La Diva reviews

La Diva reviews

9.6

safe and fast delivery

I am very happy, safe and fast delivery, quality products, thanks

Carla var yderst hjælpsom, så service kan der ikke klages på, sådan opleves sjældent i DK

Meget fine kjoler og til rimelige priser, mange muligheder i showroomet. Vil helt klart vende tilbage, samt anbefale det til veninderne. Glæder os til at blive kontaktet nå der kommer nye kjoler hjem.

Så fantastisk

Köpte en klänning som vart så fin och leveransen kom på två dagar!!
Bra support och kundtjänst!
Love love love....

Hej Sara,

Du skal have rigtig mange tak for din pæne anmeldelse.

Billederne af dig i Tropical Beauty Maxi Kjolen fra Igigi er helt fantastiske.

Mange tak for det.

Carla

Fantastisk oplevelse

Kære LaDiva
Tusind tak for en exceptionel god service og for en bestilt kjole der levede helt op til mine forventninger. Jeg syntes bestemt, at jeres priser for en festkjole er rimelige, når jeg tænker på, at jeg rask væk betaler 600 - 900 kr. for en BH fra Marie Jo.
Fedt at kunne sidde i vest jylland og bestille en kjole som passer perfekt uden at skulle rende fra den ene butik til den anden i 30 graders varme.
Det er ikke sidste gang jeg handler hos LaDiva.

Personlig service!

Det er dejligt at få personlig meddelelser vedr. min ordre, hvis der pludselig er nogle spørgsmål til den. Hurtig betjening og nogle super flotte kjoler og toppe!!!! Kan virkelig anbefales!

Service i topklasse,med det skønneste tøj

Jeg har idag d.29.7.2013.Besøgt La divas showroom.Jeg skulle købe kjole til min datters bryllup.Da jeg ankom,blev jeg mødt med stor varme og fik en super oplevelse.Jeg købte den smukkeste kjole,som jeg nogensinde har haft.Den sad så godt.Servicen hos La diva er så god og tøjet så fint til os piger,som har former.De har tøj til alle.Jeg kan varmt anbefale,denne skønne forretning....Tusind tak til La diva...Knus fra Tina Larsen.

FANTASTISK STED!

Et sted hvor du føler dig velkommen og lækker, og det samme er den vare du tager med dig hjem!

Absolut et sted jeg ønsker at handle igen

Kære LaDiva
Jeg bestilte efter mailkorrespondance 2 forskellige modeller hos jer og returnerede den ene uden problem, hvorefter pengene ret hurtigt var retur på min konto.
I har nogle lækre produkter og især mærket Kiyonna håber jeg at se et endnu større udvalg på i fremtiden.
Rigtig god sommer

/Lise

dejligt

Vi kørte op til selve butikken i Sorø, der var rigtig meget flot tøj, og super betjening. fik lov at prøve en masse smukke kjoler
Skønt med et tøj i store størrelser.
Vil rigtig gerne handle her igen og også over netbutikken.
Stor ros

www.ladiva.dk

Hej min datter Simone har købt en kjole på www.ladiva.dk og det kan godt andbefaledes hurtig levering og fik det man hade bestilt og den var også som foto så ud

Fantastisk service

Service, kvalitet, pasform er helt i top. Hurtig levering og nem retur procedure uden problemer.
Jeg vil helt sikkert tjekke hjemmeside jævnligt efter nye produkter.

Fin service, fine varer, hurtig levering.

Endelig en forretning med kjoler i store størrelser der ikke er telte. Priserne er lidt høje og det kan være svært at bedømme farver og stofkvalitet pga små billeder af produkterne. Tilgengæld kan man finde en smuk og klædelig kjole til en hver kropsform. Jeg blev ringet op få minutter efter jeg havde afgivet min ordre fordi der var en af varerne der var udsolgt og følte mig rigtigt godt behandlet. Jeg har helt klart tænkt mig at handle der igen.

Perfekt!

Jeg var ærlig talt meget overrasket over, at man kunne få en pæn, lang kjole for så billig en penge, så jeg ventede min pakke, som i øvrigt blev superhurtigt leveret, med stor spænding. Kjolen var flot syet, stoffet var slet ikke "billigt" som jeg havde frygtet, og kjolen passede simpelthen perfekt. Jeg kan kun anbefale La Diva!

Hej Lykke,

Vi er rigtig glade for at du godt kunne lide kjolen, og at alt var som det skulle være.

