Lagersport reviews

Lagersport reviews

6.5

Hold jer væk fra det firma!

Havde bestilt varer hos lagersport.dk
3 Stk. træningsdragter, modtager en af dem, og der var ingen forklaring for hvorfor der kun var ene vare i pakken.
Firmaet har så uden at kontakte mig, ændret i min ordre.
Dette er ikke lovligt, og kan simpelhen ikke passe.
Jeg ville ikke have haft den ene varer, da jeg var på udkig efter 3 stk. ellers havde man nok ikke bestilt hos dem.
Håber firmaet for kigget deres juridiske virken efter i sømmende, for dette er ikke lovligt.

Simpelhen uacceptablet drift af virksomhed

Dårligste firma nogensinde

de slettet bare min ordre, uden at fører mine penge tilbage så jeg kan købe mit barns flyverdragt et andet sted, nu går hun uden en ordenlig flyver dragt pga lagersport

Hold jer væk!

Havde bestilt 4 varer hos lagersport, og efter 7 dages venten havde jeg stadig ikke modtaget varerne ( de reklamerer med 1-3 dages leveringstid ) jeg ringede til dem og fik at vide at de havde glemt at informere mig om at de kun kunne levere 1 af de 4 bestilte varer Waaauuuwww! Sikke en service! Fik annulleret ordren og det er første og sidste gang jeg handler hos dem.

Jeg ringede fredag og spurgte til noget fodboldtøj til min søn og fik super god kunderservice således at jeg havde tøjet mandag hvor det skulle bruges :) de havde i øvrigt ikke knickers i den størrelse jeg skulle bruge, men de fandt en særdeles tilfredsstillende løsning!

Efter 3 uger håber jeg nu på at få pengene igen.

For 3 uger siden bestilte jeg for første og sidste gang noget ved lagersport.
Jeg ville gerne have det sendt med post danmark da jeg så kan hente pakken i samme by som jeg bor i, men de valgte at sende det med GLS. jeg ringer så der ind og fortæller at der må være sket en fejl hvorpå de med det samme vil sende pakken med post danmark og undskyler fejlen mange gange. Det er også fint nok men efter der nu er gået 3 uger og der ikke er sket noget, (de har dog trukket pengene) har jeg ringet igen for at se om jeg kan få mine penge.

Efter at have snakket med dem ville de betale hele beløbet tilbage, men det har de så heller ikke gjort ! jeg mangler penge for porto, den porto som de aldrig har brugt. Så nu kan jeg så ringe til dem igen for 5 gang.
har aldrig oplevet så rige et firma

Jeg handler aldrig her igen

Jeg bestilte 2 par H2o badesandaler til mine børn den 27. maj. Den 30. maj, finder de ud af, at de ikke har pink badesandaler, og at disse er udgået, og om jeg vil have begge par i sort.. Hvorfor man så ikke har fjernet dem fra siden, er mig lige så stor en gåde, som at man først henvender sig til kunden 3 dage efter bestilling, når man reklamerer med hurtig levering på 1-3 dage!

Nå, men det slutter langt fra her. Jeg svarer så samme dag, at jeg vælger begge i sort, og hører herefter ikke mere. Den 4. juni, skriver jeg til dem, at jeg savner lidt info omkring hvor i processen vi er med badesandalerne. Den 6. juni, to dage efter, svarer de at der har været problemer med leveringen fra H2o, men at de burde få dem i den uge. Dvs. de har simpelthen varer til salg på siden, som de ikke har, uden at informere om forlænget ventetid.

Den 10. juni, skriver de at der går yderlige en uge, og om jeg vil vente eller have dem i nogle andre størrelser. Her svarer jeg flg.:

"Hej

Jamen, så venter jeg. Jeg må dog sige, at jeg er noget overrasket over den ringe kommunikation. Jeg bestilte den 27. maj, og bliver først kontaktet 3 dage efter, med info om at de pink sandaler er udgået. Virkelig irriterende, at I ikke har fjernet dem fra jeres side, så jeg når at fortælle min pige, at jeg har bestilt pink til hende. Endvidere skal jeg selv kontakte jer for info om forløbet den 4. juni, som I så først svarer på to dage efter, og så nu igen.

Min utilfredshed går mest på den manglende kommunikation. Al den venten. Jeg har for længst været ude og købe et par "klipklappere" til mine piger, da det gode vejr jo er over os, og de manglede noget nemt at tage på herhjemme. Det havde været rart, om I havde kontaktet mig så snart det gik op for jer, at I ikke havde de rette størrelser.

Vh. Christina"

Dette skrev jeg den 10. juni, og her den 21. juni, har jeg hverken fået svar på ovenstående eller modtaget mine varer, som jo altså blev bestilt den 27. maj! Jeg har efter at have været meget tålmodig i næsten en måned, annulleret min ordre, og kan bestemt ikke anbefale nogen at handle her, da de intet kender til kundeservice.

