Kurt Gulvmand reviews

Kurt Gulvmand reviews

Very low
1.9

ADVARSEL !! SNYD og bedrag

Jeg er dybt rystet rystet over at læse at Kurt gulvmand stadigvæk er løs og ødelægger folk gulve.
Jeg oplevede ham gennem det der hed City gulve. Den gang kom der en gruppe polske mænd som ødelagde vores træ gulve og kostede os 20.000 kr.
De stjal fra vores lejlighed og Kurt gulvmand ville selv ikke erkende at havet taget i mod vores bestilling og at han havde været ude i vores lejlighed. Sonja Mitrovic hed ham polakken som kom sammen med sine landsmænd.
TV2 har forsøgt at få skovlen under ham uden held. De lugtede lunten.
Deres hjemmesider ligner hianden og de personer som roser deres arbejde er findes ikke eller er f.eks en sanger fra tyskland.

Denne man burde være politianmeldt og sat i fængsel for bedrageri og hærværk.

Fuldstændigt horribelt. Det er Kurt Gulvmand kendt fra kontant! Advarsel!

En redigeret udgave af insigelserne til inkassofirma opsummerer meget godt oplevelsen:

"I forbindelse med det "arbejde" som blev udført i vores hjem fandt vi ikke resultatet tilfredsstillende. Efter konsulentbistand fra Københavns Gulve konkluderedes det, at den afsluttende slibning og slibning af dørtrin var under al kritik. Da den afsluttende slibning ikke var i orden inden den efterfølgende ludbehandling krævedes det, at hele slibningen og behandlingen skulle omleveres. Derudover har de medarbejdere, som har udført arbejdet gået rundt på nylagt linoleumsgulv med lud under skoene, hvorfor dette også har været nødvendigt at lægge om (hvilket er foretaget, indtil videre, uden erstatningskrav til Egedahl Aps). Omleveringsretten har udbyder, iflg obligationsretslig lovgivning, krav på at få tilbudt at udnytte. Dette tilbød vi Egedahl Aps telefonisk d.4/4 2013, hvor der blev indgået aftale om tid til beseelse af reklamationens genstand dagen efter d. 5/4 2013 kl. 10.00. D. 5/4 står kunden på sin adresse. Intentionen er den, at lade udbyder anvende sin omleveringsret. Kl. 10.15 foretager kunden, idet Kurt Gulvmand ikke er dukket op tre opkald til ham, som ikke tager sin telefon. Der lægges herefter besked om, at sagen betragtes som afsluttet, da kunden nu har fået mulighed for at anvende sin omleveringsret. Kunden bliver stående på adressen sammen med konsulent fra Københavns Gulve til kl. 10.20. Udbyder dukker aldrig op. Og ringer heller ikke tilbage. Kl. 11.32 samme dag modtager vi et opkald fra en anden repræsentant for udbyder, som siger at de vil undersøge sagen og vende tilbage samme dag. Det gør de ikke. I to tilfælde er Egedahl altså blevet tilbudt muligheder for at udnytte sin omleveringsret.

D. 15/5 - 2013 modtager vi en faktura elektronisk fra firma som lyder på godt 10.000 DKR.
Dette er vi ganske forundrede over, da Egedahl er blevet tilbudt at udnytte sin obligationsretmæssige omleveringsret for sit ellers stærkt kritisable arbejde og ikke har vendt tilbage på nogle af vores henvendelser. Og vi ikke har hørt fra dem siden den famøse 4/4, hvor vi traf aftale om omlevering d. 5/4, som ikke blev overholdt fra Egedahl Aps' side. Egedahl Aps har således ikke overholdt nogen af de aftaler som er indgået i forbindelse med reklamationen. Efter ikke at have hørt fra firmaet i over en måned har vi derfor fået lavet gulvene af en anden udbyder, og anser denne sag for værende afsluttet. Hvilket vi påpeger i en mail, som er stort set ens med denne e-mails ordlyd. Denne svares der ikke på, vi modtager blot et brev fra et ellers velmenende Inkassofirma d. 3/6 2013.

