Lagersalg.nu reviews

Lagersalg.nu reviews

9.4

Kvalitetstøj til billige priser og hurtigt leveret!

Jeg har handlet rigtigt ofte på Lagersalg.nu. Jeg er aldrig blevet skuffet.
Tøjet er af super kvalitet, pænt pakket ind når man modtager det og leveringen er hurtig. Jeg elsker et godt kup og det får jeg altid når jeg handler hos Lagersalg.nu

Mvh Bente

Skønne produkter, hurtig levering - super oplevelse

Hurtig levering og varer der lever fuldstændig op til beskrivelsen.

Upåklageligt!

God og overskuelig hjemmeside og hurtig levering. Hvis størrelse eller andet ikke stemmer er det nemt at retunere med medfølgende label. Upåklageligt!

God returservice!

Meget tilfreds med hele ordre forløbet . Det er nemt og hurtigt.

Favorit!!!

Jeg har fundet min yndlings shoppe side på nettet- god side at navigere rundt på og så er både priser og service yderst tilfredsstillende:)
Jay!:P

Klasse service

Lyn hurtig ekspedition, super telefonisk service, lækkert tøj og uhørt lave priser;)
Den eneste grund til, at jeg ikke giver 5 stjerner er fordi der mangler måleskema. Det er noget svært, at finde den rigtige størrelse...
Kontaktede firmaet telefonisk, og fik en venlig person i røret, som informerede mig om, at de arbejder på sagen, men alle de forskellige mærker gør det svært, at finde et overordnet måleskema.
Det er ikke sidste gang jeg handler her.

👍 super hurtig service

Særdeles overskueligt at bestille hos lagersalg ,og imponerende hurtig levering ! Bestiller varerne lør og modt pakken allerede tirs 👍 det eneste lille minus er at tøjet ikke er pakket "pænt " og måske derfor er "krøllet "

kvalitetsvarer

Firmaet er nemme at handle med. Det er kvalitetsvarer med rigtig god service - hurtig levering. Kan dog fejle ind imellem m.h.t. deres tekst, som ikke altid lever op til den vare man får. Ikke, at varen ikke er god men m.h.t. farve og strukturen/tykkelse i stoffet. Er dejligt, at man kan sende det tilbage, men synes dog, at når man køber for over kr. 500, så skulle leveringen være gratis også til privat adr. Sådan er det ved de fleste andre postordrefirmaer. men alt i alt gode varer til en overkommelig pris med god kvalitet.

Fin returret

Dejlig at leveringen foregår så hurtigt og at man kan returnere let.

Super hjemmeside, jeg kan ikke lade være at gå ind og se efter nyheder

Hjemmeside jeg vil anbefale med rigtig gode varer til en super pris

Nemt :-)

Så nogle lækre solbriller til en go' pris :-)

De var helt som forventede :-)

Hurtig levering og medfølgende returseddel... Perfekt

Det var en hurtig levering - pænt nedpakket og det er super rart, at der også er en returseddel med. Jeg havde ikke behov for at returnere noget, men nu ved jeg, at jeg kan være ganske tryg ved at handle hos jer, da det er meget nemt, hvis noget skal retur.

Hurtig og god levering. Fede bukser til billige penge

Ikke sidste gang jeg køber tøj her. Fedt tøj til billige penge.

Hurtig service, godt udvalg

Handler på Lagersalg.nu for tredje gang. De to forrige gange har de været hurtige og upåklagelige. Har ikke før set så store besparelser på Key og Suit - nice!

Super god og hurtig betjening

Varerne blev bestilt en ene dag og leveret i carporten den næste - det er da perfekt :)

Super godt, selv med tyverialarm!!

Havde bestilt accessories på Lagersalg.nu og fik hurtig levering, og uden problemer. Havde dog modtaget en taske med tyverialarm i, og ved kontakt til lagersal blev jeg bedt om selv at forsøge at fjerne denne. Det lykkedes uden problemer.

Fantastisk

Synes at i skal købe her, da varen lever op til forventninger, og at man får varen meget, meget hurtigt Vil varmt anbefale Jer til 100% Virkeligt gode priser. Jeg er super tilfreds.
Else-Marie.

hurtig levering

Jeg bestilte om morgenen og modtog mine varer næste formiddag.

Hurtigt, effektivt og smart

Jeg vil helt klart anbefale Lagersalg.nu, fordi det er nemt og hurtigt. Der er mange gode og tidsrigtige mærker - og der er mange penge at spare. Prøv det selv!!

Lagersalg.nu - nemt, billigt og godt

Jeg har brugt Lagersalg.nu rigtig mange gange efterhånden, og har også anbefalet til venner og bekendte.
Hjemmesiden er nem og overskuelig, udvalget er godt, priserne er rigtig gode, og kundeservicen er super. Jeg har returneret ting uden problemer, og en enkelt fejlleverance (ud af omkring 10 leveranceer samlet) blev rettet lynhurtigt og venligt.
Jeg anbefaler uden forbehold

Om lagersalg.nu

Lynhurtig levering

Vi leverer altid inden for 1-2 hverdage!

Gratis ombytning

Altid gratis ombytning og billig returfragt

Gratis fragt

Ved køb over 499,- til en erhvervsadresse

14 dages fuld returret!

din returnering er afviklet inden for 4 hverdage

Danmarks største online lagersalg af designer- og modetøj! Vi forhandler bl.a. St Martins - Snob - Claire - Suit - Karen By Simonsen - Kön & Mön, og mange flere! - VI HAR ALTID UDSALG - Spar minimum 50% på designertøj - Spar op til 90% - lynhurtig levering - Gratis ombytning - billig returfragt - Behagelig og imødekommende kunderservice.

Visit Lagersalg.nu

Write to: info@lagersalg.nu