Laperla reviews

Laperla reviews

6.7

God mad, serveret med et glimt i øjet

Vi var 4, der var på La Perla i går - og vi var meget tilfredse.
Vi var de første der kom, så restauranten var helt tom, og på baldakinen fyldte 'takke away' meget, hvilket, i mine øjne, giver facaden et lidt billigt udtryk, så jeg var egentlig klar til at finde en anden restaurant, men vi var sultne og blev enige om at give stedet en chance. Heldigvis:-)
Vi fik 3 retter á la carte og det hele var meget veltillavet og blev serveret med et glimt i øjet. Vi kommer der helt sikkert igen:-)
Hen over aftenen kom der også en del flere gæster.

Skuffende

Har læst så mange positive kommentar så den skulle prøves. Børne lasagne var meget kedeligt og lignende dåsemad. Min gorgonzola lasagne var lige så kedeligt. Alt var meget fedt. Kom hjem og kastede op, ikke fordi maden var dårlig men fordi der var så meget fedt i den. Jeg skal ikke derover igen.

Hyggeligt

En af mine favoritter. - Her kommer jeg gerne

Hyggeligt

Hyggelig stemning på Ristorante la Perla, både via musikken og bestemt via tjenerens betjening! Meget hyggelig gut.

Maden kom hurtig og jeg fik rigtig god lasagne med gorgonzola. Endda til frokostpris på 79kr. Den var bare super. Lige som den skulle være, hvordan for "muggen" (da gorgonzola jo er en form for mugost) eller for let. Kan ikke rigtig huske hvad mine to venner fik men de var også meget glade for deres ret.

Kommer meget gerne på La Perla igen.

Eksklusiv restaurant med et personligt snit

Var på La Perla i forbindelse med fejring af bryllupsdag.
Personalet gjorde meget for at fejre parret, føltes nærmest som om de kun havde åbnet restauranten for os. God stil.
Maden er bare sublim, virkelig klasse, men det skal det også være til de dyre priser.

Is Laperla your company?

Ristorante La Perla Details

Ristorante La Perla, ægte, italiensk, hillerød, nord sjælland, restaurant, mad, A la carte, italiensk vin, Selskaber, Fest, Torvet 1 3400 Hillerød,

Visit Laperla

We live here: Torvet 1