Lalandia reviews

Lalandia reviews

7.5

Som en dags gæst

Jeg har med min familie været i Lalandia masser af gange og var rigtig glad for det
Men i dag d.18.april 2014 var vi der over som en dags gæst men desværre blev vi afvist grundet var at der var helt booket op,og vi måtte så køre hele vejen tilbage til København i gen :-(
Vi fik at vide af personalet at i dag og i morgen lukket de ikke nogle af en dags gæster ind og de kun man åbenbart se ind på Lalandia.dk. Jeg vil lige spørge dem hvor det står henne??? Og hvis det så står ind på hjemme siden så burde det stå på FORSIDEN.

Dejligt ophold!

Rigtig dejligt ophold. Afslappende. Super service!

A couple of hours is more than enough

Lalandia is just a shopping center with an aqua land where there is no swimming pool but 5 waterslides, a Jacuzzi, a couple of baby pools and a wave pool. You could have a lot of fun with your kids. But in my opinion one day is more than enough. Most of the employee in Lalandia are very kind and helpful.
The area where the holiday homes are looks like a cemetery and the most of the guests are from Sweden and Norway, who are as cold as a December night in north pole. I have never met such kind of people in my life. Dead people were more alive than those from Sweden.

Sjov familieferie for 8.

Vores familie har haft en rigtig god ferie i Lalandia.
Badelandet var igen super fedt selvom i stadig godt kunne åbne de store omklædningsrum, da der var over 600 derinde.
Monky Tonky land blev brugt til fodbold, mens i skal have en kæmpe ros for natløb/hygge by Night men pandelygter.
Huset var super fedt selvom vi ikke fik brugt spa poolen.

Lalandia ikke længere god standard

Vi ankom i Begyndelsen af Påsken og havde heldigvis kun lejet huset for 3 dage.
Vi havde lejet et luksushus til 8 personer men i stuen var der kun siddepladser til 6 personer. Der manglede simpelthen et par stole eller en 2-personers sofa. Toiletterne
var snavsede trængte til eddikesyre og knofedt for at få de brune kalkrender og rust fjernet. Jeg synes stedet virker slidt og lausy, ikke hvad man forventer i et luksushus og til en pris over 7000 kr. for 3 overnatninger. Centeret var børnene glade for og i Aquadome tilbragte de 3 timer hver dag. Personalet i centeret var meget flinke og hjælpsomme. MVH V.Rasmussen

Bare super

Det eneste, gulvet i badelandet er MEGET glat, selvom man går rolig.

Om rejsedagen

Det vil meget blev bedre hvis vi kan ud fra sommerhuse senest kl.11 eller 12.00 For nå man har lille børn er man meget lidt stressende om morgenen. Men resten er meget godt ;-) Vi elsker besøge Lalandia og komme hver gang når vi holde ferie i dk

Vi kom uden for højsæsonen, og det var perfekt!

Alt virkede upåklageligt, og vi mødte et hjælpsomt personale og rene faciliteter. Sommerhuset i Billund var superlækkert.

Dejlig weekend

Dejligt hus i gode omgivelser.
Centerbygningen i Lalandia virker meget indelukket med dårlig udluftning.
Badeland er rigtig godt, med mange aktiviteter.

Lalandia meget proffetionelt.

Vi har intet at klage over i forbindelse med vores fire dages ophold. Jeg er meget imponeret over hvor nemt det er at få koder til huset og hvor rent pænt husets standard er. Afrejsen, og afregning af forbrug foregik også helt automatisk.
Jeg er meget imponeret .

