LabTech Data A/S reviews

LabTech Data A/S reviews

9.2

God service. Kan klart anbefales!

Skulle købe en printer, og den service jeg fik var bare i top. De anbefalede en printer, som efter mine behov skulle være den bedste til prisen, og det må jeg godt nok sige holdt stik. Jeg fik dog udleveret forkerte ekstra blækpatroner, men jeg ringede blot til Labtech i Aalborg Syd/Vest, hvorefter de sagde at jeg skulle komme ind med dem, så jeg kunne få nogen nye. De nye blækpatroner jeg fik var dyrere end dem jeg købte første gang, men jeg fik dem stadig til samme pris som de billige!
Super service fra Labtech, og jeg kan klart anbefale dem til andre!!!

Jeg anbefaler stort!

Jeg har været tilfreds med alle køb og reparationer fra jer. Fantastisk service og skide god udførelse af det arbejde i laver. Jeg kan kun anbefale alle at bruge jer :)

kan varmt andbefales

har handlet meget med dem de sidste 5 år og man får en rigtig god behanling og hjælper dig på en god og professionelt måde så skal man køre pc udstyr og være sikker på at det man køber er det bedste så er labtech stedet
;) tak for god service

En loyal kunde

Jeg har siden 1997 handlet jævnligt i LabTech Data. Det er blevet til mange ting og tusinder af kroner igennem årene, og har altid fået en fyldestgørende service som er helt i top. Det har med tiden medført at det er min klart foretrukne butik at handle i og sådan vil det bestemt fortsætte.

Overtruffen behandling.

Har i uge 8 købt ny computer hos Labtec i Vejgaard i Aalborg.
Jeg fik en fremragende behandling og senere efterbehandling vedr. problemløsning.
Kan kun anbefale Labtec/Vejgaard.

God, hurtig og professionel service - Helt i top

Fantastisk service, meget venlig og professionel betjening af Thomas i Aalborg (skalborg) og han satte et nyt grafikkort + strømforsyning + 3TB harddisk i min computer på ingen tid, til en fornuftig pris.
Kan klart anbefale labtech data :)

God service!

Super fin service. Ingen brok her fra!

Fantastisk service.

Min pc ville lige pludselig ikke starte - krise - det var rigtig længe siden, jeg havde taget back-up. Med computeren under armen gik jeg ind i den nærmeste pc-butik, som var LabTech i Aarhus. Her fik vældig flink og dygtig ansat lidt liv i den, og inde i butikken lagde han alle dokumenter og billeder over på en extern harddisk. Det tog omkring en times tid. Dette som gratis servise, selv om jeg ikke var fast kunde i butikken. Det eneste jeg betalte, var den externe harddisk. Fantastisk. Jeg var ikke fast kunde, men det er jeg fremover :-)

Super god og hurtig service...

Jeg tabte min IPhone og skærmen ikke virkede - så jeg kørte straks ud til LabTech Data i Skalborg, for at få hjælp. Her fik jeg en meget venlig, professionel og super god behandling! Kort efter kunne jeg tage hjem med en mobil der virkede igen! Super glad :-)

Fantastisk service

Havde en computer med BSOD og indleverer den mandag hos labtech i Valby.
Allerede i dag, tirsdag, er computeren fikset og de samtaler jeg har haft med personalet, både i butik og i telefon har været yderst behagelige!!
Der er absolut ingen tvivl om, hvor jeg tager hen, hvis jeg igen får computer problemer!!
Tak, for en rigtig fin behandling!!!

Faglig- og social kompetence, imødekommenhed og tålmodighed serveres med et smil

Labtech i Aarhus.
Jeg besøgte Labtech for at købe ny harddisk, og jeg er komplet uvidende om disse produkter. Jeg fik dog en utrolig nem forståelig forklaring, der gjorde, at jeg let kunne vælge det produkt, der passer bedst til mig. Derudover gav personalet sig tid til at indsætte den nye harddisk og opdatere min computer. De installerede Java, virusprogram m.m., således at den var klar til brug, da jeg forlod butikken. Dette var en ekstra service, som jeg ikke betalte for. Det var en utrolig behagelig oplevelse at besøge og handle i butikken, og jeg kan varmt anbefale Labtech.dk i Aarhus!

jeg beklager

Jeg fik skrevet en dårlig anmeldelse men endte med at fårstå det hele.
fik ellers god sevice tak for det :)
Man kan finde bedre priser men ders service er den beste

