Laptops.dk reviews

Laptops.dk reviews

9.5

God oplevelse hurtig levering.

Nem bestilling på nettet. Meget hurtig levering. Syntes måske ikke det burde koste i fragt, når man køber for kr 4.788,00.

Firmaet kan varmt anbefsles

Altid hurtigt levering og gode priser

Jeg har handlet på laptops flere gange. Jeg har altid været tilfreds med service, levering og prisen. Kan kun anbefale siden, som jeg i sin tid fik den anbefalet.

Jacob

Hurtig leverance og super service!

Den rigtige vare til rette pris bliver leveret hurtigt og sikkert, og er der behov for efterfølgende support bliver den leveret prompte - meget service-minded firma.

Sparede 1500,- kroner ved at fravælge Proshop

Jeg havde som sådan købt en IBM bærbar hos Proshop, men da vi ikke har mulighed for at betale med kreditkort, danske netbank m.m. ville vi blot betale forud via en bankoverførelsen .. Det kunne ikke lade sig gøre hos Proshop så vi fandt Laptops.dk, bestilte varen og fik kort tid efter en mail med besked om en kampagne model der kunne sælges 1500,- billigere - Det slog vi til på, vi betaler forud og de kunne sende varen direkte til en medarbejder i Tyskland - Go' dialog, professionl og hurtig respons på henvendelser.

Enkel og hurtig

Fint sted at handle

God oplevelse

Fin webshop med et godt udvalg. Ringede også og fik fin hjælp inden jeg afgav ordren.

Levering til tiden, bedste pris.

Fandt en bærbar, jeg kunne dog samlet set have sparet 40 kr. ved og købe hos Fønniks i stedet, men da de havde fået dårlige anmeldelser og laptops samtidige havde fået super gode, så betød det ikke så meget. :)

Den bærbare kom til tiden og fungerer perfekt. Tak for god handel.

Lynhurtig, og ingen problemer

Alt forløb gnidningsfrit.

godt

super nemt hurtig levering. 0 fejl

Ukompliceret og problemfrit

Har købt en bærbar. Fin hjemmeside. Alt fungerede enkelt og ukompliceret.

En særdeles troværdig leverandør

Kan varmt anbefales som leverandør af IT-løsninger. Priserne er attraktive og service helt i top.

Fremragende service!

Jeg fik fantastisk behandling da jeg købte min nye computer på Laptops.dk. Jeg bestilte den mandag kl 14.30, og kunne afhente den dagen efter på samme tidspunkt. Da jeg kom hjem var der godt nok en lille fejl, hvor toppen af skærmen sad løst, men da jeg ringede til Laptops.dk, fik jeg hjælp med det samme, og kunne løse problemet selv på 30 sekunder. Jeg kan stærkt anbefale hjemmesiden.

Hurtig og nemt.

Hurtig og ingen problemer. Super.

Hurtig leverance, god kundeservice.

Jeg har over årene benyttet mig tit af laptops.dk, specialt for Lenovo udstyr som de næsten altid har på lager til markedets bedste priser. Når man kontakter dem bliver det klart at de kender til produkterne de sælger og ved hvad de snakker om.

100 % i orden

Fik min nye tablet hurtigt og til den bedste pris på markedet. Er svært tilfreds.

Bestilt, leveret. Tak :-)

Det vil jeg helst ikke gøre her.

Billig og hurtig levering

Jeg havde fundet ud af hvilken laptop jeg ville have, og fandt til en billig pris hos laptop.dk i forhold til prisen i butikkerne. 2 dage efter bestilling fik jeg min nye laptop leveret.

Et godt sted at vælge, og et trygt sted at handle.

Kendte ikke Laptops.dk før jeg fik dem anbefalet. Butikken har et rigtigt godt udvalg, og tilbyder de fleste mærker, endda til rigtig, rigtig fornuftige priser. Rimelig hurtig levering helt uden problemer. Jeg vil derfor godt anbefale andre at checke hjemmesiden ud, og samtidig huske det aller vigtigste, nemlig at sammenligne priser. Har erfaret, at der ret ofte kan være tale om ret store besparelser ved et grundigt prischeck.

Laptops.dk A/S Details

Salg af bærbare PC`er samt tilbehør til disse. Speciale i restpartier til meget lave priser. Primært Lenovo Thinkpad.

Visit Laptops.dk

Write to: salg@laptops.dk