Carla Hansen
La Diva

Super service for min ødelagte lynlås

Jeg skrev forleden om min ødelagte lynlås i min brudekjole fra La diva.. Jeg føler jeg er blevet lyttet til og blevet taget alvorligt.. Tusind tak for det.. I tager jer virkelig af jeres kunder.. Jeg føler mig heldig at være kunde hos jer... Jeg beholder naturligvis min kjole og vil få den lavet ved en syerske, så jeg har den til evigt minde...
Jeg er stadig kunde hos La Diva.. Tak for jeres service, det er virkelig en super service..

Mange hilsner Charlotte Skare Greisen

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse af os.

Som vi også har svaret dig direkte pr. email, så er vi selvfølgelig meget kede af din oplevelse.

Vi er trods alt glade for, at du kom igennem dagen.

Problemet er ikke et generelt problem med disse lynlåse, der anvendes bredt af kjoleproducenter verden over. De skal være af denne type, da lynlåsen ellers vil blive for stor og kunne ses, og det vil ikke være kønt.

Vi har skrevet en mail til dig direkte, og vil tage resten af sagen den vej.

Carla Hansen
La Diva

Endelig en kjole der passer perfekt :D

jeg faldt over hjemmesiden i en mørk nattevagt, og jublede endelig en side med flotte kjoler til større piger. jeg købte 2 kjoler og jeg elsker dem.
Det er ikke sidste gang jeg handler der og alle der spørger om jeg kan anbefale gode shoppe sider får ladiva`s adresse.

Hej Charlotte,

Tak for den fine anmeldelse, og tak fordi du lader veninderne høre om os.

Vi ser frem til at servicere dig igen i fremtiden!

Carla

Fantastisk Fantastisk

Jeg er Så glad over at have fundet La Diva. Har netop modtagt den flotteste kjole, som sidder perfekt, som var den syet til mig. Fantastiske søde mennnesker i kundeservice, som guidede mig til den korrekte størrelse. Ikke sidste gang jeg handler her

Ingen ubehagelige overraskelser

Ingen snyd, humbuk eller halvdovne hjørner!
service er bare i top, priserne er rimlige, man får det man bestiller uden ubehagelige overraskelser og siden er nem at finde rundt i!
bare super!! :)
& så er det et kæmpe plus at i FAKTISK bruger plus size modeller!

FORMIDABEL SERVICE

Fik varerne dagen efter jeg bestilte - og derefter fik jeg fantastisk hjælp af kundeservice ;o) Ikke sidste gang jeg har handlet her ;o)

PERFEKT!

LÆKRE kjoler - og super duper kundeservice.
Kommer helt sikkert retur - næste gang klædeskabet skal have en ny smuk kjole <3

Helt fantastisk service og lækkert tøj - lavet til RIGTIGE kvinder!

Her får du en behagelig og professionel behandling og tøj, som tydeligt er beskrevet og med anbefalinger til, hvilke kropsformer, det enkelte stykke tøj passer til! Og så er det til RIGTIGE piger med former og kurver!

www.ladiva.dk

God pasform

Dametøj lavet af store piger til store piger, der er alt andet end "konet"

Rimelige priser - Nem retur/ombytning

I forhold til egen import fra udlandet, så har vi konkurrencedygtige priser - for ikke at nævne betydeligt nemmere retur- og ombytningsmuligheder

God personlig kundeservice

Vi svarer altid så hurtigt som muligt - ofte også på skæve tider af døgnet. Vores samhandel med udlandet gør jo, at vi er på arbejde, når I holder fri (og shopper)

Om La Diva XL Mode

La Diva er en tøjbutik for kvinder i store størrelser, og vi har dametøj i størrelserne 0X til 5X. Vi er specialiserede i luksus designertøj i store størrelser, såvel som trendy, stilfuldt, moderne plus size modetøj fra danske og internationale mærker. La Diva forstår behovet for at finde den perfekte kjole til lejligheden og derfor har vi skabt Min Figur sektionen sammen med en størrelsesguide som kan hjælpe dig med at gøre din shopping nemmere. Vi inviterer dig derfor indenfor i onlinebutikken, hvor du vil finde en kollektion af dametøj, lingeri, badetøj og sportstøj, samt cocktail-, aften- og balkjoler i store størrelserne 40 til 62, som passer din kropsform, størrelse og præference. Vores showroom i Sorø, som ligeledes ligger på Suserupvej 44, er endvidere åbent: Mandag 14.30-17.30 Tirsdag Lukket Onsdag 14.30-17.30 Torsdag Lukket Fredag 14.30-17.30 Lørdag 10.00-14.00

Visit La Diva

Kontakt kundeservice her: