Kvickly reviews

Kvickly reviews

4.7

I er super!

Hej Kvickly!

I bor meget tæt på mig så jeg begyndte at handle hos jer selvom jeg synes I plejede at være lidt dyre. Det har jeg ikke fortrudt!

Jeg ved godt jeres bolle til børn nok er et marketingsstunt, men det virker helt genialt. Mange tak for det.

I har også et udvalg af økologi som slår mange af jeres konkurrenter sammen med jeres udvalg og tilbud på kød, øl og vin.

Til gengæld er jeres point system temmelig opblæst hvis man regner på det så der er der rum for forbedring.

Hej hej, vi ses snart, jeg kommer senere og køber en potte.

Kvickly Brøndbyøster - en ungdomsklub !

Jeg handler der indimellem på hverdage i dagtimerne, og der er der sådan set ikke noget at udsætte på servicen .

Problemet er at hvis man vælger at handle efter klokken 16.30, hvor de fleeste mennesker der er i arbejde har fri, så er Kvicly Brøndbyøster pludselig forvandlet til en ungdomsklub . Stort set alle medarbejderne er unge uerfarne "studenter", der udelukkende er der for at tjene lidt lommepenge ud over deres SU, og derfor ikke aner en disse om varesortimentet, og ikke kender ordet "service" .

Værst af alt er deres postbutik : Jeg har simpelthen ikke tal på, hvor mange gange jeg har stået i 15 minutter eller mere, for at afhente en pakke, som personalet ikke kan finde, selvom jeg har fået besked om at den kan afhentes i Kvicly Brøndbyøster . Jeg havde egentlig god forståelse for at der kunne være nogle indkøringsproblemer efter at de havde overtaget pakkeudleveringen. Nu er der da vist gået 2-3 år siden, uden at der er sket forbedringer , og hver gang jeg skal hente en pakke skal jeg forberede mig på at vente - ikke i kø, men på at personalet finder min pakke .... Det er vist på tide at der bliver strammet lidt op, og udviklet et bedre system ?

MINE RÅD : Et bedre system til postpakkerne, og en lidt moden person eller to, der kan få styr på de mange unge mennesker der er ansat til aftenvagterne .

Imbicil markedsføring forklædt som "grøn profil"

BURÆG bandlyses i kvickly

Nu vil Kvicklys total forbruger tonedøve ledelse endnu engang f---ke tingene op og forsøge at bestemme hvad der skal ligge i min indkøbsvogn.

Stupid markedsstrategi, forsøgt kamufleret som "grøn profil", fordi HVIS man havde ment noget som helst REELT, så havde man ikke bare valgt buræg, men også andre og mere iøjnefaldende dyreetiske produkter, samt alkohol, tobak, fedt og resistensskabende produkter. Men Nej og derfor er dobbeltmoralen uafviselig!

Det eneste man kan komme op med som lamme forsvarsargumenter, er et "jamen Irma har da kun solgt denne type æg, i mange år - og der er ikke noget problem" - NEJ, men de showboater heller ikke med formynderiet, som kvakly!

Jeg handlede ind til en hel familie i biksen og i samme øjeblik jeg ikke kunne få mine buræg og skvadderpanderne forsøgte at tvinge igennem hvad der skal ligge i min indkøbsvogn, parkerede jeg samme - permanent!!!!!
Ikke en eneste krone er blevet lagt i biksen siden.

Set udfra alle tænkelige og utænkelige merkantile parametre, er dette universiel dumhed! Bare tænk at ingen har spurgt sig selv om, hvad er det man vil opnå ved formynderiet - behandlingskrævende P.N. dumhed.

Kvikly vejle

Jeg syntes altid, at der er fejl på ens kvittering, man skal altid regne efter.
samt medarbejderne kunne godt brug med kundeservice-kursus, eller bare KIG-OP kursus, de er fuldstændige ligeglade med om der står 20 i kø, de skal lige ordne noget andet!!!
De har en fantatisk kød-afdeling.

Men hvis man ikke kigger på ens bon, og regner efter, Ja så bliver man snydt.

Mange varer mangler

Oplever tit der er en masse udsolgte ting og man skal stå i kø meget længe.

initiativrige ansatte

Jeg var i forretningen på skibhusvej odense i dag og havde en rigtig aha oplevelse. Min søn ville købe en c do'r 450 ml sorbet jorbær is og den stod til 20 kr. Da vi kom til kassen kostede isen pludselig 29,95 kr. Da jeg sagde at den stod til 20 kr ringede kasse assistenten til afdelingen som fortalte at isen kostede 29,95. Var næsten helt sikker på at den stod til 20 kr så valgte at gå tilbage og kigge igen. Isen stod da også ganske rigtigt til 29,95 men alle de små røde labels omkring, sad pludselig helt skrå op af de skinner de sad i, hvilket de ikke gjorde da jeg var der første gang. Der var helt sikkert blevet fjernet/rettet nogle labels ret hurtigt. Utroligt hvad man gør for at spare 10 kr

