Label54 reviews

Label54 reviews

Excellent
9.4

Zoals online winkelen bedoeld is.

Maattabel met toelichting over de lengte etc van het model op de foto zorgen voor mij dat het shoppen altijd leidt tot een positieve aankoop. Assortiment is groot en wisselt ruim voldoende.

Altijd weer benieuwd naar de kortingsdagen!

Goed aanbod, goeie prijs en snelle levering!

Label 54 is een fijne winkel met een mooi breed aanbod voor goeie prijzen.
Ook altijd wel wat leuks in de aanbieding :)

Ze leveren snel en als het niet naar wens is kan het makkelijk terug!
Top zaak!

LABEL54 I LIKE IT !

Hallo super leuke site durf er niet te veel op te gaan want zie altijd wel iets mooi ! Plus je moet niet lang wachten na twee dagen hangt het in je kast :-)groetjes uit belgie

Makkelijk en snel

Jasje via internet besteld. De maat en afmetingen was goed aangegeven. Het jasjes was snel binnen 2 dagen op het afleverpunt. Werd daar ook vriendelijk geholpen en als er wat met het jasje was kon ik daar terug komen en zouden ze me verder helpen

Ruim assortiment van de juiste merken

Snelle service, s'avonds na het werk bestellen en meteen de volgende dag binnen, ook op zaterdag! Altijd netjes verpakt in een stevige doos!

Topper!

Leuke merken, lekker divers! Goede levering!
Voor ieder wat wils.

Echt eerlijke service, snel en handig.

Goede resultaten, ook met omruilen na de goede maat. Klant vriendelijk, ook aan de telefoon. Adequaat. Ik ga zeer zeker vaker gebruik maken via label 54 .

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Label54 levert op tijd. Daarnaast is het assortiment groot. Al met al hele goede winkel. Enige nadeel is dat thuisbezorgen (nog) niet gratis is.

Perfecte service!

Ruim assortiment aan kleding en wordt altijd op tijd bezorgd.

Het was het net niet

De kleding was prima.
Bij het bezorgen is er echter het een en ander mis gegaan. De bezorging duurde ruim 2 weken. De kleding was daarnaast nog verpakt in een verfrommeld plastice zak. Gelukkig wel in een mooie doos.

Label54 is een geweldig fijne webshop met fashion kleding en een ruim aanbod daarvan!

Volgende dag meteen in huis.

Ik word gek van al die bedrijven en web sites die zeggen dat alles altijd naar wens verloopt met het bezorgen en het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Hier zijn dat geen praatjes en zijn de bestelde spullen de volgende dag meteen in huis. Top!!

Snel en betrouwbaar

Zoals altijd krijg je bij label54 kwaliteit voor je geld.
Snelle levering en verder geen omkijken naar.

Ga zo door

Gescheurde broek zonder enig probleem geretourneerd !!

Kapotte broek zonder enig probleem kunnen retourneren. Ook snelle levering!

Op en top

Er is voor mij geen betere Fashion webwinkel dan label54.
De afhandeling en service is tot in de puntjes super geregeld.

Het is echt een aanrader.

Mijn nieuwe favoriete winkel!

Al een paar keer wat besteld bij Label 54, telkens hele leuke aanbiedingen! Levering is heel snel en het pakket ziet er netjes uit. Super leuke site, echt aan te bevelen!

geweldig!

Ik vind het een geweldige webwinkel. Hele leuke kleren kun je er kopen van bekende en kwalitatief goeie merken voor een zeer aantrekkelijke prijs. Goeie service en een snelle levering. Vind wel dat de verzendkosten wat veel zijn en als ik een kiala punt selecteer dan selecteren ze gewoon een ander kiala punt. Maar kortom ; uitstekende winkel

Zeer goed.

Ik heb nooit problemen gehad. En als er wel iets aan de hand was werd dit snel en goed afgehandeld door de klantenservice. Verder vind ik het fijne aan deze site dat het overzichtelijk is. Je kunt ook zien hoe een product staat als het daadwerkelijk gedragen word wat ik een groot pluspunt vindt. Verder altijd snelle service.

Super service en goede kwaliteit!

Ik had mijn bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het al in huis! Geweldig!
De kwaliteit is ook zeer goed en ik ben zeer tevreden!

Is Label54 your company?

Claim this company Learn more