3 gange service, pga een fejl

forrige uge blev min desktop indleveret til reparation ved Labtech City Syd , fik at vide at der ville gå max 3 dage... en uge senere har jeg så en desktop hjemme, hvor der kun er lavet en formatering uden at installere de nødvendige drivers ( for eksempel USB drivere), det var for sjusket & at tage 1500dkr det var uacceptabelt. HELDIGVIS anerkender butikken det & min pc ryger direkte ind til rep igen i dag, - alt virker vel, men da jeg kommer hjem oplever jeg de samme fejl. Den ryger så ind for anden gang i dag. Denne gang til min lokale afd her i Hobro & langt om længe har jeg en fejlfri pc.
har fået super service i dag, men det vejer ikke op for irritationen af at skulle bruge mange timer & kilometer bare i dag, så derfor 3 stjerne, dog ville jeg have givet 5 stjerne hvis jeg udelukkende skulle se på dagens kundeservice.

Super kompetent og venlig service - meget gerne igen!!
Tak!!

Mvh. Frank Christiansen, Århus

Verdens bedste (i mine øjne)

For mig slår ingen Labtech (Aalborg centrum)
om jeg så skal betale lidt ekstra for varen frem for at bestille den på nettet så pyt.
Altid super god service, hjælper gerne med problemer og vejledninger samt siger sandheden.

det første sted jeg tager hen for at ville købe elektronik.

Hurtig og billig hjælp til upgradering der gik galt.

Det skulle jo ske, at en hjemme opgradering gik galt på et eller andet tidspunkt, man har jo ikke 117 hardware dele til at teste fejlmulighederne.

Jeg søgte hjælp hos Labtech i Aars.

Selvom delene på ingen måde var købt hos Labtech var de hurtige til at finde problemet for næsten ingen penge. Valgfrit køb af problematisk del + gratis isætning heraf. Samtidig skiftede man så lige en flok kabler der så lidt slidte ud og som ikke sad for godt fast..

Er du så færdig, gammeldags service. det kan anbefales. :-)

Super service med gratis fejl check - Folehaven

Havde problemer med min computer, så de tog den ind og brugte en god del tid at kigge på den. Da jeg skulle hente computeren havde jeg forventet at skulle betale for den tid der var blevet brugt, men fik at vide at de gjorde det gratis!

Thumbs up"

Super god butik med virkelig god service(stadig gratis) :)

Jeg fik en rigtig god behandling og kunne få konstateret fejlen i min pc på under 24 timer. Jeg fik så valget her om jeg selv ville installere eller købe delen og gøre det selv. Det kostede ikke noget for fejlfinding og jeg fik råd og vejledning med på vejen.
Jeg vil komme igen.

Fabulous

I Labtech Data Vejgaard er salgsassistenterne meget søde. De tager sig godt af hver eneste kunde, og man får en fremragende behandling. Jeg købte i december en MacBook Air, og når der har været problemer med den har jeg straks fået hjælp fra medarbejderne. Når man ringer er de rigtig fine til at vejlede en på en forståelig måde, og virker aldrig irritable overfor en, når man ikke lige har så godt styr på tingene. De har styr på sit shit, det sygt nice. Love fra fast kunde!

Fremragende kundeservice

Jeg købte en ASUS bærbar hos LabTech på Boulevarden i Aalborg i 2011. Den har fungeret perfekt lige siden, - alligevel ringede man fra butikken her 2 år efter og tilbød et gratis servicetjek på computeren. Det tog bare ét døgn, - ingen fejl fundet, men betryggende alligevel.
Jeg oplyste derefter, at jeg også havde en anden, 7 år gammel bærbar med en hyppigt gentagen funktionsfejl. Selv om jeg gjorde opmærksom på, at den ikke var købt hos LabTech, sagde medarbejderen: "Bare kom ind med den, - så laver vi også et gratis tjek på den!" Som sagt, så gjort.
Man fortæller i butikken, at jeg når som helst kan få lavet flere gratis tjek på min(e) computer(e). Supergodt tilbud!
I øvrigt har jeg flere og udelukkende positive oplevelser med imødekommenhed og hjælpsomhed fra butikken på Boulevarden i Aalborg.

Labtech Data A/S Details

LABTECH DATA A/S - PC Systemer - Service - Skole IT-Service - Acer - Brother - Fujitsu Siemens. Hos Labtech er vi førende indenfor service og salg af hardware, pc-systemer, printere, netværk og mange andre produkter til erhverv og private. Find det du søger på www.labtech.dk eller ring på telefon 98 10 94 40

Visit LabTech Data A/S

Write to: fba@labtech.dk