Kvickly reviewed by

Risskov, DK

Skulle gå i bare tæer i sneen, fordi jeg ikke havde bon (vær sød og læs hele historien)

jeg var i Kvickly i Veri Centeret og fandt nogle flotte flotte støvler til 400, men ingen i størrelse 36, så jeg spurgte om der var andre forretninger eller butikskæder der solgte de støvler. Jeg blev fortalt at Kvickly var de eneste der havde dem og at de havde dem min størrelse i Kvickly i Bruuns Galleri. Jeg er meget fattig og har ikke engang råd til min egen mad, men det lykkedes mig dog at få sparet op til de støvler. 3 uger efter jeg købte dem, gik de i stykker, og jeg bandt skoene ind i gaffatape, plastikfolie og alt hvad der kan tænkes. Lige meget hjalp det. Derfor jeg gik hen til kassen, i bare tæer med støvlerne i hånden og sagde at de var gået helt i stykker og at jeg ikke engang kunne holde dem på fødderne længere og fik at vide at jeg hverken kunne få nye støvler eller pengene returnede. Derfor gik jeg i 2 måneder i bare tæer i vinters, selv når jeg skulle hen til mit studie. det er ikke nemt at være 17 år, hjemløs uden sko. Den vinter fik jeg aldrig råd til støvler igen, men fik min fasters gamle str. 32 støvler og min rigtige skostr. er 36. Det var uretfærdigt