Lavpris reviews

Lavpris reviews

8.7

Alt fungerer perfekt

Har efterhånden handlet der adskillige gange og har altid været mere end tilfreds.
De har utrolig mange produkter og er særdeles kompetente. For nogen tid siden købte jeg i Ikea sådan en tingest med 2 wirer fra væg til væg, en 12 V transformator og 5 LED pærer. Og så begyndte pærerne at springe (eller hvad LED pærer gør). Kørte ud til Lavpris, hvor de fortalte, at transformatoren slet ikke var beregnet til LED, men til (kan ikke huske, hvad de hedder), så jeg købte en anden af dem - og så virkede det. Og det er langt fra den eneste gang, de har hjulpet mig.
Og ikke noget pjat med, at man absolut skal medbringe kvittering ved reklamation, den finder de frem i databasen. Og hvis de ikke er helt tilfreds med deres egen performance, så får man en klækkelig økonomisk kompensation.
Og det allerbedste: Min hund er velkommen der!

Lavpris ER lav pris...bortset fra portoen...

Fandt det jeg søgte klart billigst hos lavpris, god købsoplevelse hele vejen rundt og hurtig levering. Det eneste der undrer mig er at portoen hos netop LAVPRIS er normal post Danmark takst, når man mange andre steder kører med en særlig LAV porto takst... der er heller ikke fri fragt over et bestemt beløb som ofte ses....så noget af det man sparer mister man faktisk igen på portoen... det må kunne gøres bedre???

Intet at klage over

Kan varmt anbefale at handle hos lavpris.dk
Ingen problemer. Varen er forsvarligt indpakket.
Lidt surt med den dyre Porto. En del dyre forsendelser end andre online firmaer.
Handler der helt sikkert igen.

Super service og hurtig levering

Lavpris.dk havde den billigste vare og leverede lynhurtigt. Kan helt sikkert anbefale at handle her.

Fint :-)

Alt forløb som forventet: nem bestilling, hurtig levering, godt emballerede varer.
Super!

Alt gik hurtigt og smertefrit, fra bestilling til levering.

Fremragende service og hurtig levering

Selvom selve websitet lavpris.dk ikke er synderligt smukt, kan man helt bestemt sagtens handle der uden at føle sig utryg. Jeg har bestilt 24 tallerkner og lidt ekstra ting, og jeg modtog alle tingene meget hurtigt. Jeg havde i min kommentar på ordren skrevet at jeg gerne ville vide om alt var på lager, og som ønskede fik jeg meget hurtigt besked om at alt var på lager og ordren ville blive afsendt omgående.

Jeg har i dag hentede min ordre på mit lokale posthus, og alt var meget forsvarligt pakket ind. Jeg har alt i alt været rigtig glad for at handle hos lavpris.dk - det eneste jeg godt kunne tænkte mig var at de sendte Track&Trace nummer ud automatisk, så man ikke behøvede at spørge om det - når de alligevel har det. Jeg fik udover det også meget hurtigt svar på den e-mail da jeg skrev og spurgte om det.

Super god service! Handler der helt klart igen.

God oplevelse

Jeg ledte efter en bodum kaffekværn, og ville selvfølgelig gerne finde den så billigt som muligt. Den koster i butikkerne normalt 1000-1200 kr, så da jeg fandt den på lavpris til 500 kr, blev jeg selvfølgelig lidt betænkelig. Hjemmesidens udseende gjorde også at jeg ikke var helt tryg ved bare at bestille den, men efter at have været forbi trustpilot, kunne jeg konkludere at folk havde haft udelukkende gode oplevelser med siden. Jeg har nu modtaget min kaffekværn 2 dage efter jeg bestilte den, og kan derfor kun tilslutte mig den positive omtale!

God oplevelse!

Supergodt - kvalitet til gode priser

Den samme vare, men til tilbudspris og leveret lige til døren. Det fåes ikke bedre. Jeg er 100% tilfreds. Et forslag til forbedring: at levere fragtfrit, når der bestilles for mere end 500 eller 1.000 kr.

Mærkelig hjemmeside, men top i orden!

Jeg var noget luren ved at bestille fra denne side, da den ser mærkelig ud og virker lidt som et fuskerfirma. Men efter at have læst på trustpilot tog jeg chancen og bestilte to mega mussel tallerkener. Jeg fik dem to dage efter, og varen var helt i orden.
Jeg fik givet gaven, men tallerkener var desværre forkert størrelse. (Dette var min egen fejl). Jeg returnerede tallerkenerne igen uden problemer på den adresse, som jeg havde fået efter korrespondance over mail med en af de ansatte. Og samme dag have jeg fået mine penge retur. Så super god service. Fuld tilfredshed. Den eneste grund til, at jeg ikke byttede dem til nogle andre tallerkener var at de ikke havde dem.

