Labforum reviews

Labforum reviews

7.0

Dårlig kundeservice

Jeg bestilte en nogle varer derfra og fik dem et par dage efter. 1) Jeg fik ingen email om at ordren var sendt afsted.
Problemerne opstod da jeg opdagede at en af varene var sendt i forkert størrelse og jeg ville sende varen retur. Jeg sender en email omkring problemet og bliver modtaget med god tone og kundeservice. Men i og med spørgsmål omkring forsendelsen stopper besvarelserne på mine emails. Jeg vælger at sende pakken retur på egen regning og skriver en seddel med i pakken omkring jeg er utilfreds omkring korrespondancen mellem LABFORUM og mig. Jeg går 10 dage uden svar eller en ny pakke fra dem. Jeg prøver efterfølgende at ringe til deres telefon op til flere gange uden svar. Skriver til dem over Facebook at jeg ikke kan få fat på dem på det telefon nummer de har oplyst på deres hjemme side. Efter et stykke tid svarer de på min kommentar på Facebook og siger jeg kan prøve igen. Jeg prøver igen og får så fat på dem. Jeg får fortalt at de har sendt en email omkring at jeg har fået pengene retur pga. de ikke kunne sende varen i den størrelse jeg havde bestilt. Jeg havde ingen email fået dog var pengene tilbagebetalt.

Jeg har flere gange handlet hos LABFORUM dog ikke hvor jeg har været nød til at sende pakken retur. Denne oplevelse har givet mig et indtryk af at når varen er ok så er der ingen problemer. Til gengæld hvis varen skal sendes retur så er kundeservicen ikke god nok! LABFORUM virker dog som er firmat som holder sit ord og er til at stole på. Men i denne situation hvor varen skulle returneres har kundeservicen ikke været god nok, desværre.

Fik min vare uden problemer

Levering af sko uden problemer. Kan anbefales

Perfekt handel

Fik varen 2 dagen efter bestilling (og bestilte først om aftenen) Intet at komme efter - handler gerne her igen.

ALT FOR GODT KUNDESERVICE

Jeg har bestilt tøj fra Lab mange gange, tøjet kommer ALTID til tiden og deres kundeservice er altid 100p åbne for hvis man skal byttet noget eller pengene retur.
Bestilte for ikke så lang tid siden en snapback derfra som desværre gik i stykker efter en måneds tid. Fik pengene tilbage 2 dage efter jeg havde afleveret den nede i shoppen.
Alt i alt 100p tilfreds og altid godt kundeservice !

God handel, indtil videre...

Jeg har lige bestilt noget tøj, og et par sko.
Leveringen var rigtig hurtig og det hele gik godt, uden problemer.
Da jeg kom hjem og prøvede skoene viste de sig at være for små.
Jeg returnere dem og ser hvad der sker.
Selvfølgelig er det ikke deres skyld at jeg bestiller nogle sko der er for små, men synes godt at der kan komme en størrelses guide.

Perfekt!

Bestilte nogle Supra sko mandag aften og modtog dem onsdag. Var også en tur forbi butikken i Esbjerg, de var meget hjælpsom og venlig.... Kan kun sige at det har været en god oplevelse! :)

Én ting som jeg savnede efter bestilling var en mail, om at pakken var sendt eller en mail med T&T Nr....

Nemt og hurtigt!

Der er ikke meget at sige, bestiller og modtager næste dag. Dog kunne jeg som andre os godt bruge en form for status opdatering af ordreren. Ellers intet at sætte min finger på! Gode tilbud og dag til dag levering!

Fin service

Helt fin service.
Savnede dog nogle mails med T&T.

Nem service ved returnering.

Super fed shop inkl. hurtig levering!

Har for nyligt bestilt et par sko og de kom 2 dage efter! De er super fede og passer helt perfekt med beskrivelsen på hjemmesiden. Det er ikke sidste gang jeg bestiller :-)
Thumbs up!

SUPER HANDEL!

Jeg har købt nogle kuglelejer, jeg bestilte mandag og fik dem tirsdag!

SUPER LEVERING, Bestilling er simpelt og nem!

Helt iorden!

God oplevelse. Ikke en finger at sætte på noget, det køre bare.

Fin handel

Har købt et par bukser og et par sko fra LAB. Varerne blev sendt dagen efter jeg bestilte dem, og er fint tilfredsm med kvalitet mv. Eneste irritationsmoment er måske selve hjemmesiden, som godt kunne savne en funktion til at lede efter varer i bestemte størrelser. Ellers en god side.

Problemfrit

Har bestilt 3 par sko og et par trøjer hos Lab nu, og de har altid leveret uden et eneste problem. Har ingen erfaring med deres kundeservice, men det er vel sådan set også en positiv ting. Generelt leverer de det produkt man køber og ganske hurtigt tilmed. Ingen problemer her.

LABFORUM.DK Details

Sko - Sneakers - Streetwear

Visit Labforum

Write to: info@labforum.dk
We live here: Njalsgade 19C. 2 sal.
2300 København S