www.lavprishvidevarer.dk reviews

www.lavprishvidevarer.dk reviews

9.2

Hurtigt, billigt og lige til døren.

Så går det som er leg når fryseren skal hjem til matriklen. Med lavprishvidevarer.dk kan det ikke betale sig at lede efter billigere tilbud på nettet. Der er ingen der er billigere ;-j

God Service

Alt fungerede lige efter planen, støvsugeren blev afleveret til døren få dage efter bestilling.

ingen ting at klage over

alt var som det skulle være

Jeg bestilte mit køleskab om eftermiddagen og kl. 21 samme dag fik jeg sms om at mit varekøb ville blive leveret næste dag mellem 8 og 12. Vognmanden ringede kl. 11.15 og en halv time efter var mit køleskab på adressen.

superduperdingdong.

Jeg kan kun varmt anbefale et køb , der er ikke noget at sætte en finger på og selvom det var levering til kantstenen bruger de et fragt firma der yder en lille smule ekstra og leverede til døren så ug med pil op.

Fantastisk;-)

Super god service og hurtig levering

Utrolig jeg fik komfuret dagen efter jeg bestilte den, på trods af jeg bor i en lille by. Levering lige til døren. Meget tilfreds med varen og meget god pris!

kørersammeprisersomallepånettet

køber en Gorenje mi215e til 753kr og er tilfreds de har 8 stk
efter 6 dage så vil jeg købe en mere til sommerhus de har 2 tilbage-----
men ak- her har man så i mellemtiden set hvad andre tager for denne model
og så har man ladet den stige. den samme er så steget til 920 .
det er jo ikke ny sending--- så hvorfor denne kraftige stigning for ingenting

Hej Kim

Tak for din anmeldelse! Jeg forstår godt din undren over prisstigningen. På den aktuelle vare havde vi på daværende tidspunkt en rigtig god tilbudspris, som gjorde at vi rent faktisk solgte den til dig under vores kostpris.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker tilbud på varer eller har spørgsmål som det du beskriver ovenfor.

Bedste pris, let, service

Fandt produktet til bedste pris. Det var let at bestille og let at få leveret varen.

Tilfreds med købet! Billigt og hurtig levering

Fik varen leveret inden for en uge. God kundeservice. Generelt en positiv oplevelse.

Ingen problemer, fin leveringstid

Bestilte varen og fik den leveret til aftalt tid. Problemfri tranaktion...

Tilfredstillende

God handel, god pris, god leverance. (Dog ikke dag til dag) opdateret løbende på mail ang leveringstid.

god og hurtig levering, med meddelser hele tiden omkring levering

jeg har fået god og hurtig levering,3 dage selvom det var weekend.
samt til den billigst pris i DK. i fht netpriser.
har endnu ikke udpakket varen da jeg ikke var bekendt med at el skulle være 230w, og kun har 220w. derfor må jeg sætte ovnen på standby, indtil jeg for etableret andet el
mvh
susanne

Hvidevarer til døren kan stærkt anbefales.

Bestilling på nettet og levering inden for 2 dage. Konkurrencedygtig pris og levering præcis som aftalt, det kan ikke blive nemmere at købe ny hvidevarer.

Intet nyt er det godt nyt???

Jeg har efter 7 dage endnu ikke modtaget en tilbagemelding på min reklamation. Mon jeg Hvidvarer.dk kun kan levere hurtig og effektiv service når de skal sælge noget!?

Hej Kenneth

Jeg beklager at du endnu ikke har modtaget en tilbagemelding fra os. Hvis du sender mig dit ordrenummer (til info@lavprishvidevarer.dk, att: Aron) vil jeg meget gerne undersøge sagen.

super

Jeg havde ikke betalt for udpakning og installation. Det burde følge med, da knapperne under køleskabet er svære a have med at gøre. Men jeg er ellers godt nok tilfreds. Køleskabet fungerer godtog køler godt.

Hej Vibeke

Tak for din anmeldelse!

Jeg kan godt følge dig, men hvis vi det skulle følge med i prisen, kunne vi ikke sælge varerne så billigt som vi gør idag. Til gengæld tilbyder vi indbæring, udpakning, montering og bortskaffelse af emballage til kun 495 kr., som du måske skal vælge, hvis du handler hos os en anden gang.

Aron, Lavprishvidevarer.dk

God, hurtig og professionel service. Kan kun anbefale andre at købe her.

God, hurtig og professionel service. Kan kun anbefale andre at købe her.

Exellent på alle måder

Bestilte torsdag ved 16.00 tiden - kom fragtfrit med fragtmand dagen efter kl. 8.30

Tilfreds køb med en hurtig levering.

Har købt en fryser ved www.lavprishvidevarer.dk
bestilling den ene dag og levering næste dag. Det var lige som jeg gerne ville have det.

Lavprishvidevarer ApS Support

Kun danske varer

Vi sælger kun varer beregnet til det danske marked. Ingen parallelimport. Det er din sikkerhed for de rigtige produkter og den rigtige service.

Gratis levering i hele danmark

Vi leverer gratis i hele landet. Vi tilbyder uderover gratis levering også bortskaffelse af gamle varer, opbæring til etager og montering af dine nye varer. Ved levering til ikke brofaste øer er der et tillæg på 500 kroner.

2 års Onsite garanti

Der ydes 2 års garanti på alle varer købt hos Lavprishvidedevarer.dk Alle reperationer på hvidevarer udføres hos dig af teknikere med speciale inden for den specifikke producent.

Ubegrænset returret

Har du fortrudt dit køb tager vi din vare retur i original emballage uanset hvor lang tid du har haft den stående. Så længe varen stadig er i vores sortiment.

Faguddannet personale

Vi sidder klar ved telefoner og chat fra mandag - torsdag kl. 9-22 og fredag kl. 9-19.

Kendte mærkevarer

Vi sælger alle de kendte kvalitetsmærker indenfor hårde hvidevarer. Søger du en vare du ikke kan finde hos os, så kontakt os gerne, så skal vi gøre alt for at skaffe den til dig.

Om Lavprishvidevarer.dk

Lavprishvidevarer.dk har mere end 10 års erfaring med salg af hårde hvidevarer på internettet. Vi har altid lagt vægt på gode konkurrencedygtige priser og rigtig god kundeservice. Det skal være en god oplevelse at handle hvidevarer hos os.

Visit www.lavprishvidevarer.dk

We live here: Bredskiftevej 20