La FRANCE shop reviews

La FRANCE shop reviews

9.5

Meget fin service

Tak for god service. Vores kunstforening FLOBS vil gerne have vores navn med i gaven til Prins Henrik - og det sørger I for, selvom gaven er betalt med betalingskort under et andet navn. Tusind tak for det. Vi glæder os til at se det i forbindelse med CD'en.

Fantastisk god service.

Får en virkelig god service og hjælp, når man taler med Sidsel Rasten, så jeg kan kun give min bedste anbefaling. Jeg handler der meget gerne igen!
5 store stjerner ud af 5.

"Kongelig perfekt"

Overskriften hentyder til vores køb incl billeter af folkegaven til HKH Prins Henrik.
Købet gik perfekt. Hjemmesiden var let at forstå
og vi glæder os.
At vi deltager og yder et bidrag skyldes, at vi synes prinsen fortjener det.
Hilsen
Annie og Kjeld Rasmussen
Ved Grotten 46
5610 Assens

Fantastisk service

Varerne er skønne betjeningen er super hurtig og effektiv. Der gives en personlig betjening selv sent på en lørdag. Fra et til fem er det bestem en sekser😎

Det kalder jeg lynpost, godt gået !!!

Jeg bestilte varen tirsdag eftermiddag og modtog den onsdag kl. 10.30. Ekspeditionen har været meget hurtig, så jeg handler gerne hos jer en anden gang.
Med venlig hilsen Merete Futtrup.

forudbetaling

Man undrer sig over at betaling er hævet længe før varen er afsendt
www.lafranceshop.dk

Reply from www.lafranceshop.dk

Kære Jens Ove Jensen

Vi er kede af, at du ikke er tilfreds med, at din donation til "Folkegaven til HKH Prinsgemalen i anledning af hans 80-års fødselsdag" er hævet på tidspunktet for donationen.

Vi hæver aldrig en betaling, før varen er afsendt. Det er ikke tilladt, og det har vi ingen interesse i at gøre.

I dit tilfælde er der dog tale om en donation til "Folkegaven". Kun ved hjælp af donationerne er produktionen af den fysiske udgave af Folkegaven, selve CD'en, mulig. Derfor hæves donationerne straks efter, de er doneret.

Folkegaven er ikke en vare – det er en donation – og som tak for donationen fremsendes efterfølgende CD'en, såfremt man har doneret over kr. 200. Denne CD er en gave.

Du kan selvfølgelig til enhver tid fortryde din donation og få det donerede beløb tilbage. Så står det dig frit for at købe CD'en, når det bliver muligt. Da vil din betaling blive hævet, når varen afsendes.

La FRANCE shop

Hurtig og effektiv sagsbehandling

Jeg var meget tilfreds med hele handelsforløbet, og blev løbende holdt orienteret om
varens levering, som iøvrigt skete hurtigt efter bestillingen.

Spædende produkter

Flotte produkter. Altid spændende når man kan få ting, som normalt ikke kan købes i Danmark. Perfekt det hele.

Ukompliseret handel

Dejlig overskuelig side.

Udmærket

Handelen var nem og ukompliceret.

Så kan det ikke gøres hurtigere :)

Bestilte kl. 16.30
Ordrebekræftelsen kom med det samme og 16 minutter senere kom afsendt email'en og pakken blev leveret næste dag :)
Super :)

Super !!

Det gik lynhurtigt. Jeg bestilte, min vare kom dagen efter - 2 dage Inden det var lovet:-D

100% som lovet.

Er blevet 100 % korrekt. Vil også handle der en anden gang.

La France leverer varen.

Nemt at bestille sine vare. Overskuelig hjemmeside hvor man uden problemer kan finde det man søger. Hurtig levering.

God service hurtig levering

Varen bestilt i weekenden. Sendes mandag og leveres tirsdag eftermiddag. Det kan da ikke være hurtigere. Perfekt !

