Lauraamalie reviews

Lauraamalie reviews

8.4

God service og hurtig ekspedition

Jeg har flere gange benyttet mig af Lauraamalie, og har altid fået en rigtig god betjening. De er hurtige til at levere, og har de udsolgt af bestilt vare, er de hurtige til at svare tilbage og altid opsatte på, at finde den bedste løsning.

Uproblematisk handel

Lauraamalie sendte tøjet til det nærmeste posthus (som brev uden omdeling) selv om der står sådan når man bestiller "Få sendt din pakke hjem til din bopæl". Ellers forløb handelen fint.

Hurtig respons på henvenelse og god service.

fungerer bare

Lauraamalie, fungerer bare bestil og så kommer varerne, ikke noget pjat.

top service

Jeg fik en god og hurtig handel. helt sikkert et sted jeg ville handle igen :)

Super duper sted at handle på nettet

Hos lauraamalie.dk har jeg fået en rigtig god betjening, min vare kom hurtigt og jeg kan ikke andet end at være glad, det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

Super handel

Købte et par vente-gamacher, som kom 2 dage senere. De er rigtig fine og passede til beskrivelsen. Handler gerne derigen.

Super vare - hurtig levering!

Alt var i orden - jeg handler der helt sikkert igen ;o)

God handel

Ingen problemer med Lauraamlie.

Rigtigt dejligt sted af handle!! :o)

Jeg har nogle gange handlet hos Lauraamilie, og hver gang har jeg været rigtig glad for at handle der. Servicen er i top, og man får en meget personlig og rar betjening. Et eksempel på det var, da jeg bestilte noget der anden gang. Jeg havde samme dag modtaget min første pakke med posten og var bare så super glad for det lækre tøj derfra, at jeg med det samme ville bestille noget mere. Så fik jeg en sms fra Lauraamilie, om jeg nu var sikker på, at jeg også ville have de samme varer to gange. Hun ville lige sikre sig, at det ikke var en fejl, men at jeg virkelig ville have de samme varer igen. I det hele taget er der styr på tingene hos Lauraamilie.

Hver gang jeg har handlet hos Lauraamilie, har jeg fået mine varer dagen efter, jeg har afgivet min ordre. Og alt er pakket rigtig pænt og godt ind.

Jeg vil helt klart anbefale andre at handle hos Lauraamilie, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg selv har handlet der! :o)

Super service, flotte varer - alt tiptop

Super hjælpsom service hos www.lauraamalie.dk, flotte varer, gode priser.. alt er i orden:)

Test

Test af om Lauraamalie.dk er oprettet korrekt på Trustpilot.

Lauraamalie.dk Details

Ventetøj, Ammetøj og Børnetøj. Stort udvalg i tøj til dig der er Gravid eller Ammer samt børnetøj fra str. 40.

Visit Lauraamalie

We live here: Skelbækvej 11 B