Landogfritid reviews

Landogfritid reviews

6.2

Hurtig levering selvom varene ikke var på lager

Ingen problemer, fine varer og de kom ret hurtigt selvom der stod det ku vare op til 10 dage:) Handler gerne her igen

Hmm leveringstid på 15 dage

Selvom det var lagervare skulle det ta' 15 dage at få leveret. ØV ØV
Felj kan da ske, men ærgeligt at man selv skal følge op på sin levering - pengene var sjovt nok trukket dagen efter bestillingen.
Ikke godt nok af deres online butik......

Hundemad, 50 kr.!!!

Lidt lang tid siden, at jeg oplevede det, men synes stadig, at jeg vil snakke om deres dårlige kundeservice!
Det kan godt være, at der tages forbehold for trykfejl i avisen, men da jeg så absolut troede denne pris var en utrolig tilbudspris, så tog jeg hen til Land Og Fritid rimelig tidligt på dagen.
Den butik jeg kom til solgte så hundefoderet til en meget højere pris, og jeg spurgte, om jeg så ikke kunne få én pose til den pris de havde skrevet i reklamen. Det måtte jeg ikke, og fair nok.
Dog havde de i den butik ikke den vare, som jeg også kom efter (En hundeseng), og tog derfor til en anden Land og Fritid. Der havde de den hundeseng jeg ledte efter, men var for af dårlig kvalitet, til at jeg købte den :-P
Men i den anden butik, der havde de solgt hundefoderet til 50 kr., som der stod i reklamen for at give god kundeservice. Det er også fint nok, men det burde sgu da være ens i alle butikker!!! Følte mig virkelig snydt over, at de det ene sted ikke ville sælge mig det til den billige pris, men det andet sted havde solgt alt deres til tilbudsprisen!!
Og der var selvfølgelig udsolgt, da jeg kom -.-'
Tror mange har været rimelig irriterede over den fejl, som de lavede. Ved blandt andet, at min far også havde en dårlig oplevelse med hundefoderet of prisen...

ikke flere træpiller der fra.

vi prøvede at få 4 paller fra land og fritid, så vi kunne se om det var noget. det var pæne lyse piller, som kunne give varmen. (skønt) så lavede vi en aftale om at få 15 paller om året, og uden palletillæg, da de fik paller med retur, 4 paller mere kom, men det var slet ikke de samme piller, de gav godtnok varmen, men det var fordi vi skulle fylde piller i hele tiden, det var kun halvdelen af pillerene i sækkerne som var lyse, og palletillæget var der stadig, vi ringede til dem, og huskede dem på at vores aftale var uden palletillæg, da de havde fået pallerne retur. men de glemte bare at fortælle os at vi også skulle betale mere for de paller vi fik, end dem de fik af os. (ca. +50kr. pr. palle) så nu er vi kommet dertil at det er slut med piller fra land og fritid, men pyt vi bruger også kun ca. 20 ton om året, håndøre for dem.

Ingen anmærkninger

Har handlet på landogfritid.dk en gang, og har været yderst tilfreds med købet.
Ingen anmærkninger herfra.
Kan godt anbefales.

Træpiller

Ville lige giv land og fritid, ET KÆMPE PLUS! De vent tilbage kort efter jeg havde lagt dette indlæg ind. De havde kommet til at forligge mit nummer, Men vi fandt en løsning. Og de kunne forklare sig på problemet. Så RESPEKT til at man som virksomhed, løser et problem så godt. :)

Jeg har bestilt træpiller fra Land og fritid 2 gange. Træpiller komme efter 4-5 dage, og de kørt også paller op af en lille markvej jeg har "er et +". Første gang bestilte jeg 1 palle, bare for at prøve dem. De var også fine nok. Anden gang bestilte jeg 2 paller. Men i dem har jeg ca. i hver 4-5 pose, fundet små betonstykker. på ca. 2x2 cm. og nogle gange større. Jeg har derfor ringet til land og fritid, og de lovet at ringe tilbage. Men de gjorde de ikke, selv om jeg gjorde dem opmærksom på at det var lidt vigtigt. Da jeg synes at det er ret aktuelt, om hvem der skal betale når de ødelægge min snegle eller brænder. Da jeg har set et beton stykke springe i stykker under varme. Så nu må jeg tjekke hver pose jeg hælder i. SÅ PAS PÅ, hvis i købe træpiller, de træpiller de sælge er fra DLG!

Fantastisk service!

Vil klart anbefale at handle i Land og Fritids webshop. De har overkommelige priser, er meget hurtige til at sende, og da jeg bestilte en sæk hestefoder, fik jeg desuden et Equipagemagasin med gratis......Det er altså TOP kundepleje! :)

Ved helt sikkert hvor jeg skal handle i fremtiden.

Gode tilbud og venlige medarbejdere

De har tit nogle gode tilbud på deres varer, så jeg er begyndt at handle mere hos Land & Fritid.
Personalet er også altid venlige.

Kundebetjening i særklasse

Har oplevet en fantastisk kundebetjening når jeg handler i Land og fritid - er ovenud tilfreds!

Is Landogfritid your company?

Land & Fritid Details

Agrova Foods hjemmeside giver indblik i virksomheden samt hvilke spændende produkter Agrova Food tilbyder og opskrifter der findes, der bl.a. indeholder snitgrønt og frysetørret produkter.

Visit Landogfritid

We live here: Borkvej 63