Laederiet reviews

Laederiet reviews

8.7

Fantastisk service

Ringer og aftaler at jeg sender to lædersnore op til dem, så skal de bare ringe og fortælle pris og give mig konto nr. Så går der tre dage så kommer der et brev med fire snore og et glædelig jul det syntes jeg er fantastisk, vil klart anbefale læderiet til andre
Anni Andreassen kolding

Perfekt !!!

Jeg har for første gang handlet inde på læderiet. Der gik nogle dage uden jeg hørte omkring afsendelse så blev lidt bekymret. Skriver så en mail ret sent i weekenden og tænker at jeg nok først for svar mandag/tirsdag, men nej - inden for et par timer har jeg svar, en beklagelse over at der er travlt og at den sendes mandag. Super høflig besked tilbage da jeg siger glædelig jul med et "I lige måde". Det er altså bare service og her tirsdag stod jeg med pakken i hånden. Det er GOD service.
Så tak til Morten for det :).
Det er ikke sidste gang jeg handler hos jer.

god, vel asorteret. venlig betjening

var der ude for første gang igår. rigtig god oplevelse. kan varmt anbefales, og deres priser er gode. og en god butik selvom man ikke er der for at købe læder og skind da de har en masse udstyr til fremstillings af tasker og ligende.

Den bedste foretning som habdler med læder og tilbehør

Jeg har handlet hos Læderiet igennem de sidste 30 år og har altid fået en god og prof. service.
Deres udvalg er godt og kvaliteten er altid i orden

Fantastisk butik. Især den fysiske!

Jeg kan til enhver tid anbefale folk at handle hos læderiet. God service og et bredt udvalg. Man skal dog besøge den fysiske butik i Risskov, Aarhus. Det er hele oplevelsen værd, også selvom man ikke skal have så meget!

Fantastisk service!

Jeg skulle bruge nogle varer til læder fremstilling, men var i tvivl om hvilke ting jeg skulle bruge. Jeg ringede derud og fik en professionel og venlig vejledning. Derefter købte jeg varerne. Køber der helt sikkert igen.

kun okey...

jeg har handlet et par gange ved dem nu, men har aldrig følt det var helt i top, og denne gang er godt nok en af de dårligeste, de skriver at de afsender hurtigst muligt, men jeg bestilte i onsdags kl. 13.50 og det er nu tirsdag og jeg har stadig ikke modtaget det jeg har bestilt..
Det er en meget uacceptabel forsendelses tid.

varen fik jeg også at vide først blev sendt fredag.
men de har ikke vedsendt nogen information omkring det at de har sendt varen.

Derfor giver jeg kun 3 stjerner, de tre får de for deres gode udvalg og overskuelige hjemmeside, men servicen er helt i bund..

Jeg har bestilt varer fra en anden hjemmeside som jeg tit har handlet ved og der kunne jeg bestille kl. 15.00 og jeg modtog stadig varen næste dag. jeg har bestilt over 100 gange ved den anden butik, og leaderiet siger at bestille om onsdagen i forventning om at modtage varen fredag ikke er i gode tid, og det er min fejl at jeg ikke skriver haster i bestillingen..

Spænde har rust

Har købt nogle spænde 40mm, som har rust!
Posen med kantskæren var der læder støv i, var den brugt?
De er lidt besværlige at handle med, lidt sure, dårlig oplevelse.
pakken var fint pakket, jeg handler hos skinladen eller skindhuset næste gang

En butik jeg handler i tit, og gerne anbefaler

Som sagt, handler der RIGTIG meget, og de har virkelig alt det som du bare ikke kan finde andre steder. Service er i top, engagerede mennesker der arbejder der, udvalget er stort og sortimentet altid i fornyelse.

Anbefaler at tage en smut derud - der er SÅ mange ting!

hurtigt og godt

første gang jeg handlede hos firmaet, fik varerne leveret dagen efter jeg bestilte, alt var som det skulle være. Og ikke mindst pakket godt og forsvarligt ind.

Super Service

Jeg har handlet hos læderiet flere gange, og har hver gang oplevet en super service. Når man har spurgt ind til en bestemt vare er der altid kommet et hurtigt svar.
Varerne ankommer som regel indenfor 2-3 dage efter køb, altid pakket upåklageligt, og varerne er altid i topstand, uden mangler.

Læderiet er hjælpsomme hvis man har specielle ønsker.

Så 5 stjerner fra mig - og det er ikke sidste gang jeg handler hos dem!

God butik fin service

God shop, perfect service. De ringer til dig hvis der er det mindste tvivl spørgsmål så man er sikker på at få en vare man er tilfreds med. Varerne er i super kvalitet og der har aldrig været problemer med noget.

Top karakter gives ikke da jeg synes der kunne være et større udvalg af varer.

god handel

Jeg har lige fået den bestilte vare fra Læderiet. Bestilte i fredags og mandag formiddag modtaget varen med posten. Godt pakket og med et særdeles flot katalog over Læderiet øvrige varer. Jeg trækker en stjerne fordi der ikke var nogen information omkring ekspedition af ordren. Jeg modtog en ordrebekræftelse, men intet ellers.

Is Laederiet your company?

Læderiet ApS Details

Vi forhandler alt indenfor læder, skind, bæltespænder, takskelåse, seletøjsspænder, bøger, værktøj, knive, farver, bundtmagerartikler og meget meget mere.

Visit Laederiet

Call us on: 86172008