La/Møf reviews

La/Møf reviews

8.5

Skønt tøj og virkelig god service

La/Møfs produkter er af virkelig høj kvalitet, og vi har efterhånden en del tøj til vores to børn, der elsker både ballonbukser og -nederdele. Service er fremragende og tøjet leveres hurtigt. Kan kun anbefales!

Skønt tøj og super service

Bestilte et par bukser på tilbud til prinsessen i huset. De kom hurtigt (2 dage) og så var der to par i pakken. Bukserne springer åbenbart en del i størrelserne så de ville være sikre på jeg fik et par der passede.
Oveni hatten har bukserne en fantastisk pasform!!

Lækkert tøj - også til lidt større børn

Skønt at I også har tøj til lidt større drenge - det kan være svært at finde i den stil andre steder.

Desværre fik jeg nogle bukser, der ikke passede - og savnede noget vejledning på, hvordan man retunerer varer. Nogle andre netbbutikker sender byttesedler med automatisk - ville være dejligt om I havde det samme.

Brit

Super god service

Jeg elsker La Møf og jeg elsker endnu mere deres super service.

SUPER SUPER SUPER

Jeg bestilte 2 par bukser, og jeg fik 3 par tilsendt, da de svinger meget i størrelsen -det må da siges at være god service!
Derudover fik jeg 20% rabat, da min bestilling faldt oveni deres sommerferie -endnu en dejlig overraskelse :o). Så er det sgu i orden med forsinket levering...
Jeg skal absolut handle fede ballonbukser igen, og det blir hos La Møf!
Bedste anbefalinger herfra!!!

Smart tøj til rimelige priser

Købte 3 par bukser og en skjorte. Pga. sen ekspedition og en enkelt vare som ikke længere var på lager, tilbød La/Møf at fremsende nogle ekstra varer - fin service!

lid længere levering

Modtag fine bukser. på hjemmesiden står der at de sendes senest dagen efter, men blev først sendt efter 4 dage.
La møf bukser svinger vildt meget i str, så kunne godt tænke mig der var mål på alle bukser på siden?

flot service

Købte et par voksen ballonbukser på lamoef.dk og var yderst tilfreds med den service jeg fik. Bukserne blev hurtigt fremsendt, og det endda fragtfrit pga. beløbet jeg købte for.
Fik oven i købet tilsendt to par bukser så jeg kunne se, hvilken størrelse jeg skulle have, da der ikke var lagt målskema på hjemmesiden.

Vil klart anbefale at handle med denne butik.

Fantastiske velsiddende bukser, hurtig levering til min arbejds adresse

Jeg har flere gange købt bukser til min søn på lamoef.dk. De er blevet leveret på mit arbejde, så fragten har været billig v køb under 400 kr, eller helt fragtfrit v køb over 400 kr. Bukserne er har god pasform, og i altid lækkert matriale. Min søn Lucas går kun i la møef bukser ;-) Der har aldrig været problemer m leveringen, og jeg har handlet rigtig meget på shoppen.

Rigtig god service og hurtig reaktion på henvendelser

Havde en ordre, som ikke nåede frem - og kunne ikke finde den via Post Danmarks tracking-system, men da jeg henvendte mig til dem, sendte de en ny pakke med det samme. Efterfølgende har jeg bestilt flere bukser, og de er kommet dagen efter.

Jeg har altid fået hurtigt svar på mine henvendelser - ja, og så er bukserne jo fantastiske - faktisk så fantastiske, at de er de eneste, min yngste dreng vil gå i :-)

La/Møf Details

La/Møf verificerer alle varer før de sendes afsted. Hvis du modtager en vare der alligevel ikke lever op til forventningerne så skriv en email til info@lamoef.com eller ring til os på 22813030.

Visit La/Møf

Write to: info@lamoef.com