Kvickly reviews

Kvickly reviews

4.7

God kundeservice hvidovre

Har et bredt udvalg og gode medlemsordning

Flere tilbud i butikken gælder kun medlemmer, hvilket først oplyses ved kassen!!

KVICKLY VEJLE

Jeg ønsker at handle i Kvickly, da dette er den nærmeste dagligvareforretning. Men efter gentagne gange at have oplevet dårlig service og følelsen af at blive snydt ved kassen, har jeg valgt at foretage mine indkøb andre steder.

Det der er det helt store problem er, at Kvickly Vejle skilter med mange gode tilbud inde i butikken. Som studerende går jeg naturligt efter de røde tilbudsskilte. Det går ofte stærkt, når jeg handler, og jeg er forholdsvis hurtigt igennem butikken. Når jeg så står ved kassen for at betale, er det meget vigtigt at man følger med i, hvad varerne går ind til, da man ellers ofte kan blive snydt.
De sidste tre gange har der været fejl i varernes priser ved kassen. Når jeg gør det unge menneske bag kassen opmærksom på dette, er det første de slynger ud og helt uden tøven, at det tilbud kun gælder medlemmer. Det er tydeligt ved nærmere samtale, at de unge mennesker ikke aner, hvad der foregår inde i butikken, og det forlanger jeg skam heller ikke. Men jeg får fornemmelsen af, at de har fået strenge ordrer på, at det er dette svar, som de skal give kunden ved prisfejl - da ingen af dem af sig selv undersøger sagen, medmindre man beder direkte om det!

Hvis man spørger de unge mennesker om, hvordan man i butikken kan skelne mellem de tilbud der gælder medlemmer og ikke-medlemmer, kan de ikke svare!

For mig er det også ganske uklart - de røde skilte er de samme!
Jeg undrer mig over, om det overhovedet er lovligt, at lave tilbud, der kun gælder en bestemt kundegruppe, uden at gøre tydeligt opmærksom på dette?

I hvert fald er det endt med at jeg gentagne gange måtte gå hjem uden alle mine varer og med følelsen af at være blevet halv dårligt behandlet og virkelig snydt!

Noget der undrer mig er, at jeg ikke en eneste gang er blevet tilbudt at blive medlem, eller oplyst om hvordan jeg bliver dette.

I hvert fald ingen stjerner herfra, men en klar og tydelig opfordring til at I fremadrettet laver en tydelig skiltning imellem medlemstilbud og tilbud vi alle kan benytte os af.

Alt som det skal være

Webshoppen fungerer hvilket min fysiske butik også gør med stort udvalg af økologi, fairtrade og andre bæredygtige varer. :)

Slagteren i Kvickly Taastrup snyder på vægten.

I dag havde Kvickly's slagter tilbud på 2 bøffer a 200 g og en flaske rødvin til i alt 100 kr. Et godt tilbud må man sige. Desværre viste det sig, at ingen af bøfferne vejede 200 g. Jeg måtte fortælle ekspedienten, at det stod i annoncen, det måtte han så ud og undersøgte. Han kom tilbage og sagde, at de vejede 200 g alle sammen, fordi det var hans mester, der havde skåret dem ud. Ja, så må vi se, hvad vægten siger, sagde jeg og kiggede mistroisk på de små bøffer. De blev så vejet en efter en, indtil vi var oppe på 393g i alt for de to bøffer, i følge ekspedienten. Så havde jeg også fået de to største! Jeg brokkede mig lidt over, at kunderne ikke kunne se, hvad vægten viste, men det kom jo ud på bonen, som han sagde. Det gjorde det også, da jeg havde betalt for bøfferne, opdagede jeg, at de vejede 364 gram - snydt igen. Da alle de andre bøffer, der lå på slagterens fad, vejede mindre, må man sige at Kvickly virkelig tager kunderne ved næsen. Forleden købte jeg et kg flæskefars på tilbud, der vejede 900 gram. Det er virkelig under al kritik.
Jeg fik besked på af kassemedarbejderen, at jeg kunne klage i kiosken, så ville klagen gå videre, det gjorde jeg så. Men da jeg hverken blev spurgt om navn eller medlemsnummer, må jeg indrømme, at min mand og jeg tog hjem med en noget tom fornemmelse.

Virkelig dårlig behandling!

Jeg har nu flere gange oplevet at få en rigtig dårlig behandling i Kvickly i Næstved, af flere forskellige medarbejdere. Man får nærmest det indtryk at man kommer til ulejlighed eller at man er i vejen for dem. Det er både inde i selve butikken, i kiosken og i bageren man får samme behandling.
Det er rigtig ærgerligt at det er blevet sådan, men jeg har i hvert fald tænkt mig at finde andre steder at handle fremover.