Vores indsigelse går således kort og godt på, at der altså fra Egedahl Aps ikke er blevet leveret det lovede produkt og reklamationen har indeholdt to tilbud fra kunden om omlevering til udbyder, som vedkommende ikke har taget imod idet aftale om beseelse ikke har været overholdt af Egedahl. Vi har konsulteret Kbh Gulve samt to jurister. I alle tilfælde er vi blevet rådgivet til ikke at betale en eventuel faktura i henhold til obligationsretslig lovhjemmel og håndværkets stærkt kritisable kvalitet. De to jurister samt Kbh Gulve har fungeret som bistand og vidner hele vejen igennem sagen. På baggrund af ovenstående konkluderes det, at der ikke er obligationsretmæssigt belæg for at betale, at det med al sandsynlighed også vil være konklusionen i et eventuelt retsligt efterspil og at kunden ikke agter at betale i henhold til manglen på dette belæg.
Med venlig hilsen"

Til skræk og advarsel skal her siges, at vi altså her har at gøre med mennesker, som lever af at snyde, true og bedrage. De har mellem 20 og 30 hjemmesider, som ser professionelle ud. Når man ringer føler man sig tryg og godt tilpas, men dem som kommer og laver gulvene er af markant anden etnisk herkomst (ikke at der er noget som helst galt i dét), til trods for, at man lades tro at det er manden fra Egedahl selv som laver gulvene. Gulvene var uhyggeligt dårligt lavet. Herefter har vi altså et nærretsligt efterspil, hvor firmaet gør alt hvad de kan, for at få penge som ikke tilkommer dem. Husk at gøre research på det firma i vælger!! Kurt Gulvmand er helt almindeligt kendt i gulvsliber-kredse, og Kbh. Gulves konsulent, som vi kender privat kunne da heller ikke andet end advare kraftigt mod Kurt Gulvmand, som altså er lig med Egedahl Aps.! Skriv "kurt Gulvmand kontant" på google, så skal I bare se løjer.

Og så kan man i øvrigt sidde med en markant fornemmelse af, at de fleste af de positive anmeldelser på trustpilot er lavet Kurt Gulvmand selv, idet sammenfaldet imellem de negative er så stort.

Hold jer væk her drejer det sig ikke kun om dårligt arbejde med desideret fusk

Jeg skulle have slebet gulvet ned og pigemnteret og have pålagt tre lag lak. nu 1 år efter er pigmenteringen ved at være slidt af flere steder, så der kan ikke være tale om at der overhovedet har været ret meget lak på. Det var penge ud af vinduet!!!

Undgå Kurt Gulvmand alias Gulvmanden

Ak ja.
Vi kontaktede Gulvmanden, og en tilsyneladende arbejdsvant herre iført kedeldragt og kendermine kom og besigtigede de gulve, som vi ville have behandlet. Han sagde, at firmaet anvendte ældre, solide danske håndværkere og derfor var lidt løntunge, men at vi selvfølgelig ville afregne elektronisk, så vi kunne benytte os af håndværkerfradraget. Stor var derfor min overraskelse, da jeg efter en dags forgæves venten blev mødt med tre østeuropæiske herrer, hvoraf kun den ene kunne kommunikere meget sporadisk på dansk og engelsk, og hvor et meget ungt medlem af sjakket gik i gang med arbejdet, mens de to andre hurtigt forsvandt igen. Da de samtidig ved ankomst havde orienteret mig om, at der skulle falde kontant afregning ved dagens slutning, fandt jeg det heldigvis nødvendigt at tjekke internettet. Da jeg så anmeldelserne her på Trustpilot, fik jeg straks stoppet arbejdet og tilkaldt et andet firma.
Tak til Trustpilot og mine med-forbrugere!
Og undskyld til de tre østeuropæiske håndværkere, som var meget flinke, men desværre er blevet fanget af en eller flere kyniske personer.

