Laesoeuldstue reviews

Laesoeuldstue reviews

6.4

Unikke produkter i lamauld og hurtig levering

Unikke produkter i lamauld og hurtig levering. Min faste lamauld-sokker-pucher. Fantastisk bløde, altid varme - også når de er våde :-) Og så har sokkerne ingen mærkbar søm, der giver vabler i problematisk fodtøj.

Utilfredsstillende

Jeg havde købt garn hos dette firma een gang, men det er så også sidste gang.

Jeg ville her forleden dag købe garn hos dem igen. Spurgte venligt om det var muligt at få gratis fragt, når jeg købte for omkring 1000 kr. Men det var det ikke.

Spurgte så igen, hvorfor de var så dyre i fragt? Ingen andre steder jeg har søgt på garn, har fragten været så dyr!!! (synes ikke det kan betale sig at købe en garn der i forvejen er dyr, hvis fragten også er dyr).

Fik et meget surt/vredt svar og overhovedet ikke fyldestgørende svar retur. Noget om at jeg fik garnet dør til dør (surprise!!!), og at deres medarbejdere har gode arbejdsvilkår. Det stiller jeg mig så tvivlende overfor, når jeg ser en anden anmeldelse her på siden.

Lynhurtig levering

Jeg bestilte handsker på nettet onsdag og de lå i postkassen torsdag. Det er hurtig levering. Jeg forstår dog ikke hvorfor fragten bliver dyrere jo mere man køber for, det plejer at være omvendt, og endda ofte ende med at blive fragtfrit over et vist beløb.

De har nogle rigtig dejlige produkter!

Der er hyggeligt og der oser at gammel stemning.
De har mange forskellige produkter til alle aldre.
Jeg er gået derfra med en rigtig dejlig og varm vinterjakke.
Det er dog et lidt dyrt sted at shoppe...

De snyder dem der strikker for dem..!

de snyder når man hjælper dem med at strikke de kan ikke finde ud af at afregne ordenligt..! og selv om man har fået et brev hvor der står fast pris bliver det ikke overholdt og når man prøver af ringe til dem for at spørge om det får man smidt røret på lige med det samme..!
derfor handel ikke ved dem de snyder dem der hjælper dem med at strikke deres ting...!

Is Laesoeuldstue your company?

LÆSØ ULDSTUE Details

Uldprodukter i bedste kvalitet - fra får til færdig vare er alle vores produkter hjemmefremstillet på Læsø

Visit Laesoeuldstue

We live here: Danzigmannvej 6