Dårlige vare om og om igen, tilbud som er "udsolgt" den først dag tilbudene gælder

Kvickly Hjørring

Fantastisk oplevelse torsdag aften . En medlemsoplevelse som var helt og aldeles usædvanlig . Det skal i have mange tak for . Jeg har fået en ny og bedre opfattelse af ledelsen af denne butik .

Dette var IKKE et tilbud !!!!!

Ja så var vi i Kvickly Næstved der var søndags tilbud på Hugin køkkenmaskine men når i reklamere med et søndags tilbud skulle der jo gerne være mere end TO maskiner Næstved med opland har mange indbyggere så når der reklameres med et tilbud i reklamen så er TO segu´'IKKE nok Så lad være med at sætte det i OMDELT REKLAME.Spild af benzin !

Dejligt I tager ansvar dog delvist ringe service

Jeg er fan I har stoppet salget af buræg, det er fedt I siger fra og tager ansvar! Super godt! Til tider kan der være mangel på varer og en del. Det mest underlige er I er dårlige til at disponere jeres varer og mængden af dem, f.eks. i juletiden i Holte var der ingen juleøl/nisseøl, det burde da være oplagt at have rigeligt af dem.
Jeg synes nogle I jeres personale er virkelig hyggelige, hvor man kan have interne jokes med dem og får et smil på læben ved at møde dem. Dog er mange af jeres unge ansatte rigtig dårlig til at servicere. De virker meget uoplagte, ligeglade og uvidende, det er selvfølgelig ikke alle. Jeg synes det er vigtigt I minder dem om at smile og servicere. Der er intet værre end en sur ekspedient/kassedame og man er lige så meget kunde i Kvickly som man er i en tøjforretning.

Buddinge Kvickly: Beskylder Deres kunder for tyveri og udsættelse for fare i trafikken

Det er Første gang at jeg skriver en anmeldelse, og jeg er generelt tolerant og har forståelse for at der kan ske fejl. Men min tålmodighed er brugt op. Det VÆRSTE OPLEVELSE.

Det handler om Kvickly BUDDINGE

Efter at have handlet idag 14-02-2014, derefter tager elevatoreren til tagparkering. Fra at have betalt for varerne og til parkering var der gået 20- 25 min. på vej ned mod den runde udkørsel fra tagparkering, pludselig banker en løs på bilruden ved højreside, STANDS BILEN RÅBER HUN TIL MIG!
Med hendes ansigt mod ruden og banker løs, var jeg tæt på at køre ind i muren, fordi jeg fik et chok.
Idet tænker jeg: er jeg mon kørt forkert af udgangen, men jeg sikrede mig i forvejen inden, hun råber igen, at jeg skal komme ud.
Jeg standser, sætter bilen i frigear og håndbremsen op.
Da ser jeg pludselig 3 kvicklymedarbejder, hvad sker der????
Vi har fået at vide at I har stjålet noget, Jeg gik helt i chok, hvad har vi... svarede jeg. Jeg troede at jeg måske er kørt forkert ud. De måtte se alt i poserne og kvittering, efter at have set det hele begyndte de at går,uden en eneste undskyldnig. Jeg råbte at er det sådan i gør mod Jeres kunder, en der hed STEFFANIE svarede ja vi undersøger alle kunderne om tyveri...her ude ved parkering og vi har taget alle 3 parkeringer.og lavede grin af det...Derefter begyndte alle de 3 at går, jeg spørger om deres navne,,,,men på lang afstand råber hun navne, jeg fik fat kun i Steffani. Selvom jeg blev udsat for fare i trafikken kom der ikke en eneste undskyldning fra Dem. Jeg bakker tilbage og ind i en parkeringsplads. Jeg løber ned til Deres kiosk og ber omgående for at tale med Deres Chef, får besked at han er på ferie....hvem træder så til det gør ham fra parkering. Jeg siger til ham er I klar over hvad I har gjordt ved mig ikke nok at blive beskyldt for tyveri men og udsætte mig for fare i traffiken. og "Steffani" var lige før at flække min rude. Jamen sådan er det, der bliver sjålet meget her i dette kvickly og derfor er vi mere obs. DVS, i sidste ende var de ekstra OBS når det var indvandre der handlede, det var sådan jeg opfattede ham for. Fordi jeg er selv en person med en anden afstaming, født og opvokset her hjemme.

