Kwik Fit reviews

Kwik Fit reviews

Low
4.9

Oplichterig en onbeschoft

Bij de Kwik-Fit in Hoofddorp geweest voor een APK keuring en vervanging van de ruitenwisser achter. Het begon het met een onvriendelijke ontvangst. De heer die voor mij in de rij stond werd afgeblaft. Na mijn auto achtergelaten te hebben werd ik binnen 4 uur teruggebeld met een opsomming wat er aan de auto zou moeten gebeuren. Een van de zaken die (naar aanleiding van een gratis 'remmencheck') naar voren kwam was dat mijn remleidingen corrosie hadden. Deze zouden volledig vervangen moeten worden. Gezien het bedrag dat mij in rekening gebracht werd extreem hoog was (600 euro), heb ik aangegeven dit ook door een familielid te willen laten bekijken en vervolgens terug te komen voor de keuring. Mij werd te kennen gegeven dat het levensgevaarlijk de weg op te gaan. Bij aankomst bij de Kwik-Fit om deze op te halen, bleek deze door de Kwik-Fit op eigen initiatief afgemeld te zijn. Wettelijk gezien hoort dit niet! Toen ik vervolgens bij een andere garage mijn remleidingen heb laten onderzoeken, bleek daar slechts een klein onderdeeltje roest te bevatten en eenvoudig vervangen te kunnen worden. Voor 200 euro was ik daar klaar. Als je het mij vraagt pure oplichting vanuit de Kwik-Fit. Ik ga hier nooit meer terug.

Levenslange garantie bestaat natuurlijk niet.

Bedrijven zouden sowieso al af moeten van deze misleidende garanties. Vooral Kwikfit maakt het erg bont.

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn remblokken en remschijven volledig laten vervangen en monteren door Kwikfit Utrecht Overvecht. Sindsdien is er een continue piep tijdens het remmen, maar laatste tijd zelfs gewoon tijdens het rijden. Daarvoor nooit iets aan de hand geweest.

Klantenservice gebeld, die was er alleen maar om lieve woordjes te zeggen maar zonder enige acties en door te verwijzen naar de garages. Ik ben dus toch maar terug gegaan naar de Kwikfit en een medewerker aldaar gaf na inspectie aan dat het materiaal niet deugt, die ze dus zelf geleverd hebben, en dat dit zeker onder de garantie valt. Direct daarna springt de manager ertussen en zegt dat de garantie maar een jaar is en ze dus niets meer kunnen doen. Hier ben ik het uiteraard niet mee eens, dit is puur een fabrieks- en montagefout, en na een flinke discussie wordt er afgesproken dat er een afspraak wordt gemaakt om de remmen schoon te maken en af te schuren.

Vandaag, een week later, met het idee om ze nog een laatste kans te geven, breng ik de auto en hebben ze naar eigen zeggen de scherpe kanten van de remmen opgeschuurd. Bij aankomst thuis hoor ik het gepiep natuurlijk opnieuw en weer zelfs tijdens het rijden. Geen cent vooruitgekomen dus na al die moeite. Ik ga ze maar weer eens bellen. Strijden tot het einde zal ik!

ward end kwil fit rules

Great customer service! Lovely staff! I'm a women so going into a garage i feel I am an easy Target to get ripped off, but here they just couldn't do enough for me and at a low price, thank you! Served by a gentleman called Matthew

Super Geholpen bij de Kwik Fit in Spijkenisse.

Snel en goed zeker een aanrader.
Aardige mensen.

Details

Kwik-Fit: Spijkenisse. Autoservice voor alle automerken: Banden, APK, Onderhoudsbeurten, Airco, Autoruitreparatie en vervanging, Remmen, Uitlaten, Katalysatoren, Roetfilters, Schokdempers, Olie, Accu's en Trekhaken. Randweg 3, 3201 VN Spijkenisse TEl: 0181 659 873

Visit Kwik Fit