Lavpris Laase reviews

Lavpris Laase reviews

9.6

Nemt og billigt med hurtig levering

Efter indlytning valgte jeg at skifte mine låse. Der var heldigvis tilbud på den valgte pakke (Serie 1200 m/ cylindre til hoveddør og postkasse samt lås til kælderrum). Prisen hos Silvan ligger på 1200 kr, men i kunne levere den til min dør for 750 alt inkl.! Og med nemme vejledninger fra Ruko skiftede jeg cylindre i mine låse på under 10 min. Så er du bare lidt fix på fingerne kan der spares meget her.

Super fint

Alt gik som det skulle - ikke så meget andet at sige :)

Delvis god service.

Havde bestilt 2 vriderer til mine døre, den ene kom i en emballage der havde været åbent og var blevet ridset. Efter en kort telefon samtale blev jeg lovet en ny tilsendt sammen med en retur konvolut til den ekstra, jeg bad om at få den tilsendt direkte hjem så jeg slap for at køre 10km til posthuset og stå i kø i 40 min på en lørdag som er den eneste dag jeg er hjemme til at hente den, og det var ingen problem overhovedet, men nu ligger den så alligevel på posthuset. lad være med at love ting i ik vil holde.!

Super service og levering som de lover

Fik varen hurtig, og til den bedste pris jeg kunne finde på nettet. Nemt og god service!

Venlig og imødekommende.Super service.

Denne virksomhed forstår virkeligt betydningen af god service.
Bestilte en lås hos dem, modtog den til tiden.Desværre opstod der en fejl i låse kassen efter noget tid.
Kontaktede Lavpris-laase.dk pr. Tlf. De sendte en ny låse kasse til mig med det samme, Denne er nu isat og alt er godt:-)
De får min varmeste anbefaling.

Hjemmesiden kan optimeres

Fik 3 vindueslåse særdeles billigere end den lokale låsemed kunne klare.

Synes dog at hjemmesiden generelt kan være mere struktureret og overskuelig i opbygning. Fx kunne der være mulighed for, at den nøgletype man har, kunne være indgangsvinkel til købet. Kom da uheldigvis også til at vælge en forkert variant, hvilket Lapris Laase tilsyndeladende havde luret, da jeg blev ringet op efterfølgende og fik glimrende service.

Hurtig levering til en god pris.

Super hurtig ekspedition, levering og konkurrence dygtig pris

De bekræftede omgående ordren og lige efter vare der en bekræftelse på afsendelse. Det hele skete indenfor 24 timer fra ordre til jeg havde låsen i hånden.

leveres inden 1 døgn

Det kan vel ikke gøres bedre, bestil, betal, vent til dagen efter og så er varen der

fantastisk service

Har 2 gange fixet min postkasse lås uden beregning. Første gang hvor jeg selv havde ødelagt den og næste gang fordi den var blevet brudt op.

Venlige og professionelle når man ringer og ikke kan finde ud hvad det er man skal købe :) Og hurtige til at svare på mails. Varer blev sendt og modtaget hurtigt efter køb og så er deres priser lave. Det bliver kort sagt ikke meget bedre.

Alles Super schnelle Lieferung

Ausgesucht,Bestellt,Bezahlt,Geliefert ganz einfach!

Super service og hurtig levering

Havde før købet spørgsmål som blev besvaret hurtigt og professionelt. Efterfølgende klumrede jeg i bestillingen og blev igen hjulpet på den gode måde :)
Ovenud tilfreds med hele forløbet og det leverede! Kan helt sikkert anbefale Lavpris-laase.dk

Helt perfekt ! Hurtig leveringI. I tvivl om noget, kan du altid ringe og få fat i en fagmand

Dette er et sted af de få tilbage, hvor der stadigvæk er service......Handler bestemt der igen.

Hurtig og fin service

Alt helt OK :-)

gamle dørlåse og nye nøgler

vores hvalp er begyndt at åbne dørene i vores gamle hus, og da det var gamle rex låse og jeg kendte nummeret var det nemt at bestille nye nøgler. Så nu kan hvalpen ikke åbne dørene når de er låst. Og det varer nok et stykke tid før den finder ud af at dreje nøglen

Helt i top med rådgivning og leverance af materialer

Min oplevelse med LavprisLaase har været fantastisk god. Jeg fik en perfekt rådgivning og hjælp med udskiftning af mine låse. Materialerne blev leveret dagen efter bestilling - bare perfekt. Hvis du har behov nye låse, kan du trygt henvende dig til Lavpris Laase. I mit tilfælde var det et ønske om "enkelthed", så jeg nu kan nøjes med een nøgle til postkasse, depotlås, fordør (2 låse) og bagdør.
Lars Gade

Perfekt hele vejen, intet mindre...

Fik varen dagen efter bestilling, dog manglede 2 af de 5 nøgler, men efter kort korrespondance og yderst venlig service, blev disse fremstillet og sendt til mig. Kan kun anbefale at handle her. Det er stedet jeg starter med at kigge næste gang jeg mangler noget de har i sortiment.

Super - og hurtig

Alt som forventet, hurtig levering. Super!

stabile og omhyggelige fagfolk

jeg har handlet her flere gange, og har kun oplevet at alt fungerer som et urværk.

Lavpris-laase.dk Aps Support

14 dages fuld returret

Gratis fragt ved køb over 1000 kr.

Om virksomheden

Visit Lavpris Laase