Lampe Hjemmesiden reviews

Lampe Hjemmesiden reviews

7.4

ok service

købte 2 lamper , savnede en mail på at lamperne var afsendt , så der gik 10 dage inden jeg fik min pakke . god service da jeg kontakte firmaet og efterlyste min pakke .

Sådan!

Bestilte to lamper i juni, og de stod så og ventede på håndværkerne hen over sommerferien. To måneder senere åbner vi kasserne og opdager, at den ene lampes glas er knækket. Skriver til Lampe Hjemmesiden, som uden videre tilbyder at sende et nyt glas - sådan!

Forkert materiale og lang leveringstid

Den 12-03-2013 bestilte jeg 2 stk SKIP-spotlamper i børstet rustfrit stål, som stod var på lager og derfor 1-3 dages lev. tid. Det holdt ikke
Et par dage efter en besked om at jeg ville modtage dem d. 20-03-2013 - de ankom så i dag d. 19-03-2013.

Jeg pakker dem ud og opdager at det ikke er børstet rustfrit stål - men krom og børstet aluminium - forkert angivet på hjemmesiden som rustfrit stål. Lamperne er pæne nok så jeg beholder dem - men børstet rustfrit stål er det ikke. De ligner dog dem på hjemmesiden - -men det er for dårligt at angive det som rustfrit stål når det faktisk er aluminium. Der stod også børstetstål på ordrebekræftelsen.
" Skip Spotlampe med dæmper og ledning børstetstål "

EDIT 20-03-2013.
Har talt med Frank fra Lampehjemmesiden og vi er blevet enige om en løsning.
Lampe Hjemmesiden

Reply from Lampe Hjemmesiden

Hej Eigil,

Jeg har undersøgt på hvorfor produktet står som Børstet Stål i stedet for Børstet Alu og kan se at dette beror på en trykfejl i vores materiale. I vores materialeliste står betegnelserne BA og BS for henholdsvis Børstet Alu og Børstet Stål, hvormed trykfejlen er blevet til.

Hvad angår leveringen, beklager jeg at den formodede levering ikke holdt og vi har nu ændret den forventede leveringstid til 5 dage.

Jeg vil meget gerne at du kontakter mig på 62212222, så vi kan finde en passende løsning der gør at også du bliver en tilfreds kunde.

Mvh. Frank
Lampe-hjemmesiden.dk

Hurtigt og præcist

Hjemmesiden var nede i weekenden, derfor ikke den sidste stjerne.
Men da den virkede igen var alt perfekt.
Lampe Hjemmesiden

Reply from Lampe Hjemmesiden

Hej Olfert,

Vi er opmærksomme på problemet og er ved at ændre webshoppen til et nyt system. Vi få i denne forbindelse omkring 4.000 nye produkter, så kig endelig ind igen i løbet af de næste par dage, der kunne være noget der kan slå hul på julehumøret.

Mvh.
Lampe-hjemmesiden.dk

Supergod

Jeg har handlet med Lampe Hjemmesiden fjere gange, og der er en supergod
vejledning, og en hurtig levering. Jeg kan kun anbefale andre at handle der.

Problemløs med god information

God ordrebekræftelse, løbende information om forsendelse og levering til tiden og uden problemer.

Fine varer, hurtig forsendelse

Jeg bestilte lamper onsdag og bad om at få dem tilsendt hurtigt, da vi skulle have dem hængt op i weekenden - fredag morgen var de fremme og alt var, som jeg havde forventet

rimeligt i orden

Bestilte desværre dagen før en tre ugers ferie, og måtte derfor vente temmelig lang tid på det bestilte. Varen kom dog straks efter ferien.

Alt som det skal være

*Hurtig levering
*God service
*Kvalitet

Fint!

Hurtig og korrekt levering af det bestilte. Kan anbefales!

Mindre godt

Den vare jeg bestilte var ikke på lager, det til trods kunne jeg godt bestille den, leveringstiden var 2- 3 dage det tog mindst 5 dage.

Super god service

Internetside er let og overskueverlig.
Hurtig levering af varen.
Så alt i alt supper,- tør godt anbefale Trustpilot til venner og bekendte.
L.P. Borup

God oplevelse

God hjemmeside hvor jeg fandt det jeg skulle bruge.
En god oplevelse hele vejen igenmen.
Det kan kun anbefales

Hurtig og perfekt handel

God hjemmeside med kvalitetsvarer.
Hurtig levering.
Forsvarlig indpakning.
En hjemmeside jeg gerne vil anbefale.

OK forløb

Jeg bestilte 2 lamper, og de kom indenfor rimelig tid og pakket forsvarligt ind. Jeg savnede dog en mail med track&trace

virker

Lamperne vi bestile kom som aftalt, så alt var som man burde kunne forvente.

God og nem

Lampe-hjemmesiden virker perfekt, har kvalitetsvarer, og så kan man let ringe til firmaet, (uden at være nr. 7 i køen).
Venligst

Perfekt service, -ingen problemer.

Hurtigt, nemt og pålideligt.

Lampe Hjemmesiden Details

Her finder du kvalitetslamper og tilbehør indenfor belysning, til de bedste markedspriser. Leveres fragtfrit ved køb over kr. 500,- til arbejdet, hjemmet eller en pakkeshop. Vi har 4000 produkter, så der burde være en lampe til alle

Visit Lampe Hjemmesiden

Call us on: +45 62212222