STOR ADVARSEL (KLAMPHUGGERI)

Kort fortalt........
Vi skulle have slebet gulve i 3 mindre rum.
Vi ringede til en dansker (kurtgulvmand). og fik 3 østeuropæere ind ad døren, hvoraf kun den ene kunne mumle lidt dansk.
Meget dårligt udført arbejde:
sleb ikke i bund, kom ikke ud i hjørner og kanter, sleb ikke steder der var for (svære) at komme til,
dørtrin og lister var totalt ødelagte, forkert lak og for tynde lag lak,
de efterlod et svineri på badeværelset i form af lak på flisegulvet og på hele håndvasken og en stor sæk affald fra arbejdet,
alle gulvene endte med at være meget grovslebne og grimmere end de var før de gik igang.
der var sjasket med lak langt op på panelerne og millioner af mærker og hakker, de var lige til at bruge en dejlig weekends-tid på at male igen.
regningen var pludseligt steget med små 1000 kr. som de dog ikke kunne få ud af os.
På det tidspunkt skulle vi bare have dem ud af døren så vi kunne få rettet op på det hele.

STOR ADVARSEL MOD DETTE FIRMA!
FOR DIN EGEN SKYLD : FIND ET RIGTIGT FIRMA, OGSÅ SELVOM DET KOSTER MERE.

SE links.....

tusind tak for rigtigt flot arbejde

Vi siger tusind tak til netto gulv...Kurt Gulvmand...vi er så glade og tilfredse og har under ingen omstændigheder intet at klage over. De kom som aftalt og har udført det flotteste stykke arbejde. De fik pengene da arbejdet var udført til den aftalte pris og vi fik vores kvittering. Tak Kurt Gulvmand for flot arbejde udført af meget meget flinke fyre, der simpelthen ikke engang holdt pause.
Hilsen Lone Friis

Billigt og besværligt

Jeg aftalte om fredagen med KG at min entree på 6 kvm skulle slibes og lud behandles mandagen efter. Vi aftalte kl 7.30 som mødetidspunkt. Jeg får en opringning kl 7.30 af håndværkeren at han er på vej og ville være frem om 10 minutter. Jeg ringer til ham kl. 8.00 for at høre hvor han bliver af.

Kl 8.15 møder to mænd op, en i arbejdstøj der ikke snakker dansk og en i cowboybukser og med læderringbind. Jeg forklarer hvad der skal laves og jeg skal køre på arbejde lige efter vi har talt sammen. Manden siger at det koster kr 2.000 som aftalt dog at det er ekskl. moms. Jeg nægter at betale en krone mere end de aftalte kr 2.000 og er klar til sende dem hjem igen. Han går med til beløbet, skriver en kvittering udstillet af Egedahl Aps i Brønshøj, får pengene og jeg kører på arbejdet.

Jeg kommer hjem om eftermiddagen og er meget spændt på at se entreen. Gulvet ser rigtig fint ud, er blevet mellemslibet og helt ind til kanterne uden at ridse for meget i panelerne, har fået natur lud som aftalt og dørtrinnene blev slebet lige så fint. Det eneste sjove var at de efterlod en stor sæk med støv og slibepapir samt at lyset var tændt i lejligheden.

Jeg synes at arbejdet er udført tilfredsstillende, men jeg bryder mig ikke om at man bare sender folk fra et andet firma og kræver 25 % mere end aftalt når man endelig møder op.

Fuskere

Havde en klokkeklar aftale med Skejby Gulvservice alias Kurt Gulvmand om afslibning af gulv. Ingen dukkede op. Derefter tjekkede jeg navnet på nettet og denne side dukkede op. Næste gang gør jeg det i omvendt rækkefølge. Ingen Kurt til mig.

John

Hold jer væk fra "kurt"

Ikke andet end en plattenslager!

Hold jer fra Kurt gulvmand - udfører dårligt arbejde

Tilslutter mig de dårlige anmeldelser af "Kurt"!

