Lachica reviews

Lachica reviews

9.4

Jeg handler normalt ikke i netbutikker. Men jakken, som jeg havde forelsket mig i, havde forretningen ikke i sort og kunne ikke skaffe. Derfor bestemte jeg mig for at se på nettet, om jeg kunne finde ud af hvilke forretninger, som ellers var forhandlere. Her faldt jeg over LaChica.dk - de havde frakken i den rigtige farve og endda billigere.
Bestilte i går og modtog jakken i dag i rigtig farve og rigtig størrelse :-)

Super nice & billigt!

Bestilte mine varer i går og fik dem allerede i dag - dagen efter! Utrolig hurtig levering og kvaliteten er i top, også er det endda billigt. :)
Fragten er også gratis hvis du vælger uden omdeling, hvilket er perfekt og let - får sms når den kan afhentes, også bare et smut ned til døgnposten også ligger den der. :)

Kommer helt sikkert til at handle der igen :)

Super Nice service :-)

Super service og flinke medarbejder! Jeg har købt en kæde som desværre gik i stykker da jeg tog den i brug første gang. Jeg fik den ombyttet til anden kæde som kostede mere uden omkostninger. Det er super fin service. Kan varmt anbefale lachica!

Hilsen en tilfreds kunde! :-)

Hurtig levering.

Ja, finder du noget som du kan lide, så bestil og det er der til dig sådan set dagen efter. Kvaliteten er i top og priserne er helt okay. (:

Fantastisk!

En virkelig god netbutik med super mange fede varer til enhver smag og altid mange gode tilbud!
Ydermere en helt uovertruffen service.
Har handlet hos lachica.dk MANGE gange og det vil jeg helt sikkert fortsætte med.
BEDSTE netbutik!
Desuden super fedt, at der ALTID er fri fragt, og der har også i al den tid jeg har handlet der, været 10 % på alt ved at skrive FACE10 i "gavekodefeltet"

Kan ikke sige andet end fantastisk netbutik, som jeg anbefaler til alle!

Kanon netbutik med den vildeste service!

LaChica er en netbutik, der varmt kan anbefales, og de siger deres mange stjerner jo også...

Jeg faldt over en halskæde på nettet, og kunne ikke finde ud af hvor jeg kunne købe den henne, og faldt tilfældigt over www.lachica.dk og hvor jeg fandt halskæden.. Jeg tjekkede med det samme hjemmesiden her på trustpilot og kunne se at de virkelig "leverede varen"..

Desperat skriver jeg til dem den 25 december kl. 21:00, om der kunne være en mulighed at få leveret en halskæde inden nytår! Fik svar 5 minutter efter at det slet ikke var noget problem. Jeg sender en bestilling afsted d. 26 og får besked d. 27 at min vare allerede var afsendt kl. 12... Fredag morgen d. 28 kl. 08:15, får jeg besked om at min pakke er klar til afhentning...

Dette sted har en kanon service, holder hvad de lover og svarer tilbage så hurtigt de kan hvis man har spørgsmål... Et sikkert og et kanon godt sted at handle!

(Fragten var gratis)

Super fed webshop!!

Jeg har flere gange handlet hos lachica.dk, og der er ikke én gang jeg har været skuffet!
Ens vare kommer utroligt hurtigt - vildt sprødt!

Jeg bestilte på et tidspunkt nogle vinter støvler på lachica, og der var desværre kommet et hak i den ene ved snuden, jeg skrev til lachica med det samme, da jeg selvfølgelig ikke synes det var fair, desværre var støvlen udsolgt i min størrelse.. De gav mig derfor to valgmuligheder; enten kunne jeg få alle mine penge retur og sende støvlerne tilbage, eller også kunne jeg få 50,- til at handle for på lachica.
Jeg valgte de 50,- da jeg virkelig ikke ville af med de støvler, selvom der var et hak i!

