Lavprisdyrehandel.dk reviews

Lavprisdyrehandel.dk reviews

9.1

Abselut perfekt

Det hele var perfekt og det var virkelig dejligt at det også var båret op

Vi fik, hvad firmaet lovede

Ordren kom hurtigt, var som forventet.

Billig og hurtig levering.

Billig og hurtig levering.

Stort udvalg og hurtigt levering

De har et stort udvalg af produkter til mange forskellige dyr og ens ordre bliver behandlet stort set samme dag som den bliver lagt ind.

Godkendt

Hurtigt og billigt

Hurtigt og nemt

Hurtigt at gå på nettet og bestille, ingen bekymring om hvordan det skal afhentes, da det bliver leveret til døren

Super behandling

Gode priser og hurtig levering.

fantastisk service!

Fik varene dagen efter de var bestilt, god service og dejlig overskuelig hjemmeside:)

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Hurtig ekspedition og levering

Hurtig ekspedition og levering

Håber det var en enkelt " Kikser"

Hej herfra - vi har nok været meget uheldige !!! Havde bestilt 2 gange algefjerner til vores damme - da vi modtog dem var alt pulveret i den ene løbet ud i kassen - stort mysterie for " Bøtten " var ikke i stykker !!! det stakkels bud der kom med pakken var meget bekymret for sit helbred - var det mon farligt for noget af det lå i bilen - fik ham beroliget for når det ikke er farligt for planter og fisk er det nok heller ikke farligt for os - da vi så fik skrabet resterne sammen var der lidt over en halv bøtte tilbage !!! Med venlig hilsen Ina Vivian Jensen
lavprisdyrehandel.dk

Reply from lavprisdyrehandel.dk

Hej Ina

Det er naturligvis beklageligt, at din pakke ikke nåede frem i hel tilstand.

Alle reklamationer bedes henvendt til vores kundeservice.
Kundeservice kan kontaktes enten pr. telefon på 70 34 50 35, telefonen er åben alle hverdage fra kl. 8 - 10.
Eller pr. mail på kundeservice@lavprisdyrehandel.dk, alle mails vil på hverdage blive besvaret inden for 24 timer.

Lavprisdyrehandel.dk

Hundegodt

Superbillige priser og superbetjening .Ikke sidste gang jeg handler der.

God service !

Vi har fået en masse lækre varer til billige penge!
De glemte en af vores vare i vores forsendelse og deres pakning virkede en anelse forhastet uden den store beskyttelse, men da jeg henvendte mig for at brokke mig lidt kom der svar med det samme og de satte pris på mit ris til bestillingen og beklagede mange gange. Da jeg efterfølgende modtog varen var de så søde at sende en lille gave med som et Undskyld. Så jeg endte faktisk med at være super tilfreds med en rigtig god handel :) !
Vil sagtens turde at handle med dem igen :)

Hurtigt og nemt

Kan kun anbefales

Hurtig levering & fine varer

Varerne og leveringstiden kan der ikke sættes noget på, men ufleksibelt at man ikke kan få lov at hente varerne selv. Således tvinges man enten til at handle for over 500 kr. eller et forsendelsesgebyr på 40 kr. som æder besparelsen op. Ved godt der ikke er en fysisk butik, men det må være muligt at afhente varerne selv. Ellers en god oplevelse.
lavprisdyrehandel.dk

Reply from lavprisdyrehandel.dk

Hej Ann-Sophie

Vi er utrolig glade for at høre, at du er tilfreds med såvel vores varer som vores leveringstid. Som du selv skriver, er vi udelukkende en webshop. Dette betyder imidlertid også, at vi ikke har personalemæssig kapacitet til at kunne betjene vores kunder optimalt direkte fra vores lager.

Lavprisdyrehandel.dk

overordnet tilfreds

Hurtig ekspedition dag til dag, dog bør i bruge en anden end GLS til at leverer jeres pakker. Bad om at få min pakke leveret til min arbejdsplads. kigger ud af vinduet og ser bagdelen af en GLS bil køre, undre mig over der ikke var ringet på dørtelefonen til firmaet og checker så min pakke på nettet. forsøgt leveret men lukket. ringede til GLS og meddelte at vi altså sad x antal på kontoret og ingen havde ringet på, fik så heldigvis min pakke senere, men chaufføren forstod intet af hvad man sagde til ham da han ikke talte dansk.

gode priser og hurtig levering

bedste markedspris og hurtig levering, vil til enhver tid benytte lavprisdyrehandel.dk igen.. fandt Royal Canin 12kg til hund, til lang under hvad jeg normalt skulle give i almindelig butik

Super gode priser og hurtig betjening

Super gode priser

Hurtig perfekt levering uden problemer

Gode produkter og rimelige priser

Super varer til en ok pris

Om os

Lavprisdyrehandel.dk er én af Danmarks største dyrehandlere inden for foder og tilbehør til kæledyr. Det er en rendyrket online dyrehandel, så du finder ingen butikker. Til gengæld har vi det største udvalg og de bedste priser, da vi ikke skal bruge penge på butikker, indretning, lejemål og sælgere. Det betyder for dig, at vi kan tilbyde dig markedets laveste priser sammenlignet med andre dyrehandlere, og derfor tilbyder vi dig faktisk også prisgaranti.

Visit Lavprisdyrehandel.dk

We live here: Bakkedraget 3