Vi blev brændt af to gange, af et andet firma "Vikinge gulvservice" som viste sig at være et par polakkere der kørte rundt. Vi kontaktede derfor Kurt gulvmand, som kunne komme samme dag "fantastisk tænkte vi".
De dukkede op 2 timer for sent. Igen en der ikke talte dansk og en der snakkede gebrokken dansk. De forlangte nu 700kr ekstra "fordi der var mørk lak på gulvet", det sagde vi dog at vi ikke ville gå med til. De gik igang og vi glædede os til resultatet. Det var mørkt ude da de kørte 3 timer efter, så selv om vi tjekkede gulvet efter kunne vi ikke se, hvad vi kunne dagen efter. Øv øv øv... slibemærker og en MEGET grov overflade og pletter hvor der ikke var ludbehandlet. De havde tydeligvis ikke finslebet! Vi gik igang med at efterbehandle med sæbe i håb om det hjalp, det gjorde det desværre ikke. Så vi prøver nu at efterslibe med et fintkorn. Vi betalte også kontant og fik ingen kvittering.

Ingen anbefalinger herfra!!!

3 x afbrændt ift. aftaler om tilbudsgivelse

VIl blot tilslutte mig de nedenstående anmeldelser af dette firma, som ikke kan anbefales.

Jeg oplevede at blive brændt af på 3 aftaler indenfor 1 uge hvor de skulle komme og give mig tilbud på gulvafhøvling. Ingen forklaring eller afbud på 2 af gangene og den 3. gang blev der ringet 10 min efter starttidspunkt og oplyst at de ville være yderligere forsinket.

Derfor ingen varme anbefalinger herfra.

mvh

PAS PÅ!

Vi kan kun nikke genkende til folks oplevelser her på Trust pilot. "Firmaet" bryster sig af stolte danske håndværkstraditioner, men faktum er at dette er et billigt trick til at kapre kunder, der efter aftaleindgåelse bliver mødt af polske "håndværkere" samt en meget brysk og truende adfærd fra edderkoppen selv, Kurt Gulvmand.. Vi fik et tilbud, der var ok, men det viste sig senere at være uden moms (hvilket er ulovligt at give til privatkunder), og der kom liige 25 % oveni, som tilmed skulle betales HER-OG-NU KONTANT! Vi kan kun fraråde folk at kontakte dette "firma".

Kurt Gulvmand udfører elendigt arbejde og truer folk

Vi har skrevet følgende til firmaet i dag. Døm selv og hold jer endelig langt væk.

Til Kurt Gulvmand:

På grund af jeres på alle måder uprofessionelle håndtering af opgaven denne uge afbryder vi hermed ethvert videre samarbejde. Vi ønsker ikke at I udfører arbejde i sommerhuset

I har påført os extraudgifter til elektriker, fordi jeres maskiner ikke kan køre på alm. 10 amp. spænding. Dette havde I ikke oplyst os om, og vi var nødt til at tilkalde elektriker for at tilvejebringe nødstrøm. Efterfølgende har I forlangt kontant betaling uden at arbejdet var udført og uden på forhånd at have orienteret os om at dette var et krav. Jeres folk møder op uden at vide hvad der skal slibes, hvilken behandling gulvene skal have efterfølgende, selvom vi meget nøje har beskrevet dette i mailen nedenfor. Jeres folk har optrådt truende i tlf, I har ikke overholdt aftalerne og har endeligt kun slebet 2½ m2 groft af midt på gulvet.

Vi har i går afhentet nøglen til huset idet vi har mistet tilliden til at I kan udføre opgaven.

Kurt Stråmand! Dårlig service - Dårligt arbejde - Ubehagelig oplevelse

Gulvfirmaet Kurt Gulvmand der i virkeligheden er Søren Christensen, er ikke andet end en STRÅMAND der overdrager det bestilte arbejde til andre små og tvivlsomme virksomheder, og så tager han, efter deres udsagn (den lille virksomhed), 35% ordren. Man bliver på intet tidspunkt gjort opmærksom på at man bliver overdraget til en anden virksomhed.