Kvickly Rønne - ikke særlig kvikke

Bestilte en køkkenmaskine i COOP WEB-shop. Modtog notifikationsmail og SMS om at varen var klar til afhentning i Kvickly Rønne.
Varen var ikke klar til afhentning. Den første medarbejder kunne ikke finde ud af, hvad hun skulle gøre. Ventende en rum tid på en anden medarbejder, der skulle søge at finde pakken. Det lykkedes ikke. Jeg foreslog, at de fik ordrenummeret.. Først efter flere forsøg skrev de det ned.
Jeg blev lovet at de ville kontakte mig, når varen var fundet.
Skrev til COOP WEB-shop, men har endnu ikke modtaget noget svar.
Den følgende dag var jeg på indkøb i Kvickly og på vej ud, spurgte jeg, om varen var kommet. Det var den. På spørgsmålet om, hvorfor jeg ikke var blevet kontaktet, havde ekspedienten ingen forklaring.
På denne indkøbstur oplevede jeg, at man lukkede to kasser mes det myldrede ind med kunder. Forklaringen var, at medarbejderne skulle til pause - ja så må kunderne vente!!
Kommunikationen fungerer bare ikke.

Nyt besøg i Kvickly i Rønne den 11. oktober 2013.
De er desværre ikke blevet kvikkere.
Flaskeautomaten virkede (som sædvanlig) ikke. Et telefonopkald fra en opsat servicetelefon udløste ingen service. Opgav efter 10 minutters ventetid.
Ved indgangen var der ingen kurve. Jeg spurgte en kioskmedarbejder, der blot slog ud med armene. Ville købe mandler, som var sat på tilbud fra i dag. Udsolgt stod er. Fup siger jeg.
Jeg tog de mest fornødne varer under armen, betalte og forlod forretningen.
Der er andre forretninger i byen med bedre service.

Morten B.

Bevidst pris-vildledning ?

Er rigtig træt af Kvickly. For det første er det nok den butik, hvor bonen oftest ikke passer eller priserne ikke er opdateret i systemet. For det andet sker der ofte dêt, at tilbudsvarer står side om side med varer som ikke er med i tilbudet fordi kunderne dermed skal tage varen der er til normalpris. Det kunne som eks. være en pakke ris, hvor dem i pose er på tilbud men dem uden ikke er... Seneste eksempel, som jeg har oplevet OFTE, går ud på, at deres såkaldte medlemspriser er skrevet med STORT og prisen for ikke-medlemmer står med ganske småt. Dermed narres kunderne (igen) til at ta' varen der er til normalpris for ikke-medlemmer. Det er sikkert gjort helt bevist pga. øget omsætning. Jeg kan næppe være den første som er blevet snydt så vandet driver. Det er simpelthen dårlig forretningsmoral da de udmærket ved, normalprisen nemt kan overses.

Kvickly i Odder - En fantastisk fin forretning.

Det er næppe uden grund, at Kvickly i Odder, er, efter hvad jeg har hørt, den omsætningsmæssige største Kvickly i DK.
Et fantastisk godt udvalg, god orden, gode - ofte overraskende tilbud, flot betjening.
Det eneste problem er - naturligt nok - at det ofte en svært at finde parkeringsplads.
Klar 5´er.
Desværre:
Jeg bliver nødt til at pille mindst en stjerne væk. Kvickly sendte mig nogle gode tilbud, oven i købet på varer, vi (med tiden) ville få brug for.
Varerne var der da også til den favorable pris ----
men et et kig på datoer viste, at der kun var ganske få dages holdbarhed tilbage, så-------
Ja, jeg spildte tid og 3 liter diesel.
Men jeg vil dog nøjes med at fjerne en enkelt stjerne, da etablissementet stadig kan være et besøg værd.

Perfekt kundeservice!

Jeg skulle handle ind hos Kvickly Sundby. I kassen opdager ekspedienten, at ét af æggene er i stykker. Straks efter ringer han til en medarbejder, som 2 minutter senere kommer med nogle helt nye æg. Dét er service på højeste plan!

Bondefangeri

Godt tilbud i Kvickly i uge 32!
Køb 4 flasker Änglemark vaskemiddel for ca. 80-90 kr. og spar, mener det var nogen og 40 kr. Når man så kommer hjem viser det sig, at indholdet er ændret fra 1 liter til 750 ml! Så vidt jeg husker så var prisen den samme som tidligere kr. 44,95...

Det er da bondefangeri, der vil noget - Stor besparelse på prisen, men indholdet, ja - Det ligner godt nok et forsøg på at skjule en prisstigning på 25% - Formen på flasken var, på nær tykkelsen præcis den samme - det er godt skjult, at der er mindre i flasken!

Har været trofast kunde i Kvickly, troede de var mere reelle overfor deres kunder, når de går efter loyale kunder, men den slags går åbenbart kun den ene vej - Jeg vil nu tage mine indkøbsvaner op til revision.

