Kvik reviews

Kvik reviews

5.8

skønt

er mega glad for mit køkken med ene dybe skuffer , der fungerer rigtig godt

Super Køkken-God kvalitet-Flot service-Super Montage

Fik monteret helt nyt køkken, god rådgivning i planlægningsfasen, OK samlerabatter/prisnedslag.
Professionel og hurtig montering af elementer etc.
Eneste minus - lidt dyrt, men kvalitet koster jo... :-)

god service og inspiration

Fik køkken i efteråret 2010, undervejs var der ingen større problemer. God rådgivning undervejs i butikken i Fredericia, vi fik ændret et par fejl vi selv havde på vores tegning. Prisen kunne der handles om og vi var tilfredse. Leveringen var ikke optimal, lige pludselig havde de været forbi med køkkenet, men vi havde ikke fået besked om de kom den dag, heldigvis fik vi også styr på det og vi fik monteret vores køkken af en tømrer tilknyttet kvik. Der var dog leveret forkert håndvask, som blev byttet til næste dag. Sidenhen har vi købt lidt ekstra hylder og skuffer uden problemer.

Lækkert køkken

Købt super lækkert køkken hos Kvik, service tilfredsstillende, men ikke noget ekstra at nævne.

Kan anbefales

God vejledning om muligheder og produkter.
Fornuftige indretningsforslag.
God service, hvis man klumrer i det.

Godt til prisen

Udmærket køkken til billig penge. Der er ikke kælet for alle detaljer fx er soklen i vores (sorte) køkken flere steder gået lidt itu/ småstykker er flækket af her efter 4 år. Men alle dele fungerer upåklageligt og servicen hos Kvik Amager er i top.

Vi valgte Kvik frem for fx Ikea, fordi vi her har fået lav sokkel og dybe skuffer / skabe = mere plads.

God kundeservice.

Da jeg købte mit nye køkken i kvik - Frederikshavn, var der glimrende kundeservice. Da jeg fik det hele med hjem, manglede der et par småting, og da jeg atter henvendte mig i butikken, fik jeg bare det jeg manglede.... uden problemer!!

Fint køkken, selv efter 12 år.

Det er nu 12 år siden vi byggede huset og dermed skulle ha nyt køkken. Er stadig glad for alle dele, har dog skiftet køleskabet ud med et amerikansk.

godt

Som aftalt - ingen problemer

Alt fungerede.......

Super køkken til super pris og med super betjening.

Alt helt i Top.

Har fået leveret køkken fra Kvik.
Alt har været som aftalt, og vejledning og servis helt i top.

meget dårlig behandling

Efter nogle år blev vores forskellige låger forandret i farve, nogle blev mørkere end andre låger.
Kørte til forhandleren med 2 af lågerne for at vise dem.
Men beskeden var "Vi har ikke det design mere. basta.

Kvik Gentofte, super service

Lene, "min" pålidelige konsulent er altid yderst serviceminded og tålmodig, har styr på tingene og en fin uformel/humoristisk omgangstone. Man kunne frygte et kaos, når man køber inventar til både køkken, bryggers, entre, badeværelser og soveværelse, men det er meget struktureret afhentning, så det skal ikke holde nogen tilbage

Super god betjening og et kvalitetskøkken

Vi købte vores køkken hos Kvik og det har vi ikke fortrudt et minut. Det er et super billigt, men yderst holdbart køkken. Det er fuldt ud på højde med de andre dyre køkkener. Betjeningen og servicen var i top og jeg vil gerne anbefale andre at købe det samme sted.

God kvalitet

God kvalitet, men man skal være uddannet køkkenmontør for at montere det. De kunne lære en del af Ikea's monteringsvejledninger....

Det tog et år!!

Vi skulle have lavet nyt køkken. Vi var meget velkomne og ekspedienten brugte lang tid på os de første 2-3 gange vi var derinde. Da vi så skulle til at have alt leveret, kunne fragtmændene ikke forstå os og vi fik leveret noget forkert. Så kom det til granitbordpladen, som blev leveret med en samling over opvaskemaskinen?? Da de opdagede det, havde de allerede limet den lille plade fast til vores halvvæg, og den hev og sled de i for at få løs, så hele væggen næsten stod og svejrede :-(. Bordpladen blev taget med tilbage en uge efter, og så kom de nye bordplader 1 måned efter og disse var i forskellige farver og tykkelser, så det var jo heller ikke korrekt :-(. Da de endelig kom på plads med de rigtige bordplader, stod vi tilbage med mange gange forkert leveret bordplade, forskellige tegninger af køkkenet og hårde hvidevarer der skulle om installeres af dem. Det tog 1 år og vi startede ud med et køkken på lige under de 50.000,- og endte på 100.000,-!!!

Ok kvalitet for pengene

Ikke imponerende i samlingerne men til pengene er det fint.

Kvik A/S Details

Visit Kvik