Man bliver mødt at en rar mand (Søren) i telefonen, der giver udtryk for at det er ham der vil udføre arbejdet, men så kommer der nogle østeuropæere man ikke kan kommunikere med. De udfører et uprofessionelt stykke arbejde, med tværgående slibespor langs kanterne, sparsomme laklag og så præsterede de oven i købet at efterlade lakfodspor på mine fliser hele vejen gennem entreen.

Når først arbejdet er påbegyndt, så ophører al service og kommunikation. Når jeg henvendte mig til Kurt Gulvmand v. Søren Christensen så ville han ikke tage ansvar og han blev pludselig rigtig ubehagelig i telefonen og nægtede derefter at besvare mine opkald.

Fakturaen kom så fra et firma der hedder "Netto Gulvservice" med CVRnr. 31402093. Det kan naturligvis heller ikke anbefales at benytte dem.

Fy for en kalm fidus!

Uchecket og dårlig service

Kurt-Gulvmand: overholdt ikke aftale, svarer ikke på henvendelser, oplyser ikke om betalingsform. Arbejdet so-so.

KURT-GULVMAND.DK

Jeg ringer til gulvmanden d.26.04, da jeg skal have slibet gulv i soveværelset og i gangen. Jeg bliver glad da de allerede kan komme d.27.04 kl. 13.00. Der kommer 2 mænd den ene taler/forstår ikke dansk, den anden lidt. Jeg bestiller mat lak til soveværelset, og farveløs ludbehandling til gangen. Det er ikke noget problem får jeg af vide, og køre på job. Da jeg kommer hjem får jeg et chock, gulvet i soveværelset er så dårligt slibet, der er riller i gulvet samt sidder der gammelt bejse tilbage og tro del eller ej, det havde fået højglans af lak og var gult at se på. gulvet i gangen var meget ru, der kan ikke bruges kost eller gulvklud, da det sætter sig fast i træet. I mit køkken var der sat 2 sorte sække med affald,da jeg fjernede dem var der kommet lak på mit nye gulv og på begge mine nye bordplader.Jeg ringede dagen efter og beklagede mig og de kom igen d. 30.04 for at tilse det.Jeg fik at vide at det var nogle flotte gulve jeg havde fået, det var jeg ikke enig i, heller ikke at det havde fået lak og at der var mørke striber fra gammel bejse, så besluttede de at mellemslibe det og ville så give det lak igen, de mellemsleb det, og jeg sagde at jeg stadig ikke have blank lak på, hvor på jeg fik svaret at skulle der laves mere ved gulvet ville det koste extra. Gulvet i gangen, siger den ene at det har fået hvis lud, den anden siger nej, jeg mener stadig at det har fået hvid lud. Med hensyn til lakken i køkkenet, sagde den ene at jeg kunne prøve med sæbevand, de gjorde ikke noget ved det,og jeg ved jo nok at det ikke kan komme af med sæbevand. Jeg ringede igen og beklagede mig og fik at vide at der ikke ville komme nogen og tilse mine gulve da det var kompetente gulvmænd der havde været der, og sluttede samtalen.En halv time senere ringede der en dame og spurgte hvad problemet var, jeg forklarede igen det hele og fik at vide at alle ikke støvsugede ens og det galt også for gulvslibning. Jeg sadge til damen at jeg ikke ville betale for deres arbejde, og har gudskelov heller ikke gjort det, men at jeg mente det kunne være en sag for programmet basta, da jeg havde fundet ud af at der er andre der også mener det er sjusk de laver, hvorpå damen sagde at hun lige ville finde ud af noget og ringe tilbage 04.05, men det har hun ikke og gør det nok heller ikke, så jeg kan eller vil aldrig anbefale kurt-gulvmand. Men vil nu finde en professionel gulvmand i stedet.

Det startede skidt men endte rigtig flot

resultatet er blevet som vi gerne ville have det og arbejdet nu er udført præcis som vi ønskede… Men at der var lidt besværligheder på vejen.

Her er den helt korte version….