Virkelig fed service, kan kun anbefales! :-)

Super service og hurtig levering

Havde længe ledt efter en bestemt blazer og finder den hos LaChica. Jeg bestiller torsdag aften og tager selv kontakt til Lachica fredad, da jeg meget gerne vil have blazeren til en fest lørdag. Beder dem sende pakken som et rekommanderet brev, da det bliver omdelt af posten om lørdagen. Det vil Lachica gerne, selvom det betyder en tur på posthuset fredag eftermiddag. Blazeren modtager jeg lørdag, ca. 15 minutter før jeg skal afsted, så jeg blev super glad. Blazeren er bare så flot og jeg er bare så glad for at Lachica ville have ulejligheden med at tage på posthuset fredag eftermiddag, 1000 tak for en super service..

Rigtig godt

Bestilte en kjole lørdag, som kom tirsdag :-) portoen er dyr, men alt er godt

Virkelig hurtig service og god pris

Var måske lidt skeptisk, da det ikke virker til at være den mest professionelle side. Skrev et spørgsmål om et par jeans pr. mail, der blev besvaret lynhurtigt. Jeg bestilte dem, og dagen efter ankom de med posten - og passede perfekt! Så sparede jeg lige 200 kr.

God og hurtig handel

Lækkert tøj og hurtig handel. Let at returnere varen, hvis det er nødvendigt..

udmærket!

Købte et par jeans, men fik sent nogle forkerte. Jeg skulle dog heldigvis ikke selv betale for at få dem sendt retur, og de rigtige jeans blev hurtig sendt.
Synes dog ikke at farven på billedet matcher så meget med farven i virkeligheden.
Ellers god kundeservice.

Overskuelig

Super fin hjemmeside til lidt hurtig shopping.
De har ikke tusindvis af varer som SmartGirl.dk for eksempel, men det gør det mere overskueligt. Til gengæld er alle tingene interessante og til gode priser.

Super :-)

Har bestilt hos lachica.dk 2 gange. Begge gange bestilte jeg et par jeans, som jeg modtog kort efter bestillingen. Jeg fik dog det ene par returneret, fordi størrelsen ikke passede. De overførte pengene tilbage kort tid efter jeg havde sendt dem tilbage, så der var slet ingen problemer! Kan sagtens anbefale denne hjemmeside.

Super hurtig levering og god service

der er ikke så meget at sige, jeg fik mine varer lynhurtigt og kundeservice er søde at snakke med :)

Fantastisk hjemmeside - med alt for mange lækre ting!

Jeg har kun positive ting at sige om Lachica!

Tingene kommer hurtigt, og de lever op til den standart den nu skal. Altid god kundeservice!

Kanon service

Jeg har i mange år købt tøj hos Lachica.dk og det er imo én af de bedste tøj-sider.
Der er et fantastisk service niveau og man er altid sikker på, at få den hjælp, man har behov for.
Skal noget sendes retur, er det altid gået problemfrit og har modtaget enten pengene eller noget nyt tøj istedet indenfor et par dage.

Super service!

Jeg har handlet hos Lachica rigtig mange gange over flere år nu, og jeg er yderst tilfreds med deres service. De har altid et stort udvalg, ofte nye varer og hurtig levering. Det er virkelig gode ting, god kvalitet og alt i alt et sted jeg elsker at handle.

Fedt tøj og rigtig hurtig forsendelse.

Super hurtig kundeservice. En top jeg havde bestilt var desværre udsolgt, så de sms'ede med det samme om jeg ville have en anden eller bare pengene retur.

Eneste minus var at de sørme lige glemte at sende pengene retur, og at jeg så selv skulle rykke for dem.

Ellers tip top service ;)

Super !

Rigtig hurtige til at besvare emails hvilket er dejligt hvis man er en utålmodig kunde.. kan kun anbefale siden... med super fedt tøj..

LaChica.dk Details

Modetøj til piger - Fedt modetøj og accessories - Altid det nyeste fra vores topmærker, IKKE varer fra forrige sæson - Levering til døren, der hjemme eller på arbejdspladsen. Højt service niveau også på nettet, bare klik ind og se hvad vi kan gøre for dig.

Visit Lachica

Write to: info@lachica.dk