Lavendula Natuurdrogist reviews

Lavendula Natuurdrogist reviews

Excellent
9.0

onbetrouwbaar

Ik heb een bestelling ontvangen die al maanden voorbij de houdbaarheidsdatum was. Ik heb gevraagd of ik het kon retourneren en hoe dit probleem zou worden opgelost (geld terug of een nieuw product). Daarop ontving ik het bericht dat het product eigenlijk nog wel bruikbaar was, maar dat ik uiteraard recht had op een product waarvan de houdbaarheidsdatum niet verstreken was. Ik hoefde het niet te retourneren, maar zou dus een nieuw product ontvangen. Na maanden wachten en vele reminders met het verzoek om me dan maar mijn geld te retourneren, geen reactie meer gekregen. Ben dus ruim 30 euro lichter en een illusie armer. Ik zal bij deze webwinkel niets meer bestellen.
Lavendula Natuurdrogist

Reply from Lavendula Natuurdrogist

Geachte Mevrouw vd Ven,
Wat vervelend dat iets bij uw bestelling is fout gegaan. Een nieuwe medewerker heeft u indertijd een tester uit ons schap opgestuurd. Volgens onze registratie is u per omgaande een nieuw exemplaar toegezonden, per brievenbuspost. Deze zending is helaas niet bij u aangekomen.
Wij ontvangen dagelijks tientallen vragen over producten en reacties per mail en ik heb in onze mail historie helaas helemaal geen reminders van u terug kunnen vinden. Wellicht kunnen we daar wat van leren.
Wij vinden tevreden klanten heel belangrijk en onze medewerkers doen er dagelijks alles aan om daar in bij te dragen. Om het leed voor u enigszins te verzachten heb ik op 4 juli het bedrag voor dit product (28 euro) op uw rekening geretourneerd. Wij wensen u een goede volgende webshop ervaring.

Zeer goed, snelle en correcte levering

Bestel hier al een paar jaar en ben heel tevreden.
Alleen het bestelmenu aan de linkerkant van de site vind ik niet heel overzichtelijk ingedeeld en hij springt de hele tijd terug naar boven, dan moet je weer opnieuw scrollen en zoeken.
Over de service niets dan goeds.

Uitstekend!

Ik bestel hier al jaren veel van mijn verzorgingsproducten. Lavendula heeft een heel uitgebreid assortiment natuurlijke verzorgingsproducten met ook verschillende bijzondere merken, waaronder Martina Gebhardt, een heel fijn merk. Je bestelling heb je vrijwel zonder uitzondering de volgende dag in huis en er zitten nog wat monstertjes bij en soms een mini product, erg leuk. Zoals in andere reviews staat, is er geen mogelijkheid om met Ideal te betalen, maar dat vind ik niet erg: gewoon overmaken gaat net zo snel.

Zeer goede webwinkel waar ik zeker nog vaak ga bestellen.

Uitstekend maar geen IDeal

Prima en snelle service, leuk dat er ook allerlei monstertjes bij zaten. Enige minpuntje is dat je de betaling alleen over kan maken, en er geen iDeal of iets anders mogelijk is, dat is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Uitgebreid assortiment en scherpe prijs, ideal zou het nog beter maken

Ik ben erg tevreden over deze webwinkel. Ze hebben een groot assortiment voor aantrekkelijke prijzen. Jammer dat ze geen Ideal hebben, maar verder goed en verzord.

webklant is belangrijker dan winkelklant

In totaal heb ik hier 3x iets besteld. Online gaat het prima. Krijg je een monstertje enzo bij je bestelling. Is ook snel Maar als je in de winkel iets besteld moet je vaak meer betalen. Ook krijg je dan nooit monstertjes mee. Waarschijnlijk moet je er specifiek om vragen.De winkel zit vlakbij mijn werk dus voor mij is het makkelijker iets in de winkel te kopen. De winkel ziet er prachtig uit en de verkoopsters met beide licht Duits accent zijn zeer vriendelijk. Vind het alleen jammer dat er andere prijzen gehanteerd worden off-line en on-line. Voor de rest is alles ok.

Super service

Uitstekende webwinkel. Ruim assortiment, snelle levering inclusief leuke gratis monsters afgestemd of de bestelling. Ik bestel hier altijd al mijn verzorgingsproducten.

Snelle levering van prima producten

Breed aanbod, snelle levering, boven een bepaald bedrag extra korting en vrij van verzendkosten.
En de extraatje die steeds bij de bestelling zitten maken het uitpakken tot een klein feestje. De handgemaakte lavendelzeepjes ruiken heerlijk!!!

zeer goed

ranking 5 star
excellente verzorging bestelling
excellente producten
excellente prijsverhouding bij verzending

Niet altijd klantgericht

In voorgaande jaren was ik vaste klant bij Lavendula. Na een klantonvriendelijke ervaring ben ik toch opgestapt. Ik ontving een verkeerd artikel. Dit wilde ik retour sturen, maar ik mocht het houden. In dezelfde bestelling wilde ik tevens een artikel dat niet op voorraad was. Ik vroeg of ze het konden naleveren. Het antwoord was: "U hebt al een gratis artikel ontvangen (NB. had ik niet om gevraagd, was dus niet mijn fout) en nu ook nog een nalevering..." Ik was blijkbaar te lastig?

Altijd heel goed

En heel vriendelijk dat er regelmatig een klein kadootje bij zit waar ik ook echt iets aan heb!

betrouwbare webshop

Goede produkten snelle levering, ruime keus
Veel aanbiedingen, goede produkt omscrhijvingen.
Wel moet er op houdbaarheids datum gelet worden van de nieuw bestelde produkten.

Ik ben zeer tevreden met de service van Lavendula

Ik geef Lavendula.nl een 9 voor de service, snelle aflevering en de zorg waarmee alles is verpakt.

Goede en snelle service + Leuke proefjes van enkele artikelen erbij.

Goede en snelle service + leuke proefjes van allerlei artikelen erbij.

al mijn wensen vervuld

nadat ik anderhalf jaar geleden van amsterdam naar maastricht ben verhuisd wist ik me geen raad. Want ik kocht altijd in de winkel bij de noordermarkt mijn huidverzorging, oogpotlodened. en hier in maastricht is vrijwel niets verkrijgbaar van de door mij gebruikte merken.
De levering was snel, en dát terwijl ik niet eens per ideal had betaald maar met factuur.
Ook de proefjes maken het tot ontvangen van de bestelling tot een feestelijk gebeuren.

snel en goed geleverd

snel en goed geleverd

Super

Snel geleverd, keurig verpakt en altijd wat extra's erbij!

Snelle levering!

Lavendula levert snel en goed en doet er nog wat extra's bij. Altijd leuk om te krijgen

Goede en snelle service

Ik heb al een aantal keer een bestelling geplaatst en ik ben hierover erg tevreden. De producten worden snel verzonden en er zitten altijd een paar proefmonstertjes bij.

Klantgericht

Ze dachten actief mee over een oplossing, toen ik het verkeerde artikel had besteld. Ook wisten ze veel te vertellen over de producten inhoudelijk.

Lavendula Natuurdrogist Details

Lavendula Natuurdrogist