www.lasttouch.dk reviews

www.lasttouch.dk reviews

8.1

Rigtig god oplevelse!

Jeg købte 3 30x30 malerier fra lasttouch.dk. Var egentlig lidt skeptisk, da det kan være svært at bedømme billeder og farver ordentlig på en lille laptop skærm. Men nu har jeg modtaget billederne og de ser 100% ud som jeg forventede. Derudover vil jeg rose dem for indpakningen af forsendelen. Det var rigtig fornuftigt og sikkert pakket ind.

Der hørte 2 skruer og en 'dims' med til hvert billede, hvis man, som jeg, skulle hænge dem op.

Jeg vil helt klart købe noget fra firmaet igen, hvis jeg mangler noget til væggen.

Den sidste stjerne havde de fået, hvis de havde været en smule hurtigere med levering (men de siger selv, de ikke er landets hurtigste, så der er ikke lovet noget).

Mvh Danni

super genialt!.. 5 ud af 5

Kan kun varmt anbefale, levering super, kvalitet i top!.. Topklasse

mvh Mark

Fleksibel god kundeservice

Købt to billeder. god oplevelse med firmaet, meget kundevenligt

God kvalitet og rigtig fin service

Jeg fik leveret 3 billeder, som det egentlig var meningen, at jeg skulle leje. Jeg faldt straks for de 2 af billederne, og ville derfor købe dem efter få dage.

Lasttouch opkrævede mig ikke for leje i de dage, hvor jeg reelt havde lejet dem, nu hvor jeg købte dem i stedet. Det var rigtig fin service.

Kvaliteten på billederne er utrolig god, og mangler jeg et billeder på et andet tidspunkt, vil jeg helt sikkert handle med Lasttouch.

Super godt koncept og fantastisk service

Jeg har lejet tre malerier, hvoraf jeg overvejer, om jeg skal købe ét af dem. Det er et fantatisk godt koncept, at man både kan købe og leje. På den måde kan man nå at se og vænne sig til maleriet, inden man køber det. Jeg har desuden fået en fantatisk god behandling, både pr. mail og ved afhentning af malerierne. Jeg har allerede anbefalet stedet til mange af mine venner. Hvis Lasttouch skulle gøre det endnu bedre, kunne det ske ved, at de også bringer malerier til Aalborg.

Kanon betjening

Vi har købt 2 billeder, og i begge tilfælde fik vi en kanon betjening og kan absolut anbefale Lasttouch til andre, hvad vi også har gjort.

God betjening hos Last Touch

Anden gang jeg fik leveret maleri.
God kundeservice, aftalerne overhold og malerierne leveret til tiden. Medarbejderne i Last Touch er tilgængelige.
Vil med sikkerhed handle der igen og har allerede anbefalet Last Touch til andre.

NB! Vær opmærskom på leveringsbetingelserne idet dette bestemt ikke er gratis hvilken kan være en overraskelse for nogen.

Service i topklasse

Jeg lejede "mit" maleri hos Last Touch i starten af 2009. Levering og kommunikation med virksomheden var hele vejen perfekt.

Kan kun give dem min varmeste anbefaling.

Professionel oplevelse

Jeg har gennem Last Touch lejet malerier i over et år. Konceptet er rigtig godt og udvalget er stort. Fik for nyligt udskiftet malerier, da jeg på hjemmesiden fandt noget jeg syntes der passede endnu bedre ind hos mig. Da jeg så kontaktede Last Touch, fik jeg en rigtig professionel behandling - levering og service fungerede perfekt.

Har kun rosende ord at sige om virksomheden, og kan anbefale den til alle andre som har brug for kunst til en fornuftig pris.

Super service & udvalg

Hos Last Touch får man en service som man sjældent finder hos andre net butikker..
Godt koncept med leje af malerier og den store fordel her, er at man kan skifte dem ud når man har lyst, plus prisen er rigtig god.
Kan varmt anbefales.

Et super spændende koncept med nærværende service af høj kvalitet

Jeg har lejet malerier hos Last Touch i over et år og er super godt tilfreds. Udvalget er imponerende, priserne overkommelige og servicen i top.

Konceptet er fremragende, fordi det løbende og ganske gratis er muligt at få skiftet malerierne ud, så man altid har noget nyt og spændende hængende på væggene!

Jeg kan kun varmt anbefale Last Touch til andre!

Super koncept og god service.

Jeg synes det er lækkert, at man som studerende, kan få flot kunst i sin lejlighed til billige penge. Har fået skiftet malerier flere gange, for at skabe fornyelse, og det har alle gange været nemt; jeg kontaktede Last Touch og lavede en aftale, og inden 2 uger havde jeg nye malerier i hjemmet. God service! Derudover synes jeg det er super fedt at man støtter velgørenhed, med en så stor andel af salgsprisen.

Så bliver nethandel ikke meget bedre..

Vi har lejet 2 billeder fra Last Touch igennem en længere periode. Vi fandt dem selv på deres hjemmeside, hvor der var et stort udvalg. Herefter blev de personligt og GRATIS leveret få dage efter, hvilket jeg synes er ufattelig godt gået med så store malerier.

Efter et par måneder fik vi ny sofa, hvilket gjorde det ene billede ikke længere passede ind - det var meget nemt at bytte til et andet maleri + vi fik en meget serviceminded betjening. Kunne man give 6 stjerner, så havde jeg også gjort det!!

Bredt udvalg

Last Touch, har et bredt udvalg og en rigtig god service. Hurtig levering. jeg kunne ikke være mere tilfreds!

Super gode priser

Godt koncept og god service til priser hvor alle kan være med.
Jeg er meget imponeret over udvalget

Kan klart anbefales.

Super service og fede malerier!

Jeg har lejet malerier hos Last Touch det seneste år og er super tilfreds.

Jeg har byttet malerierne to gange og har på den måde altid noget nyt og friskt på væggene.

Det er også kanon service, at de yder gratis fragt, selv på deres helt store malerier.

Stor anbefaling herfra.

Fremragende koncept

Last Touch's idé er innovativ og deres service fungerer til ug. Jeg har handlet med Last Touch ved flere lejligheder og har aldrig oplevet problemer af noget art.

No problemos

Levering til tiden, dog lidt lang ventetid. Billigt, nemt og sjovt koncept.

malerier

fint overblik over div. malerier og hurtig og fejlfri levering i god emballage

Indramningen måtte gøres om

Vi er meget tilfredse med levering m.m., men lærredet var ikke strammet nok op og rammen var skæv, så vi måtte ud og bekoste en ny indramning.
Last Touch

Reply from Last Touch

Hej Tina
Tak for din anmeldelse.

Vi beklager lærredet og rammen ikke var i orden på dit maleri. Leverer vi et maleri, som ikke er i orden, tilbyder vi altid at dække udgifterne til reparation, hvis blot vi gøres opmærksom på skaden. Alternativt kan maleriet returneres eller byttes til et andet - udgifter hertil dækker vi naturligvis også.

Send blot kvittering fra indramningsstedet samt dit kontonummer i en mail til mig på mogens@lasttouch.dk, så skal du nok få refunderet dine udgifter.

Vh. Mogens

Last Touch Details

LastTouch.dk er et online kunstgalleri, som sælger og udlejer moderne og billige malerier til både private og virksomheder i hele landet.

Visit www.lasttouch.dk

We live here: Nygade 11