www.lasttouch.dk reviews

www.lasttouch.dk reviews

8.1

Super service med enkelte undtagelser

Forespurgte om et maleri på hjemmesiden, fik relativt hurtigt svar og hjælp til mine spørgsmål. Det var nemt at få dem til at sætte ramme på, da der ikke var der i forvejen.

Maleriet afsendes ca. 14 dage efter bestillingen, lige lovlig lang tid efter min mening, men pyt nu med det.

Desværre fik jeg ikke besked om at maleriet var afsendt så jeg havde ikke en jordisk chance for at vide hvornår det ville ankomme. Jeg kunne se at pengene var trukket på min konto, men det gjorde det stadig ikke nemt at finde ud af hvornår det præcist landede hos mig.

Nå men jeg var ikke hjemme til at modtage pakken. Skriver til fragtfirmaet at de kan levere det dagen efter, det går fint og maleriet ankommer.

Desværre var pakken meget medtaget. Der var huller i pappet og jeg frygtede lidt det værste. Da jeg fik pakket den op viste det sig at billedet var flænset flere steder og rammen var beskadiget.

Jeg tog billeder af det og sendte det straks til Lasttouch, der reagerede lynhurtigt, beklagede og tilbød mig at få refunderet pengene. Super service selvom jeg hellere ville have haft et skadesfri billede.

+ Hurtig responstid på mail
+ Super service
+ Hurtig refundering af penge
+ Godt koncept

- Ingen mail ved afsendelse af maleriet
- Efter min opfattelse var maleriet pakket dårligt ind og dermed modtagelig for skader
- Relativ lang leveringstid

Overordnet set har jeg haft en positiv oplevelse med Lasttouch på trods af problemerne, nu skal jeg bare i gang med at finde et andet billede jeg kan bruge - det finder jeg også på Lasttouch.

Duer ikke.

Købte 2 malerier der skulle leveres personligt af firmaet grundet størrelsen på malerierne. De sender mig en e-mail hvor de skriver de kommer mellem den 22-24. i en måned. Den 21. må jeg selv kontakte dem for at høre om de kommer i morgen eller dagen efter, hvilket jeg synes er dårlig kundeservice.

Nå, de ankommer med maleriet, ja maleriet, for der var kun et, da det andet maleri var solgt til en anden kunde, det havde de bare lige glemt at oplyse mig inden levering.

At de tror de kan levere halvdelen af min bestilling uden at kontakte mig først, er mig komplet uforståeligt, og dårlig service. Det duer bare ikke.

Hej Flemming

Vi er utrolig kede af denne trælse oplevelse, som du har haft med os og din dårlige anmeldelse er fuldt berettiget.

Desværre var der sket en fejl i vores system, så vi fandt først ud af, at vi kun havde det ene maleri, da vi pakkede vores varevogn inden køreturen. Med det samme vi opdagede dette forsøgte vi at ringe til dig og forklare situationen.

Da vi ikke fik fat på dig besluttede vi, at tage det ene maleri med på køreturen til dig. Det kunne jo være, at du gerne ville have det ene maleri alligevel.

Som forsøg på et plaster på såret, tilbød vi dig samtidig 20% rabat, hvis du fandt et andet maleri, som du ville have i stedet for.

Jeg skal igen beklage denne trælse oplevelse. Heldigvis sker disse fejl yderst sjældent, men vi kan desværre ikke gardere os 100% mod dem. Det bedste vi kan gøre i sådan en situation er at kontakte dig hurtigst muligt og forsøge at rette op på fejlen bedst muligt - det synes jeg trods alt vi har forsøgt så godt vi kan.

Jeg håber, trods din dårlige oplevelse, at du vil overveje os en anden gang.

Indehaver af Last Touch

mogens@lasttouch.dk
Direkte mobil. 27490754

Super professionel og hurtig service og levering!

Forelskede os i et billede -
afgav bestilling-
ændrede leveringsadressen-
modtog billedet!!!!
Papir og internet k a n være taknemmeligt,-
men i dette tilfælde IKKE !!!
Tak for en god handel :)

hurtig og personlig sevice meget troværdigt forhandler.

jeg bestilte to billeder men måtte sende det ene retur med det samme. der var overhovede ingen problemer med levering og retunering og ingen ekstra gebyrer. tak for god service...

Nemt og enkelt. God service. Mange flotte malerier

Mange flotte malerier - overskuelig og fyldstgørende hjemmeside. Nemt og enkelt at afgive bestilling. God service. Levering i orden.

Fremragende

Superflotte malerier, til yderst fordelagtige priser :-)

Takker for en god handel.

Service HELE vejen

Vi har været tilfredse "leje-kunder" et par år. Men efter en ombygning var der ikke længere plads til maleriet, så vi mailede til Last Touch. Dejligt at opleve hvor nemt og smertefrit det var at komme ud af lejeaftalen igen. Derudover stor ros til Mads (hed han vist), som aftalte og udførte afhentningen af maleriet!!

Vi skal have fundet et nyt sted vi mangler et maleri, så vi kan komme tilbage som kunder igen :-)

fantastisk nemt sted at handle: )

Jeg købte to store malerier i sommers, som passede perfekt til min stue. Billederne var lige som jeg havde forventet. Det bedste ved lasttouch er, at man har billederne i prøvetid i to måneder inden man betaler for billederne. Jeg har stadige mine billeder og er rigtig glade for dem. Jeg synes der er rigtig god service i lasttouch. Hvis jeg skal have flere malereier engang, skal jeg helt klart købe dem i lasttouch igen: )

Flotte billeder og super service

alt i alt en rigtig godt oplevelse. Altid telefonsvar eller en hurtigt tilbagemelding.
SMS som Info og en levering lige til døre og lige til tiden.