1. Købte hus og skulle have gulvene slebet og lakeret de sidste to dage inden indflytningen
2. fik et godt tilbud fra Kurt Gulvmand som vi accepterede og bookede over telefonen
3. de kom til tiden på dagen og var - til vores overraskelse - bulgarer og ikke danske gulvfolk som hjemmesiden gav indtryk af.
4. Halvdelen af personalet talte ikke dansk - en enkelt dog så godt at vi fik forklaret hvad vi ville have lavet
5. Da vi kom retur dagen efter for at tjekke slutresultatet (vi skulle flytte ind morgenen efter) var vi grædefærdige…. Gulvet var grovslebet og rillet i overfladen og manglede åbenlyst mellemslibningen da træet havde rejst sig efter første lakering. Det værste var at der var store slibestriber efter deres båndsliber i alle rum. Præcis 1,20 fra væggen i alle rum, var der store lyse slibemærker på tværs af alle brædderne. Dertil kom alle de farveforskelle fra gamle møbler som ikke var slebet væk og som blot var lakeret hen over. Med andre ord: Gulvet så herrens ud!
6. Vi klager over resultatet og de påstår ved fremmødet / gennemgangen at de lange lyse striber var fra sollys! – Forholdsvis svært, når striberne er er placeret ens – også i de værelser med nordvendte eller ingen vinduer – og ikke mindst at sollys altså gulner træ ikke gør det lysere!!!! De kunne ærlig talt lige så godt have sagt at det blev mahogni med tiden…
7. Vi aftaler allerede samme aften at de skal komme og lave det om, fordelt over to omgange da vi jo skulle bo i huset samtidig og ikke kunne vente med at flytte ind.
8. Det krævede en del overtagelse at få dem til at lave det om, men de accepterede da vi sagde at vi ikke ville betale for det som er lavet.
9. Vi trumfede også igennem at pengene skulle indbetales via netbank, da vi ikke kan skaffe så mange kontanter. Det lykkedes også da vi sendte dem en mail med en bekræftelse direkte fra banken på overførslen.
10. Min mand er hjemme da de kommer 2. omgang og bliver hjemme hele dagen mens han gennemgår nedslibningen inden de får lov til at lakere.

11. Resultatet er nu IMPONERENDE FLOT. Gulvene i alle rum står snorlige og vi er super glade for resultatet!!!

Med dette vil jeg bare gerne sige, at Kurts folk (hvis Kurt overhovedet eksisterer), sagtens kan lave det rigtig pænt, men det kræver en fast hånd og en ”no bullshit attitude” overfor folkene. Folkene er ganske venlige, men de erfarne folk som de reklamerer med på hjemmesiden er nok ikke dem som de sender ud.

Jeg overvejede faktisk at give dem fire stjerner for slutresultatet er blevet super flot. Men det trækker alvorligt ned at vi skulle have lavet det hele om, bo i et gigantisk flytterod og at de sjuskede så kraftigt i første omgang. Det kunne vi godt være foruden.

Ingen reaktion trods mundtlig og skriftlig klage

Aftalte afslibning af køkkenbord. Arbejderne kom til tiden (men det var arbejdere som jeg aldrig var blevet præsenteret for, så jeg var lige ved at aflyse aftalen, troede det var en misforståelse, da jeg havde fået indtrykket, at det var en helt anden person, der skulle komme og udføre arbejdet...) og køkkenbordet blev slebet som det skulle. Sådan set flot nok arbejde. Men aftalen om, at visse steder skulle forbehandles pga. ekstra slid og vandgennemtrængning endte med ikke at blive behandlet ordentligt. Jeg nåede lige at få fat på håndværkerne inden de kørte af sted, og de lappede så lidt på de steder, som ikke havde fået ordentlig forbehandling. Men fordi det var en efterbehandling ovenpå et just nedslebet bord blev resultatet, at køkkenbordet forblev i samme ringe stand som før nedslibningen de steder. For dårligt!! Jeg klagede først per telefon til håndværkerne (de havde sagt, at jeg bare skulle ringe, hvis der var noget...yeah right!). Ringede to gange. De lovede hver gang at ringe tilbage, men ringede aldrig. Så sendte jeg en skriftlig klage til Kurt-gulvmands mailadresse og forklarede i detaljer hvad der var sket og bad om at få slebet bordet igen på de to steder, der var blevet "efterlappet". Fik aldrig svar. Overvejer stadig at gå videre med sagen til Forbrugerklagenævnet eller anden offentlig instans. Kan derfor IKKE anbefale Kurt-Gulvmand. Det mindste han kunne have gjort var da at gå i dialog, når man skriver og klager og er utilfreds og så forsøge at udbedre sine fejl. Helt klart dårlig service og æv æv æv, gav endda arbejderne 200 i drikkepenge :0(

