Kyllingogco reviews

Kyllingogco reviews

5.4

Faldende service og kvalitet

Forleden var en veninde og jeg i Kylling&co i Herning - vi bestilte sammen ved skranken til fire mennesker, og da vi så skal betale hiver min veninde et rabatkort frem og spørger om hun må få det skrevet på hendes kort, hvis vi ikke skal bruge det - det siger jeg god for, mens ekspedienten hører det - og hendes spidse kommentar er at det ikke kan lade sig gøre, da det var mig, der betalte for maden! Jeg forstår dette til en vis grad, men vi bestiller og betaler sammen, og så kan det da være fløjtende ligegyldigt, om det er min veninde eller jeg der betaler - nå, men så måtte jeg jo få mit eget rabatkort, for hun skulle da ikke slippe for at sætte de skide stempler (undskyld sproget!). Generelt var den kvindelig ekspedient meget lidt smilende og serviceminded.

Vi bestiller sandwich og salat, og jeg er en stor kritiker af den måde Kylling&co har lavet deres salatbar på, for der er netop ingen låg eller glas over salatbaren, men direkte adgang for bakterier, fluer mv. - der er ganske vist opstillet desinfektionsmiddel, meeen det kompenserer altså ikke for hvor uhygiejnisk salatbaren fremstår. Udvalget i salatbaren er trist og kedeligt - det skal dog siges, vi kommer sidst på aftenen, men alligevel - da vi kommer hjem og skal spise de kære salater viser det sig, at noget af det højst sandsynlig har lagt der i et par dage - herunder stenhårdt broccoli, bløde crutoner og der var også lidt jord i salaten - øv også, det var så den aftensmad.

Alt i alt en dårlig oplevelse med dårlig service og dårlig mad - absolut ikke anbefalelsesværdigt, og det er en skam at kvaliteten er så hurtigt og kraftigt dalende (og ja, der er tale om flere oplevelser, ikke kun denne ene) - jeg håber Kylling&Co vender tilbage i storform, som det var tidligere, hvor det virkeligt var anbefalelsesværdigt!

Dejlig oplevelse

Jeg benytter personligt både webshoppen og butikkerne, såvidt muligt og jeg har intet at sige negativt :)

Dårlig oplevelse

Jeg bestilte mad på deres hjemmeside 1½ time inden jeg ville hende det i Randers.
Da jeg kom der ned var der mange menesker der ventede på deres mad.

Jeg stod sammen med 2 par der havde ventede i over 20 min på deres mad, som de også havde bestilt på nettet.

Lige pluslig spurte de hvad vi lavede ved ud skranken.
Vi sagde at vi havde bestilt maden.

Vi fik at vide at vi skulle stille og i den lange kø, og sige at vi var kommed når vi kom til.
Først der ville de lave maden.

Vi blev naturlig vis suger, og gik uden at tage maden med.
Men vore penge tilbage.

Jeg gik et andet sted hen, og fik mad efter 10 min.
Denne resturan er langt fra mit første valg til spise sted.

Ufattelig dårlig service og ringe personale i Skive afdelingen

Vi var 9 personer som bestilte kylling og bådkartofler igår. Først kunne ikke komme igennem (ok det kan ske, men så....) en telesvarer fortalte at vi skulle bestille på hjemmesiden. Som sagt så gjort, maden blev bestilt kl. 18.30 og vi valgte at hente maden kl. 19.30, for det var jo lørdag og der var sikkert travlt, kl. 18.35 tikker en bekræftelse op på mobilen at maden er klar 19.30.
Da vi kommer derud, en køretur på 4km, bliver vi mødt af en skrækkelig leder/heks bag disken. Hun nærmest råber til de 11-12 mennesker i køen, at "Hvis i skal have kylling så er der altså ikke mere...!!" Ikke en "vi beklager men,,," eller et "Der er udsolgt af skilt" men mere en bebrejdeene udtalelse. Min svigerinde siger lidt for sjovt "jamen så er det jo godt at vi har bestilt i forvejen"
Heksen bag disken bliver næsten hvid i hovedet og råber tilbage "Jamen der er altså ikke mere kylling!" . Vi viser hende vores bekræftelse og undrer os over, at vi har fået den og IKKE har fået en sms om at kyllingen er udsolgt når de nu har haft 50min til at lave det i.
Heksen skynder sig straks at give den nyansatte skylden og siger "at han bare godkendte ordrene uden at vide hvad forskellen på kylling og ribs var.."
HVAD FANDEN SKETE DER LIGE DER!!! IKKE på noget tidspunkt fik vi en undskyldning eller tilbudt et alternativ, kun en vrissen over at vi havde bestilt noget som ikke var der. OG HVAD FANDEN sker der lige for salatbaren??? Alle kan stå og hoste/nyse direkte ned i det?
Resultatet af den her ufattelige dårlige oplevelse er desværre en dårlig omtale og INGEN besøg fra disse 9 førstegangs købere hos Kylling og Co.
Navnet Kylling & Co er iøvrigt velvalgt! Det var en KO bag disken som var en KYLLING når det gjaldt om at tage ansvar

RIGTIG GODT MAD!

Jeg var inde med min far og hans kæreste, og skulle prøve af smage deres mad og jeg synes det smager rigtig godt.

Fremragende koncept

Endelig kan man købe rigtig grillstegt kylling som ikke bare er stegt i friture. Jeg har prøvet Kylling & Co en enkelt gang, men jeg håber ikke det bliver sidste. Kylling & Co giver mulighed for online bestilling med angivelse af et tidspunkt for afhentning, og for valg af tilbehør som f.eks lækre ovnstegte kartofler. Køber man en kyllingemenu følger der også et fint udvalg af salat med i den rimelige pris, og selve kyllingekødet er mørt og saftigt. Er man til grillstegt kylling bør man ikke snyde sig selv for at prøve Kylling & Co.

Eeeelsker kylling&Co

PAS PÅ!.
Man bliver afhængig af Kylling og Co :D
God betjening, god mad, og vil også sige okay priser.

men savner plastik hansker, når man blander salat. For håndsprit får da fingerne til at smage dårligt, øv hvis man kommer til at slikke lidt dressing af en finger ;)

Super mad!

Hurtig betjening. Venlig og smilende personale. De deler gerne en sandwich i to, til f. eks. to børn

Is Kyllingogco your company?

Kylling og Co - En verden av smag

Visit Kyllingogco