Dette gøre ikke bedre

Michael

Middel

Jeg her været glad for kvalitet af det maleri jeg har købt, og for handlens samt forsendelsens forløb. Imidlertid lejede jeg først maleriet og købte det senere. I den forbindelse var der først lidt latenstid mht til at købet kunne foregå. Da jeg så havde betalt havde man åbenbart ikke fået besked om det i opkrævningsafdelingen, hvorfor jeg fik en "rykker"/forespørgsel om hvorfor jeg ikke havde betalt. Dette var ikke så fedt. Imidlertid har det ikke afskrækket mig og jeg forventer indenfor den nærmeste fremtid at bestille mit næste maleri Mvh

Hej Tina

Jeg er glad for, at du er godt tilfreds med dit maleri, for handlen og forsendelsens forløb. Jeg er særlig glad for, at du forventer indenfor nærmeste fremtid, at bestille dit næste maleri hos os igen.

Jeg må naturligvis beklage, at der skete en "smutter" i vores bogholderi, som fik sendt dig en forkert rykker. Vi har efterfølgende strammet yderligere op på vores rykkerprocedure, så vi forhåbentlig undgår lignende fejl i fremtiden.

Indehaver af LastTouch.dk

fremragende

god service!!

flot, billigt og enkelt

Jeg fik leveret et stort maleri 120x180 for 2 uger siden.
Maleriet kom lige til døren og er faktisk pænere i virkeligheden end på nettet.
- jeg vil anbefale Last Touch

Nemt og ukompliceret

Alt var som aftalt. Pris, levering og tidspunkt - og varen dukkede op uden skader

sikkert, hurtigt og proffessionelt:-)

Jeg er glad og tilfreds. Prof levering.

meget tilfreds

Jeg er meget glad for mine malerier, og har fået den bedste service.

Lasttouch.dk overrasker!!!!

Formidabel hjemmeside, let og tilgængelig.

Alt kontakt professionelt og uden *slinger i valsen*.

Levering upåklageligt og til tiden.

Super super alt i alt.

Hurtig ekspedition

Korte svartider på forespørgsler. Fin levering.

Ingen problemer

Jeg kan varmt anbefale Last Touch.

Sikker levering og rigtig god service.

Det var bare ikke godt nok

Jeg købte et billede til 3000 kr. Levering skete lige inden for tidsfristen - fint nok. Der var ikke ophæng på billedet - dvs. ingen "øjer" eller "snor". Jeg skrev til Last Touch og fik blot besked om, at det måtte være fordi, billedet ikke havde været brugt til udstilling, men ingen "løsning". Jeg måtte selv skrive om ikke det mindste de kunne gøre var at sende mig et ophæng, og så måtte jeg selv i gang med hammeren. Ikke det jeg forventede ved køb af et billede til 3000 kr. Rammen passer efter min mening ikke til billedet. Den ser "billig" ud, men den må jeg skifte, på et tidspunkt, men det er selvfølgelig subjektivt. Kunne være rart, hvis man kunne se rammen sammen med billedet på hjemmesiden. Lærredet har i det ene hjørne noget rødt maling (og billedet har ikke rødt). Det ser ud som om der har været brugt en tang eller lign med lidt gammel maling på, da rammen blev monteret. Jeg har kunnet dække det med lidt hvidt maling. Dette har jeg ikke orket at reklamere over, for tanken om at skulle sende billedet tilbage, pakke det ind igen - det orker jeg ikke.
Billedet er dog ellers pænt og som jeg havde håbet på. Jeg vil dog næste gang bruge et "rigtigt" galleri som jeg plejer. Der får man den service, som jeg forventer.

Hej Jensine

Tak for din ærlige anmeldelse. Vi beklager, din oplevelse med os ikke har været optimal, men det er dejligt, du trodsalt er glad for dit nye maleri.

Vedr. rammen
Det er ærgerligt, hvis du synes rammen ser billig ud. Vi har solgt flere hundrede malerier med samme type ramme, som vores kunder har været tilfredse med, men som du selv siger, er det naturligvis ganske subjektivt.

Jeg synes, dit forslag er rigtigt godt med at vise et close-up billede på hjemmesiden af selve rammen. Det bliver skrevet på to-do listen for vores webshop.

Vedr. rødt maling i det ene hjørne
Jeg er ked af at høre, der skulle være maling i det ene hjørne, som du ikke mener passer til maleriet. Hvis det stadig er synligt, må du meget gerne tage et billede af det og sende det til mig på mogens@lasttouch.dk, hvorefter du evt. vil få afslag i prisen.

Indehaver

tilfreds kunde

Jeg fik leveret 3 malerier til døren som faktisk var pænere i virkeligheden end på nettet.
jeg havde lejet 3 malerier gennem Last Touch i 2 måneder, da jeg bestemte mig for at købe 2 af dem og levere det sidste tilbage da det ikke passede ind i mit hus. - jeg fik super service både pr. telefon, mail og ved levering/afhentning.
Jeg vil klart anbefale Last Touch til folk i min omgangskreds.
Vh Michael Pedersen

Last Touch Details

LastTouch.dk er et online kunstgalleri, som sælger og udlejer moderne og billige malerier til både private og virksomheder i hele landet.

Visit www.lasttouch.dk

We live here: Nygade 11