Lukker Kvickly i Esbjerg?

Halvtomme reoler, ingen kunder, mange varer så slantne ud, ekstrem rodet og de ansatte der var i butikken var under 18 år. Det var så sidste gang vi besøger den butik.

DÅRLIG SERVICE I KVICKLY I GRENÅ

Dårlig Service i kvikckly i Grenå

Min mor og jeg var ude og handle i kvickly om eftermiddagen vi havde brug får hjælp der stod 3 servicemedarbejder vi prøvede at få øjenkontakt, men det var svært efter et stykke tid gik vi hen og spurgte ang. crem vi følte os meget til besvær de havde ikke produkt.
Hun tilbød deres eget mærke, min mor sagde pænt nej tak, og fik en sur mine til tilgengæld.
Det er ikke god service. som man får hjemme på Sjælland i vores kvivkly.

Mikkel.

Kanon...!

Kvickly havde jeg ellers ikke handlet rigtig i eller lagt særlig meget mærke til som et sted at købe ind og det gjaldt sådan set for de sidste 10-20 år.

Det har dog radikalt ændret sig her på de senere år...!

Hold da fast hvad en kanon god forretning den lokale Kvickly bare er. Der bliver gjort så meget derinde, de ansatte er så åbne, fleksible og venlige og gør virkelig så meget ekstra for kunden, at det fortjener hele fem stjerner.

Jeg kan selvfølgelig kun tale af erfaring om denne ene butik jeg selv handler i men til gengæld er den så også virkelig velfungerende, lyst, interessant, let overskueligt, godt udvalg, friske råvarer, færdigretter, specialøl, whisky, vin, fisk etc. etc. etc.

Virkelig godt gået Kvickly...!

Kvickly Randers

De er det bedste team.
God slagter service og medarbejdere

Det kunne de gøre meget bedre

Kvickly har en "smart" fidus der hedder medlemstilbud. Tilbud for folk der er medlem.. Hvorfor? Ingen anden butik jeg kender har så tåbeligt et koncept.
Hvis varen er på tilbud , så selv den billigere. Tror de at folk tænker "nu må jeg hellere handle i Kvickly! De har givet mig et fint medlemskort!"
Bortset fra det er priserne alt for høje. De har dog en fin vin og slagterafdeling som jeg benytter af og til, men ellers er der ikke den store grund til at handle her.
(Kvickly Brøndby)

Butikken i Ebeltoft

Stor butik, pæn og ren. Flot udvalg og rimelig betjening.

MEN, altid kontrollere din bon - der er næsten altid fejl når der er tilbud eller rabat ved køb af flere produkter.

Super Service...! Kvickly Vejle.

Mine forholdsvis nye vinterstøvler, købt november måned, fik en skade i sålen.
En medarbejder i forretningen kunne hurtigt vurdere at det var en fabrikationsfejl, og vupti, penge retur, så var jeg frit stillet med hvor jeg ville købe et par nye - fin service!

En butik til et 12tal

Silkeborgs Kvickly fortjener et skulderklap for en fantastisk service.
Alt er rent og pænt i forretningen.
Priserne kan konkurrere med andre af Silkeborgs butikker, og når man så oven i købet giver 15% på alle varer i dag, ja så går man glad hjem og pakker varerne ud og overvejer, om man nu ikke skulle tage en ekstra tur i Kvickly i aften.

Dårlig skiltning!

Har for første gang haft en utrolig dårlig oplevelse i Kvickly Rønne.
Min kæreste og jeg havde ikke koordineret indkøbslisten, og havde derfor begge to købt en stor oksemørbrad til henholdsvis 650,. og 670,.
Jeg forsøger så - dagen efter - at retunerere varen (ubrudt, vacumpakket og lagt på køl) med beskeden om, at man ikke tager fersk-varer retur.
Jeg spørger så ind til, hvor den skiltning står henne, og hun peger på et skilt i kiosken, hvor man skal knibe øjnene sammen for at læse, hvad der står.
Det skal siges, at denne skiltning IKKE stod ved kødet, så jeg anede ikke, at loven havde lavet stramninger på dette område.
Jeg spurgte ekspedienten om de dog ikke skulle sætte skilte nede ved kødet, så folk ikke var i tvivl, og hun svarede blankt: "Nu kan vi jo ikke skilte med alting hele tiden, vel!?".
Åh, undskyld at mit liv ikke omhandler fødevarer dagen lang - det kan jeg godt se....

Havde jeg vidst det, havde jeg selvfølgelig ikke købt stegen! Så der røg en fersk vare på 650,- lige ned i fryseren, hvor den så kan ligge og blive kedelig!

ØV, hvor er det dog bare sur røv, og jeg kommer ikke til at købe ferske varer i Kvickly Rønne længere. Snyd og bedrag.

Is Kvickly your company?

Kvickly Details

Se alle de gode tilbud fra Kvickly, find opskrifter og meget mere!

Visit Kvickly

Call us on: 86341988