Landhojbede reviews

Landhojbede reviews

7.1

Jeg fandt de her fine højbede på nettet og bestilte et højbed i lærketræ og et i rustent jern mandag aften. De stod i min carport, som jeg havde bedt om, onsdag da jeg kom hjem fra arbejde. Det kan vist ikke gøres hurtigere.
Højbedet af jern var let at samle, det var blankt da det kom, men ruster hurtigt og pænt. Højbedet af lærketræ var sådan set nemt nok at samle, men det havde været alt for besværligt med det medfølgende værktøj - det kræver en skruemaskine. Og så skal man huske, at der skal en hel del jord til for at fylde dem.

Is Landhojbede your company?

Land Højbede Details

Lav dit eget højbed på 5 minutter til krydderurter, blomsterkasser eller plantekasser i haven.

Visit Landhojbede

We live here: Langkærvej 8