Laserdisken reviews

Laserdisken reviews

8.4

Fantastisk udvalg.. men forfærdelig indpakning og kunde service!

Jeg har altid været rigtig glad for laserdisken, de har et fantastisk udvalg af film som ikke er til at finde andre steder. Bestilte så en ordenlig bunke Blurays forleden, Indpakken var det tyndeste bobleplast og halvdelen af filmene er revnet i hjørnerne. Skrev så til dem efter, men fik aldrig et svar!

det funker

tja har de det hjemme så har man sine film dagen efter

Pisse hurtig levering.

Har et udvalg som man ikke kan få andre steder. Rigtig hurtig levering, god service.

Stadig tilfreds med mine køb hos Laserdisken.
God service og (normalt) hurtig levering.

Stort udvalg i dvd-film.

Jeg har nu handlet flere gange med dem via deres hjemmeside. Jeg har altid modtaget de bestilte film til deres rimelige priser. Flot at de også tilbyder afhentning portofrit i København. Når jeg har ringet til dem, har jeg altid fået en venlig og kompetent rådgivning.

Jeg elsker, elsker, elsker Laserdisken!

Jeg har brugt Laserdisken siden 2006, hvor de var den eneste net butik som havde hvad jeg ledte efter! Jeg har bestil SÅ mange dvd'er der, at jeg ikke har tal på dem længere og jeg har kun oplevet to gange at de ikke har kunne skaffe filmen, pga. at de var udgået af produktion, men hvor Laserdiskens personale simpelhent tog sig tid til at finde min film et andet sted og sende mig et link til siden! Jeg har kun oplevet "lang" leveringstid, i form af et par uger, når varen ikke har været på lager, ellers er filmen her stort set altid inden for 1-3 dage. Hvis du bestiller tidligt på dagen er din film ofte hos dig dagen efter.
Jeg syntes Laserdisken har et fantastisk udvalg, man kan altid finde det man leder efter, (I hvert fald næsten altid) og de er så søde til at svare hvis man skriver til dem vedr. en ordre. Jeg syntes de har en god service, og jeg er aldrig blevet snydt, filmen har aldrig været i stykker eller ikke virket og jeg har aldrig følt mig dårligt behandlet af dem.
Jeg syntes det er en fantastisk net butik, og hvis folk bare har tålmodighed til at vente på evt. ikke på lager vare, så vil I opleve at det er det værd, da man får en film der ikke fejler noget.

Som jeg skrev så ELSKER jeg bare at bruge laserdisken og stopper helst ikke med at bruge den! :)

Super forretning.

Jeg kender kun selve butikken i Aalborg og har handlet der og på nettet rigtig mange gange og har kun positivt at sige om dem. De er flinke, de gør alt, hvad der står i deres magt for at skaffe ting og besvare spørgsmål. Kun ros til dem.

super hurtig respons tid

Bestilte CSI sæson 2 mandag, og tirsdag lå pakken i postkassen pænt og ordentligt pakket ind.
Jeg har før handlet hos laserdisken og kun en enkelt gang har de ikke kunne fremskaffe varen, men fik en mail fra dem ret hurtigt så jeg kunne begynde at lede andre steder efter filmen.
Bevare de den gode service så har de en loyal kunde mange år fremover, jeg kan bare håbe at de ikke ændre på søge funktionen inde på siden, ja den ser lidt kedelig ud men den giver et supernemt overblik som er hurtigt og overskueligt.
Det kunne mange af de andre firmaer godt lære noget af.

Hurtigt!

Efter at have tjekket anmeldelser af laserdisken ud her inde, var jeg en smule skeptisk ved at bestille der fra.
Men eftersom det var den eneste side der havde EN ENKELT boks tilbage af den serie jeg skulle bruge (alle andre steder kostede den enten over 200kr eller var udgået/ikke på lager) tog jeg chancen.
Blev skeptisk da jeg kun fik en besked om at jeg havde oprettet en bruger og ingen ordrebekræftelse. Jeg regnede med LANG levering. Men jeg bestilte torsdag kl 11.20 og tirsdag lå den i postkassen, fint indpakket osv.

Så alt i alt SUPER leveringstid - dog øv man ingen ordrebekræftelse får.. Men så længe varen kommer - top top!

Kunne dog senere se at ordrebekræftelsen var landet i spamfilter.. Så PLUS PLUS!

Super sted at handle film

Har tidligere overvejet at handle hos Laserdisken, men om bestemt mig, og handlet hos andres steder, fordi hjemmesiden ser meget uprofessionel ud.

