Lagersport reviews

6.5

super

Hurtigt, nemt og billigt

Levering

Lidt for lang leveringstid...

Fantastisk

Fantastisk service, hurtig levering. Billigt.

Ok service - dog ikke opdateret hjemmeside

Fin service. Dog fik jeg leveret en anden vare end den jeg bestilte. Det viste sig efter mail kontakt til jer, at der var kommet ny model, og den gamle der fremgik af nettet var udgået. Dette burde I gøre opmærksom på og I dag 14 dag efter er det fortsat ikke ændret. Men I tilbød straks at returnere pengene og fragt.

Lagersport.dk har fantastiske gode priser og ikke mindst gode tilbud.
Har købt to skisæt inden for 3 uger på grund af den store besparelse
Så er vi klar til bakkerne :)

Super handel

Hurtig levering, korrekt varer. Første men bestemt ikke sidste gang jeg handlede hos lagersport

Meget tilfreds!

Nemt at bestille. Jeg bestilte et par spinningsko, hvor der stod levering 4-6 hverdage, og jeg skulle allerede bruge dem efter 4 dage, da de skulle gives i gave. Det skrev jeg til lagersport. Jeg bestilte søndag og modtog skoene tirsdag. Således hurtig levering og ingen problemer!

Udsolgt vare og lang leveringstid

Mit første køb på lagersport.dk blev også det sidste.

Jeg bestilte 2 trøjer, med leveringstid på 2-6 dage.

8 dage efter min bestilling modtager jeg den ene trøje og den anden trøje skriver I er udsolgt, selvom den var bekræftet i min ordre.

Jeg fik aldrig en mail på at leveringen var på vej, selvom der stod at jeg ville få en mail.

Hurtigt og smertefrit

Min første handel hos lagersport.dk. Varerne kom dagen efter, så ingen kvaler der.

Nem bestilling, leveret som lovet og korrekt vare.

Lang leveringstid!

Bestilte en Select fodbold den 28. december - nu her den 16. januar og på trods af gentagne henvendelser på e-mail, så har jeg endnu ikke modtaget produktet. Leveringstiden var på sitet angivet til: 2-6 dage.

Update: Varer modtaget den 19. januar.

Ingen gratis fragt selv om det fremgår at siden i indkøbskurven

I indkøbskurven står der "fragt estimat: 0,00". Desværre kommer der så alligevel fragt på i næste skridt.

Skoen kom som forventet.

Rigtig godt

Det her var første gang jeg handlede med lagersport, de havde en hurtig fragt, stort udvalg af tøj og masser af billige kvalitets produkter, der skal jeg uden tvivl handle fremover. Alt i alt rigtig god online sportsbutik med hurtig fragt

Superhandel alt i alt.

Er samlet klart tilfreds med min handel. Men et godt råd herfra. Man skal afsende varerne senest dagen efter bestilling af varer. Det er trods alt snart 2013 vi lever i. Men meget skrape priser trækker gevaldigt op i min bedømmelse af virksomheden.

For lang leveringstid

Pakken blev købt 14 dage før jul, og uden nogen som helst kommunikation kom den den 22.12. , så vi nåede lige julegaven. Kunne godt oplyse om den lange leveringstid.

Hurtigt og nemt

Min bestilling kom meget hurtigt og jeg var hele tiden opdateret på hvor langt den var via mail. Dejligt, billigt og nemt!

For sølle!

Jeg havde bestilt to varer, som skulle bruges julegaver, men modtog kun den ene!

Den anden havde de ikke længere, men de havde ikke kommunikeret dette eksplicit til mig, så jeg måtte i sidste øjeblik ty til en nødløsning og fik blot et kikset svar fra deres "kundeservice"!

Den varer jeg fik var i god stand, hvorfor jeg hiver karakteren op på to stjerner!

Mvh.
Martin

Alt for lang leveringstid

Måtte ringe tre dage i træk for at høre hvor min vare blev af. Synes ikke dette er ok. Den lange leveringstid burde oplyses allerede inden bestilling, så man har en chance for at bestiller et andet sted i stedet....

Ubrugeligt til nethandel

Bestillingen kan ikke specificeres nok. Ved nethandel er det ikke nok, at kunne bestille farve samt størrelse f.eks. large eller x-large - der må angives hvilke størrelser, large og x-large relaterer til eks. 42 eller 44 - gerne også ærme- samt benlængde.

Som det er nu bestiller jeg large størrelse til konen og får noget der stumper.
Det betyder varen skal retur - det koster 49 kr. udover de allerede betalte leverance 49 kr. i alt 98 kr. for ingenting. Det duer bare ikke.
jeg vil ikke bruge lagersport en anden gang - men vælge Zalando - der dels har fri lev/retur dels har et meget mere specificeret mål bestillingssystem.

Lagersport Details

Vil tilbyder udvalgte varer indenfor sportstøj og sportsudstyr og vi garanterer at du altid sparer mellem 10-70 % i forhold til de vejledende udsalgspriser. Varerne køber vi hos de største mærkevareproducenter indenfor sports- og beklædningsudstyr. Vi lægger stor vægt på god service og rådgivning og vil gøre alt for at gøre handelen så enkel som mulig. Velkommen hos lagersport.dk

Visit Lagersport