Hyggelig familieferie

Boede i et af de helt små huse som havde en meget stejl trappe som heldigvis var spærret af. Huset var fint men der var ikke meget plads, men der var hvad der skulle være.
Kunne godt ha tænkt mig af omklædnings forholdene i selve badelandet havde været anderledes. Det var lidt bøvlet at man skulle klæde om tage badetøj på stille tøjet i skabet for så at gå i gennem fælles omklædning for så at tage badetøjet af igen for at bade inden man gik ind i selve badelandet.
Det var flere der ikke tog badetøjet af for at vaske sig så rent hygiejne mæssigt var det ikke så lækkert.
Kunne være rat hvis det var ligesom i Billund.
Et ønske kunne være at låne håndklæderne var meget større og ikke kun forstørret gæstehåndklæder.

service og standard faldet for meget på 2 år

Det er 2 år siden vi var hos jer sidst.
Standarden er faldet alt for meget på den tid. Det er for unge og utrænet personale på resturation.
Det er en massør der går hjem fordi der ikke er noget at lave. På hjemmesiden er der ikke faste tider for massage det bør der nok være når hun/han bare går hjem.
Smil og service generalt er for dårlig.
Det er som om i er tilfredse med "hr. og fru danmark koncept" det er trist.

Dårligste betjening jeg nogensinde har fået!!!

Har fået den dårligeste service nogensinde! Vil ikke sætte en krone hos dem mere, efter den så ringe service i Rødby. I burde bruge mere tid på at udpege og coache jeres personale!!

80erne ringede og kom på besøg - Rødby

Tid for en opgradering, mere sund mad, teambuilding for personalet og få sat kunden i centrum. Lukket på mandage ved lavsæsong giver ikke mening når I lejer husene ud fredag til fredag. Dejlige faciliteter for børnene men jeg tror hellere vi flyver til Italien i stedet næste gang. At vi desuden først blev checket ind i et hus hvor det var blevet røget, gjorde ikke oplevelsen bedre. Det skulle aldrig have sket.

Imødekommende og fleksibel behandling

Jeg har besøgt Lalandia tre dage med min datter på ni. Det har været ganske uden problemer og med mange gode oplevelser af, at vores ønsker blev imødekommet. Vi kom lidt tidligt til spisestedet - man fandt alligevel straks et bord. Vi ville spille bowling på et lidt skævt tidspunkt og kunne gå i gang med det samme. Dejligt at mærke.

Alt var memt

Det hele er bare ok. armbånd med koder virker bare helt perfekt,måden at afregne på er rigtigt nemt og hurtigt,huset var pænt og rent lyst og venligt,god pakering godt sti system til at komme rundt

super

Mega fedt. Man finder hurtigt ud af at man ikke er 20 år mere. Ha ha.

Rigtig dejligt ophold

Vi havde et rigtig fint ophold.
Ved afrejsen undrede vi os dog det store vandforbrug, som der iflg. Lalandia havde været.
Ca. 1.000 liter var beregnet, men eftersom ingen havde brugt vand til bad i feriehuset (da vi alle havde tages bad i baderummene i centret), forekom det os at være al for højt. Måske var/er der en målerfejl?

alligevel ingen badminton

Vi var to familier afsted med børn i alderen 6-13 år. Mens badelandet er fantastisk for de små, appelerer det ikke så meget til teenagere. Den ældste var blevet lokket med ved udsigten til at vi kunne leje en badmintonbane om søndagen og hygge os der. Vi blev imidlertid temmeligt skuffede da Lalandia havde udlejet hallen hele søndag til en konference, vel at mærke helt uden at annoncere dette nogle steder. Dette var skuffende og satte en dæmper på stemningen efter en ellers hyggelig weekend

Middel god oplevelse.

Huset og badelandet var sådan set godt nok og vi hyggede os,men så tog vi en tur i Tonadoen...der skulle vi aldrig ha gjort,jeg slog mit hoved meget hårdt og havde efterfølgende hovedpine i 14 dage. Syntes der Birte være overvågning inde fra Tonadoen så de kan holde øje med om der er nogen der komme tilskade.

Lalandia

Om Lalandia

Feriecentre i Billund og i Rødby med tropisk vandland, familieaktiviteter, restauranter og butikker. Bo i eget feriehus og oplev f.eks. Nordeuropas største overdækkede vandrutsjebane, bølgebassin, skøjtehal, skibakke, det super sjove Monky Tonky legeland og mere end 30 andre forskellige aktiviteter og oplevelser. Se meget mere på www.lalandia.dk

Visit Lalandia

We live here: Lalandia Centret 1