Nu skulle jeg så have en film (Superbad på Blu-ray), som jeg ikke kunne finde andre steder end Laserdisken og så valgte jeg at tage chancen.

Bestilte 3 film natten til mandag, og tirsdag havde jeg dem. Forsvarligt pakket ind og hurtig forsendelse. Det kan man ikke klage over. Jeg vil helt klart handle hos Laserdisken igen, specielt pga. deres store udvalg.

film

jeg får aldrig mine film den gik 14 dage .. der gik1 mdr så gad jeg ikke mere

Jeg elsker laserdisken

Laserdisken er min foretrukne filmhandler. Det første sted, jeg kigger efter film, er her. Jeg kan specielt godt lide deres udvalgt af film og tv-serier fra udlandet med region 2 :)

Derudover står der ved hver enkelt film, hvor lang leveringstiden typisk vil være, hvilket er en stor hjælp, når man skal forholde sig til, hvor lang tid man skal vente, før man får sin pakke :)

virkeligt godt sted at handle

Laserdisken er et virkeigt dejigt sted at handle jeg har købt der to gange første gang gik det lidt langsomt men det var fordi det var en DVD der var udgået så O.K. det tog lidt lang tid anden gang var jeg ude for kanon service jeg var kommet til at købe en DVD samling (3 disc) i forkert format der var hurtig bytteservice og kanon kundeservice jeg bliver ved med at handle ved Laserdisken det er HELT SIKKERT

Redelig butik.

Jeg ser at andre har brokket sig over priser og leveringstid. Jeg synes at laserdisken har et supergodt udvalg, og at de er omhyggelige med at informere om leveringstider o.lign.
Laserdisken er min foretrukne dvd-handler i Danmark, og hvis der har været problemer, synes jeg de har været på min side, og gerne har villet skaffe mig hvad jeg gerne ville have, som om de var min egen lokale filmpusher med et lokale i kælderen, sæbekassereoler og et lille baglokale med en kaffemaskine. Et stort udvalg og noget con-amore-agtigt på en gang.

Fremragende Specialforretning

Formentlig det største udvalg af filmtitler på en dansk hjemmeside, det skal være endog meget specielt og snævert før det muligvis ikke findes på den. Prisniveauet afspejler dette udvalg, men er ikke urimeligt. Særligt på titler købt uden for EU vil der sjældent være noget at spare ved at give sig i kast med at importere selv, grundet moms/told/gebyrer.

Kundeservice er helt i top, dog skal man være opmærksom på at efter den indledende ordrebekræftigelse er sendt til ens e-mail, så foregår opdateringer på ordrens status inde på hjemmesiden. Dette kunne måske fremgå lidt tydeligere. Jeg har handlet der en 6-7 gange, og har aldrig oplevet problemer med service eller leveringstid.

Samlet set et seriøst foretagende, som jeg bestemt vil anbefale trygt at handle hos.

Laaang leveringstid

Bestilte 2 børnefilm. Den ene kunne sendes ret hurtigt, men den anden er efter snart 2 uger stadig ikke kommet frem til Laserdisken.

Meget fint!

Ingen problemer med levering fra dem.

Svarer først efter 2 måneder

Bestilte DVD 8. oktober 2012, rykkede for levering 16. november, fik først svar 10. december: Varen kan ikke skaffes. Ikke imponerende.

Jeg fik gratis fragt på næste ordre som plaster på såret, ved nu ikke om kundebehandlingen opfordrer til gentagelser...

Tilføjelse efter Laserdiskens kommentar: Det er ikke den manglende DVD jeg er skuffet over (de kan jo ikke trylle), det er den manglende respons.

Fandt en masse film, som jeg havde på vhs som lille :)

Faldt tilfældigvis over denne hjemmeside og blev positivt overrasket over hvad man kunne finde!

Det bedste udvalg.

jeg elsker elsker elsker deres enorme udvalg!
de har alle de fede ting som ellers ikke lige står fremme i butikkerne.
elsker deres gode tilbud, og altid gode service.

har ikke haft problemer en eneste gang, og alle gange jeg har haft spørgsmål, brug for hjælp, vejledning eller andet har de altid været klar til at hjælpe!

køber tit derfra. de eneste gange jeg ikke vælger at købe fra laserdisken er hvis en anden butik lige har tilbud på det jeg mangler. men skal jeg have noget udover det sædvanelige vil laserdisken nok altid være min nummer 1!

Laserdisken Details

Laserdisken er Danmarks største online DVD film og Blu-ray film forhandler med forretninger i København og Aalborg.

Visit Laserdisken

Write to: hk@laserdisken.dk