Hurtig levering og super service!

Bestilte om mandagen og allerede tirsdag morgen var mine varer leveret med posten. God leveringsinformation over mail, så der er intet at sætte en finger på!
Først var jeg lidt urolig for hjemmesidens troværdighed, da den ser lidt skummel ud, men så gik jeg herind og så de gode anmeldelser, og gav mig derefter straks i kast med bestillingen! Det fortryder jeg ikke - der er gode rabatter at hente! :-)

Må indrømme jeg var i tvivl om jeg turde handle her - pga sidens udtryk, men tjekkede på Trustpilot og kan kun sige, at jeg vovede; super service, hurtig levering, besvarede mine spørgsmål fluks, tak :-)

Har kun oplevet god service!

Jeg har 3 gange handlet hos lavpris, for de har ofte nogle rigtig gode tilbud.

Bl.a. købte jeg Bodum krus, fik desværre glassene i stedet, men kontaktede dem, og fik hurtigt de rigtige.

Jeg har også haft bestilt Copenhagen knivsæt. Desværre kom der lidt rust på den mindste af knivene, men jeg kontaktede igen lavpis, og de bad mig sende billeder, og derefter sendte de en ny, uden at jeg behøvede at sende den rustne tilbage.

Ville uden tøven handle hos dem igen.

Super firma!

Har bestilt hos lavpris.dk to gange, super hurtig levering lige til døren og god service. Det eneste jeg kunne tænke mig, var "brudgarantien" som man også får i butikkerne på deres 1. sorterings mega mussel varer.

Super oplevelse...

En skøn netbutik. Jeg blev positiv overrasket første gang jeg handlede, og jeg er vendt tilbage igen og igen. Har en gang fået en kop ødelagt i en forsendelse, men en behagelig og let kommunikation med Lavpris, og ugen efter havde jeg en ny kop. Og det var ikke en dyr vare tværtimod! Og Lavpris skal faktisk have stor ros for deres indpakning af vare. En meget tilfreds kunde. :-)

Hurtig levring, fine vare og god service.

Jeg var lidt tilbageholdende, med at bestille vare derfra. Da hjemmesiden godt kunne ligne en fup side. men efter at undersøgt flere steder og ikke fandt noget, bestilte jeg nogle karen blixen påskeuro mm..
- Og dem har jeg modtaget dags dato, jeg bestilte dem igår så hurtig levering ;0)
Fin service med e-mail når vare var sendt og e-mail fra post danmark om pakken kom idag :0)
Jeg vil ikke være bange mere for at handle der igen. De har mange ting bl. a. nogle Georg jensen, rosendahl mm.
Så hurtig levring, fine vare og god sevice.
MHV
Charlotte

Super Hurtig Levering & God Bytteserivce!

19. december bestilte jeg en Mega Mussel Kande til julegave hos Lavpris.dk. Kanden blev sendt hjem til mine forældre i jylland (hvor jeg skulle holde jul) og var der allerede d. 22. december omkring middag.

Desværre var det ikke en Mega Mussel Kande personen havde ønsket sig men Mega Mussel Tallerkner og jeg tænkte allerede "Arghhh fuck da også, det bliver besværligt at bytte"

Men det gjorde det så langt fra!

Jeg skrev en mail til Lavpris.dk og fik svar samme aften om at jeg bare kunne sende kanden tilbage, med forsikring via Post Danmark og så ville de straks efter modtagelsen af min kande sende mig to tallerkner i stedet for.

Jeg sendte kanden mandag og tirsdag fik jeg en mail om at nu havde Lavpris.dk modtaget min kande. For at kunne lave refunderingen skulle jeg gå ind på Lavpris.dk og bestille to tallerkner og betale med mit kreditkort, nøjagtig ligesom hvis jeg ville købe dem uden refundering.

Lavpris.dk ændret så prisen da de modtog min ordre, så jeg kun endte med at betale 80 kr for fragten da kandens pris gik ind og dækket resten og torsdag (i dag) har modtageren i Jylland fået 2 Mega Mussel Tallerkner tilsendt!

Oven i det, så er de her 2. sorteringstallerkner betragtelig billigere end andre steder, feks. koster samme 22 cm. tallerkner i Magasin 369 kr (i 2. sorteringsudgaven) mens de kun koster 299,95 hos Lavpris.dk

Jeg kan kun og ganske varmt anbefale Lavpris.dk, både for deres udvalg, kundeservice, bytte service og levering!

Is Lavpris your company?

Visit Lavpris