementsnummeret ikke eksistere.

Hold jer væk fra dem!

God og effektiv kundeservice

Fik et brev i postkassen hvor der stod, at jeg havde sagt ja til et prøveabbonnement på GØR DET SELV. Dette var ikke korrekt, jeg ringede derfor ind til kundeservice, der hurtigt beklagede fejlen og slettede min ordrer. En utrolig venlig service, der tror på hvad man siger, hvilket jeg ikke altid oplever når jeg ringer til kundeservice andre steder.

Pas på, når du tegner et abbonement hos Bonnier.

Jeg fik et tilbud på et årsabonnement på Penge og Privatøkonomi. Der var gældende fra blad nr. 6, 2010 til blad nr. 5, 2011.
I betalingsbetingelser står der bl.a. Har du betalt forud, sender vi det antal magasiner, du har betalt for.
Da jeg modtager blad nr. 6, 2011 er der et girokort med til et nyt årsabonnement. Hvilket jeg ikke ønsker og henvender mig til kundeservice pr. mail for at annullerer og får en kvittering.

Når man skal opsige et abonnement, så er det som om Bonnier har spekuleret i, at man skal opgive at opsige sit abonnement, og derved kan de tjene en ekstra skilling.

Jeg har nu fået 3 magasiner tilsendt efter mit årsabonnement er opsagt eller udløbet, samt et girokort på kr.199,75.

Kundeservice fortæller, at jeg selv skal være aktiv ved at opsige mit abonnement, trods det, at jeg havde betalt et årsabonnement forud.

Det er utroligt dårlig service, at de sender et nyt blad med et nyt girokort. Hvor jeg som kunde ikke kan fravælge bladet.

Endvidere, hvis man så insisterer på at skulle tale med et rigtigt menneske hos virksomheden, så får man lov til at vente i telefonkøen, og det er selv hvis man ringer på de skæve tidspunkter, hvor telefonkøer typisk er kortest.

Bonnier er et glimrende eksempel på blad/magasin svindlerfirmaer!

Når man skal opsige et abbonnement, så er det som om Bonnier har spekuleret i at man skal opgive at opsige sit abbonnement, og derved kan de tjene en ekstra skilling.

Når man opsiger et magasin hos dem, så skal man bruge en telefonsvarer service således at du ingen kvittering får på at du har opsagt lortet. Det er utrolig dårlig service, og det er ikke engang nemmere for dem, det er ren og skær spekulation fra deres side af.

Endvidere, hvis man så insisterer på at skulle tale med et rigtigt menneske hos virksomheden, så får man dælme lov til at vente i telefonkøen, og det er selv hvis man ringer på de skæve tidspunkter, hvor telefonkøer typisk er kortest.

Elendig side

Forvirrende side. Når man vil opsige sit abonnement, bliver man hele tiden tilbudt nye ting.
Hvis man da overhovedet kan opsige via siden. Lige pt. kommer beskeden "Page Not Found
Page not found."!

Is Kundeservice your company?

Visit Kundeservice