(INGEN PENGE TILBAGE FOR PORTO!!) Lagersport.dk holder ikke hvad de lover..

Jeg bestilte nogle sko, størrelsen passede ikke. Derfor sendte jeg min pakke retur, hvor jeg så selv skulle betale for porto som koster 86 kr. Der gik over en uge, før jeg fik mine penge tilbage, først da jeg skrev til dem!!! fik jeg dem tilbage allerede dagen efter. MEN jeg fik ikke nogle penge tilbage, for porto som de LOVER! på deres hjemmeside, at de betaler tilbage for returring af pakker.
Syntes det er dårlig stil af Lagersport.dk at man edda selv, skal betale for porto for levering i første omgang og desuden for man slet ikke de penge tilbage igen!
- så alt i alt har jeg brugt 135 kr for porto.
49 for levering af pakken 86 for returring af pakken.
Det blev en dyr omgang at handle hos lagersport.dk.

Levering til tiden, sådan!

Jeg bestilte et par benskinner til min søn. Prisen var den bedste jeg kunne finde, varen var nem at bestille og det blev leveret til tiden.

LANG leveringstid, stadig ikke modtaget noget.. Selvom Kundeservice lover og lover....

Æv æv dårlig oplevelse, kan man ikke overholde leveringstiden så lad være med at love noget, specielt når men ringer og rykker for leveringen....

Godt skuffet.

Jeg har en enkelt gang tidligere handlet hos Lagersport, og da gik handlen uden problemer overhovedet - denne gang må jeg erkende, at jeg er blevet godt og grundigt skuffet. Om aftenen torsdag den 7/3 bestilte jeg to knæbind/-beskyttere. Jeg skulle bruge dem til en håndboldkamp tirsdag den 19/3, så jeg bestilte dem altså i god tid. Da de ikke var dukket op efter en uge, valgte jeg at logge ind på Lagersport hvor min ordre pludselig stod "På pause" hvilket absolut ikke gav mening, da jeg intet havde hørt fra Lagersport om, at min bestilling ikke ville blive leveret til aftalt tid. Desuden stod produktet stadigvæk til at være på lager på hjemmesiden (og det gør det stadig!). Jeg skrev til Lagersport og fik at vide, at de havde modtaget en forkert størrelse og at de ville kunne sende dem tirsdag den 19/3. Fair nok, så måtte jeg undvære dem i en kamp. Torsdag den 21/3 var de ikke dukket op, og jeg havde stadig ikke hørt et ord fra Lagersport. Jeg skrev til dem igen, og fik dagen efter at vide, at der desværre var sket en fejl i leverandørens system, og at de først ville komme her på tirsdag den 26/3, hvor jeg igen skal spille kamp.

Efter over to ugers ventetid har jeg simpelthen valgt at give op og handle et andet sted. Jeg har i dag skrevet til dem, at de gerne må annullere ordren.

Simpelthen for ringe service at man gentagne gange er nødt til at kontakte Lagersport for at få at vide, hvorfor ens ordre ikke dukker op og er nødt til at måtte opgive til sidst. Samt for dårligt at hjemmesiden ikke opdateres når varen man bestiller ikke er på lager. Det skraber simpelthen bunden..

Eneste positive er, at efter jeg selv har taget kontakt til kundeservice har jeg fået venlige, omend MEGET kortfattede svar tilbage på mine spørgsmål samme eller følgende dag.

SUPERGODT

Jeg bestilte noget sportstøj . Det var superlækkert og det kom tilmed hurtigt. Prisen var rigtig god . Så hvis man lige står og mangler sportstøj i en fart , så vil jeg gerne anbefale lagersport.

God og hurtig betjening!

Gode tilbud, hurtig levering, godt tilfreds!

Hurtig levering, god service

Hurtig levering, god service. kan klart anbefales.

Fint

Det virkede fint, fik tingene i fin stand

hurtig levering og

dagen efter men har bestilt varen kommer den med posten

Gode varer og hurtig og præcis levering

Lagersport har gode varer og hurtig og en præcis levering

Super hurtig levering

Varen fin. Super hurtig levering til arbejdsadressen :)

Alt som aftalt..

Gode priser og produkter. Levering som aftalt.
Her kigger vi "ind" igen..

Super..

Super vare til prisen. Lidt længere lev. tid en lovet, men ok

Lagersport Details

Vil tilbyder udvalgte varer indenfor sportstøj og sportsudstyr og vi garanterer at du altid sparer mellem 10-70 % i forhold til de vejledende udsalgspriser. Varerne køber vi hos de største mærkevareproducenter indenfor sports- og beklædningsudstyr. Vi lægger stor vægt på god service og rådgivning og vil gøre alt for at gøre handelen så enkel som mulig. Velkommen hos lagersport.dk

Visit Lagersport