Kom aldrig

Aftalte om tirsdagen af Kurt Gulvmand skulle komme den efterfølgende uge om tirsdagen. Pakkede ting ned, flyttede møbler og alt var klar. Om lørdagen, ringede jeg for at høre om vores aftale var ok. Ifølge gulvmanden, så han frem til at komme i gang om tirsdagen. Om tirsdagen kom han aldrig og efterfølgende, efter jeg havde ringet til ham 16 gange, så ringede der en mand 3 timer efter det aftalte tidspunkt og fortalte at han var på vej. Gav ham beskeden om at han var en idiot, og bad ham smide mit nummer ud. Få ALDRIG lavet dine gulve hos den idiot, firmaet er rent til grin og intet andet end en ren amatørvirksomhed.

En ærgerlig oplevelse

Jeg fik for 7-8 mdr. siden slebet mine gulve af dette firma. Til min store glæde kunne de komme ud et par dage efter jeg ringede, hvilket jeg kun syntes var dejligt.

Der kom en bil med to mand, hvoraf den ene ikke talte dansk eller engelsk. Den dansktalende mand fortalte mig, at jeg skulle betale kontant, hvorefter han satte sin kollega af og selv kørte afsted.
Da han senere hentede sin kollega, som af gode grunde ikke kunne give nogen form for rådgivning mht. pleje af gulvene, fik jeg lov til at betale ved kasse et gennem vinduet på hans bil + jeg fik en håndskrevet "faktura" med et helt andet firmanavn på.

Da jeg et par dage efter kommer op i min lejlighed, opdager jeg, at manden har fået spildt noget vand/væske i gangen, hvor jeg havde opbevaret min kommode mens gulvene blev lavet i værelserne. Kommoden havde suget væske og den ene side var begyndt at mørne væk - jeg er overbevist om at man som håndværker er godt forsikret, da uheld jo kan ske for enhver. Jeg ringer derfor med det samme for at fortælle dette, men jeg får at vide jeg skal tale med chefen, som vil ringe tilbage. Jeg ringer tålmodigt mange gange over flere uger og nærmest undskylder på deres vegne over de har glemt at ringe tilbage - til sidst får jeg fat i én, der på det groveste fortæller, at jeg skal lade være med at ringe og svine ham og hans kolleger til og hvis der var sket noget med kommoden, måtte jeg jo se om jeg kunne bevise det.

Ud over den ekstremt dårlige behandling og mangel på rådgivning, så har jeg i dag måtte få en anden gulvmand til og slibe de selv samme gulve, da træet ikke var til at mætte og rengøre. Jeg har i 7-8 mdr. prøvet at sæbebehandle gulvene, men kunne ikke slæbe en gulvklud hen over, da der åbenbart skulle have været efterslebet - samtidig med at alle former for strømper hænger i og det bestemt ikke kunne anbefales at gå på bare tæer.

Det der ellers bare skulle "pifte" mine gulve lidt op, endte med at blive meget værre + det kostede mig en ny kommode og en ny slibning og behandling af gulvene, så alt i var blev de mig et dyrt bekendskab.

kurt-gulvmand.dk Details

Kurt-Gulvmand.dk - Vi udfører professionelt håndværk til NETTO priser.

Visit Kurt Gulvmand