Lampeexperten.dk reviews

Lampeexperten.dk reviews

9.1

Uden problemer

Hurtig service og helt uden problemer

Hurtig ekspedition

God pris, hjælpsom kundeservice

Få fikset jeres side - se nedenstående:

Jeres side bliver fanget i et webfilter - kan ikke skrive en mail til jer, fordi i er blacklisted.

The link you are accessing has been blocked by the Barracuda Web Filter because it contains spyware. The name of the spyware is: Spyware.Exploit.BRTS.lampeexperten.dk

If you believe this is an error or need to access this link, please contact your administrator.
URL: http://spyware.exploit.brts.lampeexperten.dk

NO OVERRIDE ALLOWED
Lampeexperten

Reply from Lampeexperten

Tusind tak for dit indlæg med oplysningen. Det undersøger vi da lige straks.
Anni, Lampeexperten.dk

Fin fin service

Rigtig god service - og hurtig levering

Fik en lampe med produktionsfejl, men fik den byttet uden bøvl, da en fragtmand hentede returvaren

Nem og hurtigt. Ingen klager her fra

Let og smertefrit

Fremsendt straks og forsvarligt emballeret

Top service, nem hjemmeside

En nem og overskuelig hjemmeside, fik top service da jeg kontaktede dem og varen modtog vi meget hurtigt

Fortrød jeg handlede der

Min oplevelse af lampeexperten er ikke videre god.
Jeg ville købe to natlamper, og fandt to lamper jeg gerne ville have. Efter jeg havde bestilt dem, i sort, fik jeg en mail om at de desværre var udgået og at de havde glemt at tage posten ned fra hjemmesiden. Nå det kan jo ske. De spurgte så om jeg kunne tænke mig dem i rød, da det var det de havde tilbage. De sagde jeg ja tak til, og spurgte om jeg kunne få dem lidt billigere hvor de så gik 50 kr ned i pris. Det var jo dejligt. Men.. da jeg så fik lamperne var den ene i stykker og virkede ikke, og den anden var en smule i stykker (tænd sluk knappen faldt virkelig let af, og hovedet kunne ikke dreje ordentlig - men den kunne dog lyse.) Igen det kan ske for enhver, men jeg var ved at blive lidt træt af det hele, og sendte så dem begge to tilbage for at gå ned i Silvan og købe en lampe der. Indtil da havde kundeservice været god, og de var flinke - selvom jeg oplevede to gange ikke at kunne komme igennem selvom jeg ventede mindst et kvarter. Der opstod så endnu et problem. Af en eller anden mystisk grund havde de reserveret 3 beløb i min netbank, hvoraf de kun hævede det ene da jeg fik lamperne. Jeg ringede igen til dem, og de slettede det ene beløb. Det andet kunne de dog ikke slette, så i en måned har jeg ikke kunnet bruge de 300 kroner der var reserveret - heldigvis er de da væk nu. Igen det kan ske for enhver, og det kan måske tilskrives en stor bunke uheld, at alt som kunne gå galt stort set gik galt for mig. Det var træls at bruge tid på, men det var fint nok.
Det der var den dårligste oplevelse var til sidst. De betalte for fragten tilbage af lamperne, men jeg fik kun penge tilbage for selve lamperne, og ikke fragten (52 kr) som det havde kostet at sende dem i første omgang. Jeg ringede så til dem for at høre om det var rigtigt, eftersom lamperne jo var i stykker og jeg kunne derfor ikke forstå jeg skulle betale fragt. Jeg har virkelig svært ved konfrontationer, så snart der kommer en snert af uvenlighed ind, og spurgte derfor lige så venlig om det var en fejl, eller om det var meningen. Hvis det var meningen var det jo okay. Men da jeg spurgte blev jeg overfuset med det samme, og hende fra kundeservice snerrede af mig, og kørte en lang smøre om hvordan de i hvertfald ikke kunne retfærdiggøre at betale fragten og det hørte jo ingen steder henne. Jeg havde knap nok spurgt, før jeg fik den behandling. Igen jeg kan ikke klare konfrontationer hvor der bliver snerret og lignende, og sagde bare farvel så venligt som jeg kunne, så jeg så hurtig som muligt kunne afslutte samtalen. Det var virkelig ubehageligt, og gik mig faktisk meget på. Jeg er også træt af at jeg ikke fik de 52 kroner eftersom jeg er studerende på SU, og 52 kroner er mange penge. Men hvis jeg bare havde fået en god behandling til sidst havde det været okay.
Nå alt gik vist galt for mig denne her omgang, og kundeservice var søde nok indtil sidst. Jeg kan dog ikke give dem højrere stjerne da jeg har brugt meget tid og kræfter på dette her, blevet overfuset og står 52 kroner fattigere. Forhåbentlig var det bare et engangstilfælde for dem.
Lampeexperten

Reply from Lampeexperten

Tusind tak for den lange beskrivelse. Vi beklager selvfølgelig din uheldige oplevelse. Vi er dog blev opmærksomme på fejlen med hensyn til reservation af beløb, så der ved en fejl gik 14 dage inden vi slettede reservationen. Så lærte vi også noget.
Vi ønsker dig alt mulig held fremover.
Anni, lampeexperten.dk

Rigtig god service

Bestilte en lampe og modtog den uden problemer. Nem og overskuelig hjemmeside.

let at bestille og hurtig levering

Let at bestille på hjemmesiden. Lampen leveret utrolig sikkert pakket ind og ikke engang 48 timer efter bestilling... :-)

God og venlig telefonbetjening. Varen på lager til super pris. Hurtig ekspedition som lovet. Kan bestemt anbefales

super hurtigt levering

Og de billigste på den lampe vi ville have.

Hurtig levering. Vare som forventet. God hjemmeside.

Fuld ud tilfreds med levering og vare...

Super god service

Det var dejligt at registrere at min dejlige nye lampe meget hurtigt blev leveret til min adresse - den er bare super skøn og smuk

Hurtig ekspedition!

Jeg bestilte produktet søndag aften og fik det leveret allerede om tirsdagen og er tilfreds med kvaliteten af produktet.

Fin handel

Levering som aftalt. Varen som forventet

Fantastisk hurtig ekspedition

Jeg kan anbefale dig at handle hos lampeexperten. Hurtig ekspedition. Dejligt!

Fin service

Fin service og løbende orientering om ventetid på bestillingsvare.

god service

God service. Fik mail angående udgået produkt, samt et godt forslag til andet køb med rabat

Lampeexperten Support

Derfor LampeExperten

Vi garantere hurtig levering, høj kvalitet af orginale produkter, fri fragt over 1.000 kr, 2 års reklamation og fuld returret i 14 dage. Vi er din design lampeexpert!

Om virksomheden

LampeExperten. Onlinesalg af designlamper på Danmarks bedste lampeshop. Vi ved hvor meget en god service betyder efter 30 år i belysnings branchen. Derfor gør vi altid vores ypperste for, at tilfredsstille alle vores kunder efter bedste evne.

Visit Lampeexperten.dk

Call us on: +45 75 22 25 97