Kunstkompagniet reviewed by

København, DK

Virksomheder som denne giver dårligt ry til internethandel.

For 25 dage siden var jeg inde på hjemmesiden og bestilte en vare. På siden stod der at leveringen fandt sted via GLS som kunne levere den i en af deres pakkeshops og da det jeg havde bestilt var en gave til min bror, valgte jeg at leveringsstedet skulle være i odense i hans navn (bor selv i KBH).Dette virkede umiddelbart fint nok og jeg fik en ordrebekræftelse.

Har dog 25 dage efter, stadig ikke modtaget en pakke og deres telefon går direkte på telefonsvarer (og nej det var ikke bare et uheldigt tidspunkt jeg ringede på). Jeg har ringet over 20 gange den sidste måned på forskellige dage og tidspunkter. Derudover har jeg skrevet nogle mails; I starten bare for at finde ud af hvor min pakke blev af og efter 20 dage har jeg prøvet at annullere min ordre, men har ikke fået svar en eneste gang.

Til dags dato har jeg ikke modtaget min pakke. Kan kun på det kraftigste fraråde at handle med kunstkompagniet.dk
    Kunstkompagniet
    TrustScore 8 / 10

Reply from Kunstkompagniet

Kære Mikael

Vi er kede af din dårlige oplevelse, som vi undre os meget over. Det er et sammentræf af uheldige omstændigheder som jeg fortalte dig på telefonen. Vi har selvfølgeligt straks overført dit beløb til din konto da vi erfarer du ønskede at annullere ordren. Da vi er ved at overgå til nye systemer herunder GLS pakkeshop har der desværre været lidt uhensigtsmæssigheder i vores kommunikation. Det skulle dog være udryddet nu så alt køre på den front . Til din information blev din pakke udsendt med vores private fragtmand, allerede samme dag som du bestilte. Han har været ude for at aflevere den hos dig personligt 4 gange uden at finde nogen hjemme. Sidste gang har han også talt med dig på telefonen i følge hans bemærkninger. Jeg beklager dog endnu engang, men kan ikke lade være med at notere er lige lovlig frembrusende, og håber du vil ændre og eller kommentere slutningen på sagen så folk ikke tror vi er ude på at snyde nogen.

mvh

Michael, Kunstkompagniet