Derfor Kære Kunder til dette Kvickly i Buddinge, næsten alle Deres kunder var under opsyn for tyveri og ikke mindst for Indvandre...
Overvejer at Politianemelde Dem og en artikel i medierne.
DET VÆRSTE OPLEVELSE NOGENSINDE, DET VÆRRE MARERIDT. MIN DAG BLEV TOTAL ØDELAGT I MIN BØRN´S VINTERFERIE.

Kvickly - Englandsvej, Amager

Her skal bonen tjekkes. Skal den selvfølgelig altid, men hos ovennævnte Kvickly er der meget ofte fejl.

Bonus og dividente

Smart at man kan få lidt tilbage af de penge vi bruger hos dem men vi kunne spare endnu mere ved at handle i Diskount butikkerne.
Kvickly i må ind i kampen og gøre det bedre.
Hygiejne er generelt for ringe.

Kvickly Horsens.

Utrolig dårlig udvalg af varer og ikke særligt god hygiene!!!! :-(

Kvickly haslev

Har været nede i Kvickly haslev flere gange og mødt den sødeste kassedame, Anni..
Hun er altid smilende og får en god kommentar med på vejen..
Dejligt sted at handle og gode tilbud!!

"Kvick" - ekspedition!

Lynhurtig og proff. ekspedition ved udlevering af varer købt via Coop.dk.
- Men, måske skranken ved udlevering skal udvides lidt, så i er gearet til endnu mere netkøb...

- Ellers fin butik med god slagterafdeling - og rene kølediske...!!

kvickly i Ribe Fantastisk

det eneste minus er priserne de kan godt komme længere ned

Advarelse Kvickly snyder med deres priser

Var nede for at købe kage i Kvickly da jeg have fået af vide at der er fødeselsedags tilbud. Da jeg stod ved disken og kikke på priserne stod der at gåsebryst samt andre kager kostede 10 kr. stykket der var ikke anden information.
Da jeg har fået bestilt ved kasse og kagerne er pakket i æske for jeg af vide at de koste 18 kr. stykket. Pris på 10 kr. er kun for medlemmer. Da jeg så gør opmærksom på at der ikke stå nogle information om denne pris hverken på kage eller i vinduet elle andet sted i forretinge får jeg bare af vide at det stå i avisen.
kan det vikeligt være rigtig at man skal spørge før man kan få oplyst den rigtige pris samt hvor mange gange er man blivet snydt i den tro at man betaler en pris men de har så taget en anden uden at oplyse om dette. Jeg tør ikke handle der mere.!!!! for hvis de kun skrive medlems pris kan de jo tage hvad som helst for os andre dødelige.

Kvickly og Post Danmark er ikke synkrone / processerne er flossede

Kvickly er flere steder gået i samarbejde med Post Danmark i forbindelse med Breve og Pakker.

Udfordringen er dig, at de to virksomheder ikke er synkroniserede. Det Post Danmarks bude lover på de blanketter de leveres i postkassen passer ikke med det som Kvickly er i stand til i forbindelse med efterfølgende udlevering er Breve og Pakker.

Kvickly skyder skylden på Post Danmark med argumentet om at de bør ændre teksten på de udleverede blanketter samt, at de ikke modtager Breve og Pakkre tids nok fra Post Danmark til efterfølgende udlevering.

Post Danmark, tja . de er sikkert ligeglade, hvilket de har været mange år. Kvickly gør det ikke meget bedre og er fyldt med dårlige undskyldninger og "det skal nok blive bedre".

Jeg var tre gange i Kvickly for at få min pakke udlveret og blev mødt med den ene dårlige undskyldning efter den anden - trist.

Tænk som en forretning, tænk kundeservice - eller lad jer overtage eller overhale.

Kære Kvickly Buddige - I får kun én stjerne af mig...!

Kvickly i Ry er bare super

Som tilflytter til Ry er jeg blevet meget overrasket over Kvickly her i Ry.
Alle medarbejdere er venlige og imødekommende, Jeg købte et Rugbrød med nogle fejl i (indvendige revner) og ringede til dem, "ingen problemer jeg kommer lige forbi på vej hjem, med et nyt, jeg har fri om 10 min.)
Jeg var målløs. Men nu to års erfaring senere med denne forretning, har overbevist mig om at sådan er det bare i Kvickly i Ry.
Tak til alle de søde medarbejdere. Mogens Høeg i Gl. Rye

Altid fejl på bonnen.

En vigtig ting at gøre hvis man handler I Kvickly, er at tjekke sin bon på vej ud!
Der er altid fejl! Og fejlene er ikke til kundens fordel men altid til Kvickly`s fordel.
2 ud af 3 gange er der fejl.

Is Kvickly your company?

Kvickly Details

Se alle de gode tilbud fra Kvickly, find opskrifter og meget mere!

Visit Kvickly

Call us on: 86341988