Lampenzo reviews

Lampenzo reviews

7.1

Fout correct rechtgezet -

Hadden 2 tuinlampen besteld in april 2011.Er werden echter foutieve formaten geleverd.Oorzaak was een foute bestelcode van de fabricant.'t Was vervelend dat we niet de juiste lampen ontvingen maar Lampenzo heeft zijn best gedaan om een eerlijk voorstel tot oplossing te doen.Een foute levering die door de leverancier wordt rechtgezet , kwoteer ik zeer positief .Pluim dus voor Lampenzoo.

Is Lampenzo your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Lampenzo Details

Beeldschone lampen en verlichting online kopen en bestellen ver onder standaard winkelprijzen? Wij hebben een zeer grote collectie! Gratis verzenden.

Visit Lampenzo