Perfekt levering

Perfekt levering dagen efter bestilling

lækkerier og hurtig levering

Bestilte varer en tirsdag og fik leveret dagen efter, udvalget er ganske glimrende, men jeg ville ønske de havde flere lækkerier, men det kommer måske. Held og lykke

Enestående.

La France shop er yderst professionel og har håndteret alle mine indkøb helt efter bogen.
Tip top service; tak for det :-)

Fin hjemmeside/service

Kan absolut kun anbefale denne hjemmeside til alle andre, som har en svaghed for det franske. Fin service og fine produkter.

Meget hurtig levering og varen er i orden.

Bogen kom kun to dage efter bestillingen. Flot.

www.lafrance-shop.dk

Bestil online, via e-mail eller telefon

Hos os er det dig, der bestemmer. Du kan bestille varer online, du kan sende os en bestilling på mail eller du kan ringe til os og afgive din bestilling telefonisk. Det er helt op til dig.

Bestiller du inden kl. 13, så leverer vi din pakke den følgende hverdag, såfremt varerne er på lager. Bestiller du efter kl. 13, sender vi din pakke hurtigst muligt og senest den følgende hverdag, såfremt varerne er på lager. Har du særlige ønsker til leveringstidspunktet, så ring til os og lav en aftale. Vi sørger gerne for, at pakken til Moster Oda kommer frem på dagen.

Ring og snak med os

Vi sidder klar ved telefonen hverdage fra kl. 9 til kl. 16. Vi hjælper gerne med alt fra valg af varer til det praktiske med at gennemføre betalinger etc. Kan du ikke lide at bestille varer på internettet, kan du også altid bestille via telefon. Har du særlige ønsker, så ring til os. Så gør vi vores bedste for at opfylde dine ønsker.

Gratis levering

Køber du for mere end DKK 750, leverer vi gratis din pakke på en adresse i Danmark. Du kan vælge at få sendt pakken til din privatadresse, til din arbejdsplads, til din nabo etc. Køber du for under DKK 750 er prisen for forsendelse enten DKK 45 (uden omdeling = du henter pakken på posthuset) eller DKK 50 (med omdeling = pakkeposten kommer ud til dig). Du kan også altid vælge at hente pakken på vores lager i Nivå. Det er selvfølgelig gratis.

Betaling uden gebyrer

Du skal selvfølgelig ikke betale for at betale! Du kan frit vælge mellem betaling med kort (Dankort, VISA-kort, MasterCard, Maestro), bankoverførsel eller kontant betaling. Uanset hvad du vælger, lægger vi ikke gebyrer på betalingen.

Fortrydelsesret

Når du handler på internettet, har du altid 14 dages fortrydelsesret (gælder dog ikke rejser og fødevarer). Ved udnyttelse af fortrydelsesretten refunderes det fulde beløb inkl. fragt. Dog skal du selv betale for returneringen. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, så længe varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder dog, hvis varen er brugt eller håndteret på en måde, som helt åbenlyst forringer varens værdi. Ved køb af CD’er bortfalder fortrydelsesretten, hvis forseglingen brydes.

Vi er e-mærkede

E-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel. Når du handler i e-mærkede netbutikker, har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Om La FRANCE shop

La FRANCE shop åbnede i august 2011. Vi har et bredt udvalg af franske varer: alt lige fra vin og gastronomi til bøger, musik, vejkort, tasker, tørklæder, køkkenting og meget andet. Kig ind og lad dig friste. Ud over at drive webshoppen La FRANCE shop udgiver vi magasinet La FRANCE - det skandinaviske magasin om Frankrig. Se mere på: www.lafrance.nu

Visit La FRANCE shop

Gifts

Kitchen

Wine

La FRANCE shop

Få en endnu større bid af Frankrig

La FRANCE shop lader dig åbne vinduet til hele Frankrig - så du kan få en endnu større bid af Frankrig leveret lige til døren. Kig indenfor blandt vores mere end 1500 franske varer.