Kvikcenter reviews

Kvikcenter reviews

6.7

Aldrig mere kvikcenter Aalborg

Først glemmer mekanikeren at sætte olieproppen i bundkarret, hvilket jeg må påpege.
Så spænder han oliefiltrets låg så meget at det efter min og mange andres mening revner. Hvilket for mig og andre bevirker at det sprænger helt nogle måneder efter. Den smider olien på en gang. Ikke noget med olielampen der når at lyse eller noget. De værksteder jeg har snakket med her under Opel i Aalborg mener det må være opstået ved at overspænde dækslet. Hvilket ham der ejer kvikcentert, men ikke selv lavede olieskiftet benægter. Jeg sendte ham opels skriftlige svar om bla. at spænde til 25 nm. Hvor efter De bestemt kun spænder til 25 nm
Brian der har kvikcenter Aalborg mener jeg skulle have set alarmlampen lyse. Hvilket jeg så også gjorde på 2 sec, så var den motor defekt. Og den skal udskiftes.
Brian snakker både om metaltræthed i fly og slidgenstande. Og jeg fornemmer at han mener jeg selv er skyld i skaden. Selv om det ifl. opel Aalborg ikke er en slidgenstand. Han vil ikke dække på forsikring eller slå halv skade eller noget. Så der skal jeg aldrig aldrig mere have lavet min bil.
Og jeg vil fraråde nogen at gøre det.

BILAG 1
Ang. Opel Vectra 2.2
Vi har før set at hvis man overspænder oliefilterhus dækslet med mere end de anbefalede 25nm, så har vi set at dækslet kan flække og revnen brede sig via vibrationer fra motoren. Vi har ikke tidligere set metaltræthed i delen.

Med venlig hilsen/Best regards/Freundliche Grüsse

Steffen Fleischer
Teknisk værkfører

Bilag 2

Hej claus

Du kan umuligt have skyld i det da det går meget stærkt + sjældent olielampe lyser før det er for sent (altså hvis man kører i bilen og mister olie på måde mener jeg)
Og metal træthed er det ikke

Mvh Uffe
Mesterbiler
9900 fr havn

Bilag 3

Jeg finder det ikke sandsynligt at vi har ansvaret for en opstået revne i en metaldel på din bil, hvor vi 5-9 mdr tidligere har monteret et filter..
Idet det ikke kan påvises hvornår en evt overbelastning er sket.. ej heller om filterhuset har en medfødt revne eller svaghed.

Jeg finder det heller ikke sandsynligt at vi kan have ansvaret for et efterfølgende helt motorhaveri pga. revnen.
Idet at et haveri kommer når et olietryk udebliver og en advarselslampe ville have lyst op inde i instrumentbordet og på det kraftigste advaret føreren af bilen at der var noget alvorligt galt.

Jeg vil ikke tage ansvaret for det og jeg vil ikke anmelde det som en forsikringsskade.

Brian Knudsen
Aalborg Kvikcenter Aps
www.kvikcenter.com

MVH Kunde
Claus Bisgaard (Aalborg)

Godt arbejde til en fornuftig pris !

KVIKCENTER NØRRESUNDBY

Min Mazda 6's forbremser havde sat sig fast, og skrabet ind i skiverne...

Jeg fik skiftet 2 sæt bremser/klodser + 2 stk. nye skiver foran + 2 stk nye kalibere, som grundet utæthed var blevet rustne - og som dermed havde gjort at mine bremsere havde sat sig fast.

4000,00 incl. moms & arbejde - Det synes jeg er en ganske fair pris

kanon god service århus N

er en fornøjelse af lave forretning med dem 180 for at lappe en bildæk et er satme iorden alt bil arbejde bliver for fremtiden lavet ved KVIK CENTERET

Hurtig og god service

Bilen trængte til forkælelse i form af olieskift.
Kontakter Kvikcenter i Nørresundby.
De er kvikke - 1 time efter mit opkald, havde jeg fået skiftet olie og tjekket diverse ting, samt fået en masse god, lærerig vejledning.
Ikke sidste gang , min bil kommer ud i deres kyndige hænder.
Skal det være kvikt og proffesionelt - brug da Kvik Center

dårligt / utroværdigt

dårlig og utroværdigt

intet mindere

jeg ringede til afdelingen i randers og spurgte til sporing af min bil, fik en pris og spurgte om de havde tid til at jeg kunne få det gjort i eftermiddag.

fik at vide det kunne jeg godt.

da jeg så kommer får jeg at vide at det kan de ikke alligevel, og så har jeg ellers hastet hjem fra arbejde for at kunne nå det og for at kunne få det lavet til ingen nytte.

det er simpelt hend så uproffesionel en måde at dfrive en biks på.

så læg jeres bil reperationer hos andre end kvik centeret , de er godt nok billige når man ringer men man kan ikke regne med at en aftale er en aftale når man tror man har en aftale med dem

Perfekt og gode priser!

Jeg skulle have nye sommerdæk på, jeg skulle bare komme forbi den pågældende dag (Kwik Center Risskov). 15 min. efter jeg var ankommet betaler jeg med mit dankort og herefter er bilen klar. To mand stod klar og skiftede hurtigt og præcist 4 dæk inkl. afbalancering osv. Det kan ikke gøres bedre og endda til en super pris!

Tillid, faglighed og højt service niveau

Har du brug for et dækcenter/bilværksted, så kan jeg varmt anbelafe Kvik Center Risskov. Det er et sted man har tillid til. Der bliver lavet det der skal laves uden unødvendig store regninger. Alt foregår professionelt og med højt fagligt niveau. Servicen er i top med super betjening og vejledning. Og så er der gratis kaffe.

Is Kvikcenter your company?

Kvik Center Århus V A/S Details

eSeller webshop. Dette er en demoshop. Demoshoppen er fuldt funktionsdygtig, med de fleste features inkluderet. Den kan frit benyttes i 3 uger, og ønsker du at beholde shoppen, kan denne overføres til eget domæne.

Visit Kvikcenter

We live here: Runevej 4