Lamps4All reviews

Lamps4All reviews

9.0

Virkelig godt!

Jeg bestilte en lampe i går og har lige hentet den, den er super flot, og fedt med gratis levering! Jeg er en meget tilfreds kunde.

Super fede lamper og hurtig levering!

Det er billigt, det er nemt og det er hurtigt!
Jeg købte deres Pinapple Leaf loftlampe, og nu hvor den er kommet op at hænge, ser den rigtig flot ud.
Desværre var den ret svær at samle..! Anvisningerne var klare, men "bladene" er svære at få sat på, så der er et ordentligt flow (altså, så det hele sidder rigtigt..)
Desuden var der små sorte pletter på nogle af "bladene", hvilket ikke er så smart, da det er en 100 % hvid lampe!
Dog skal det siges, at lampen kun kostede 400 kr., hvorfor det ekstra besvær med at samle den, egentlig ikke gør så meget :)
Jeg kunne sagtens finde på at handle der igen!

Redigeret d.5.10.2013
Jeg har ændret min karakter fra 4 til 5 stjerner, da jeg i dag modtog en mail, hvori jeg blev tilbudt at få de blade med sorte pletter på udskiftet. Jeg har dog erfaret, at man ikke kan se de sorte pletter, nu hvor lampen er oppe at hænge :)

Ikke min sidste handel ved Lamps4All!

Hurtig levering, hvis det ikke var for NETS blokerede for paypal. Super kvalitet og designet er i top. Det hele til næsten ingen penge.

Hurtig levering og suveræn kundeservice!

Flotte lamper til billige penge, kombineret med hurtig levering og en kundeservice, der er i top! Bedre bliver det ikke!

Efter at være startet på at samle lampen, kom jeg desværre til at knække et hjørne af en af de gennemsigtige buer. Jeg skrev derefter til kundeservice, og mindre end 10 min senere havde jeg fået svar retur, hvor de skrev, at de vil sende en ny bue til mig uden beregning!

Fin levering

og en flot lampe. Er dog noget træt af den utydelige samlevejledning til Pineapple lampen samt der IKKE var en ophængskrog med, som ellers var anvist. Men generelt meget tilfreds, og jeg køber der gerne igen :)
____
Har hermed d. 21.01 ændret min anmeldelse fra 4 stjerner til 5 pga:
Min kæreste havde tabt lampen, så en af 'armene' til lampen knækkede. Jeg skrev en mail til dem i dag (en lørdag), da jeg gerne ville købe et nyt, fik svar inden for en halv time, at de ville sende et nyt beslag UDEN beregning. Dét er ihvertfald service, så mange tak til Annette fra lamps4all :)
NN Lighting

Reply from NN Lighting

Hej Wanja,

tak for din anmeldelse. Vi vil straks tage samleanvisningen op til revision.

Ophængningskrogen medfølger altid, den er en del af samlemuffen og den kan derfor være let at overse.

Du skal altid være velkommen tilbage!

De bedste hilsner

Lamps4All

Meget fine lamper til en god pris

Vi har lige købt 2 filigran og 1 pineapple og synes de er meget meget fine - til prisen. De er også meget lette at samle. Selv en "kvinde" kan gøre det uden problemer

superflot lampe til en billig pris!

Har lige købt en sort strips bordlampe. Selvom den medfølgende instruktion ikke var så overskuelig, var den overraskende nem at samle og den er virkelig flot. Er imponeret over at den ikke koster mere og synes det er dejligt, den blev leveret så hurtigt!

Let at samle :-)

Jeg er ikke særlig ferm til praktiske gøremål men lampen jeg fik dagen efter bestilling var ikke kun yderst attraktivt prissat - den var også let at samle. 5 stjerner til Lams4all og tak herfra

Pineapple Lampe

God service. Hurtig respons på spørgsmål og meget hurtig levering.

Lampen er fantastisk flot. Kan bestemt anbefales!

dejligt lys og rigtig pris

Endelig noget ordentligt design, med godt og behageligt lys, til en pris hvor man ikke føler sig fuldstændig røvet..... Hurigt ekspedition, nem at samle og der var det der skulle være. Tak for det:-)

Lamps4all - godt design/fine priser

meget flot lampe til lavpris....endda incl porto ! Jeg er ingen ørn til 3D arbejder men den var faktisk - selv for mig let at samle :-) Køber igen senere !

Kvalitet og service i topklasse

Har lige købt en Diamond Hvid Large. Lamps4all er virkelig serviceminded, meget hurtig levering og en rigtig fin kvalitetslampe til en lav pris. Var let at samle :-)

Vurdering af bestilling

Jeg havde store problemer med at bestille. Siden gik "i stå" og jeg ventede og ventede med at den skulle fortsætte. Måtte gentage min bestilling / indtastning fire gange. Tidsrøvende.
Har ikke modtaget lampen (har lige bestilt) så dette er en anmeldelse af selve proceduren.
NN Lighting

Reply from NN Lighting

Hej Elena

Vi er kede af, at du har haft svært ved at bestille varen hos os. Vi har derfor implementeret et helt nyt checkout modul, så lignende problemer ikke opstår i fremtiden.

Vi er naturligvis også kede af, at du valgte at vurdere os før du tog kontakt til os, dermed fik vi aldrig muligheden for at løse problemet via e-mail, som vi jo har gjort efterfølgende.

Vi håber, at du bliver glad for lampen!

De bedste hilsner
Lamps4All

Super service og priser!!!

Super service, fornuftige priser og hurtig fragtfri levering.....så bliver det ikke meget bedre :o)

Kan varmt anbefale et besøg på www.lamps4all.com

Flot lampe - ekspres levering

Flot lampe til meget fair pris. Endda frit leveret selv om der ikke var tale om et ret stort køb målt i penge :-)

Levering dagen efter bestilling.

SÅDAN !

Diamond Lampe

Meget hurtig levering - lampen kom dagen efter.
Sælger var både venlig og serviceminded.
Virkelig flot lampe!

super fin lampe i meget flot kvalitet

Super hurtig levering ! Lampen kom dagen efter. En sælger i topklasse.

Lampen er ok til prisen

Hurtig levering, fragtfri, fin lampe til prisen. Tager lidt tid at samle den.

Pineaple lampen

NN Lighting Details

De mange mørke timer heroppe i Nord har skabt et behov for 'godt lys'.

Lamps4All har gennem samarbejde med et af verdens mest succesfulde designer-teams indenfor skandinaviske designlamper, Brylle/Jacobsen, fået muligheden for at sælge bl.a. deres lamper via Internettet så nu kan man købe moderne designlamper i alle hjørner af Danmark og snart videre end det.

Ved indbydende design og god funktionel belysning er Brylle/Jacobsen loyal overfor den Skandinaviske design tradition, og dette til meget fordelagtige priser som ikke er sædvanen for godt design.

Visit Lamps4All

We live here: Kirkevej 169A