Lavpriskoekken reviews

Lavpriskoekken reviews

9.0

Glimrende service. Lynhurtig levering

Her kan du roligt handle.

Utrolig venlig og hjælpsom kundeservice, hurtig levering og super produkter har kun varme anbefalinger og give omkring lavpriskøkken.dk :)

God handel

God handel - levering til ønsket tid og sted...

hurtig levering, godt tilbud

rigtig god mulighed for chat, god hjælp
hurtig levering - havde kun småproblemer med fragtmænd, som kom uanmeldt med varerne

ville købe igen hos dem

nemt og hurtigt

Nemt og hurtigt, behagelig og troværdig sælger på telefonen.

Nemt, hurtigt og billigt !!

Jeg bestilte mit køle/fryse skab om aftenen, og 13 timer efter var den leveret. Det kan vist ikke gøres hurtigere og så var det endda billigt!!
Der bestiller jeg gerne fra igen.

Hurtigt og uden dikke-darer

Korrekt og særdeles hurtig levering med præcis opfølgning på varens vej frem til mig

Hurtigt og effektivt

Hurtigt og effektivt

God vejledning god service

Jeg mener at en god handel måles på servicen efter handlen. Sælgere er jo klar til at forære deres bare røv væk, hvis bare du vil købe, det kniber lidt mere efter handlen, sådan opleves lavpriskøkken ikke.
Hygge Henning

God pris med levering til tiden.

Fandt Sous Vide maskine.
Ringede 15:30 - om levering næste dag kunne holde?
Sikker på levering næste formiddag.
Jeg bestilte og betalte.
Næste morgen kl. 8:08 -16 timer - ringede det på døren.
Sådan!

Perfekt service

Købte Miele køleskab for 2 år siden. Reklamationfristen udløb således her i weekenden. Håndtaget knækkede af køleskabet fredag - fik først rettet henvendelse mandag efter udløb af frist - men Lavpriskøkken har alligevel sørget for at vi får tilsendt nyt håndtag uden beregning. Tak til lavpriskøkken og Louise. http://www.lavpriskoekken.dk/

virkelig god service

Kort efter at vi havde afgivet bestilling på en vaskemaskine og en kogeø, blev vi ringet op af en flink medarbejder, som fortalte os, at kogeøen var i restordre. Hun hjalp os hurtigt og kompetent med at finde frem til et virkelig godt alternativ til en rigtig god pris. Både kogeøen og vaskemaskinen ankom dagen efter samtalen og på præcis det tidspunkt, som fragtfirmaet havde skrevet i en sms samme morgen. Super service. Der handler vi gerne igen!

Nyfortolkning(bryd på) af købelov

(16.04.14 Svar fra Lavpriskoekken )
Godmorgen

Dine penge er på vej til dig. Dog skal du være opmærksom på følgende:
Når man handler med Mastercard eller debitkort, bliver pengene ikke hævet med det samme, og da man ikke kan hæve et større beløb end der er til rådighed på ens konto, er det nødvendigt for kortudstederen at reservere købsbeløbet, så man er sikker på, at pengene også er på kortet, når de skal trækkes. Det er derfor din kortudsteder som har reserveret pengene på kortet, og de vil så frigive pengene igen omkring den 1 i måneden.

Med venlig hilsen/best regards

Louise

Rigtig god kundeoplevelse!

Enkelt og lige til at bestille. Bedste pris - og jeg havde min nye vaskemaskine 18 timer:)
Rigtig god oplevelse!

Billigste pris på markedet og lynhurtig levering

Handler gerne ved Lavpriskøkken igen.

Hurtigt og proffesionelt

Der vil jeg gerne handle igen :)

Tæt på perfekt..

Tror hvis varen er lagerstatus så får du ikke bedre service og hurtig levering.

Jeg bestilte en vare som ikke var lagerstatus og inden jeg bestilte varen henvendte jeg mig til lavpriskøkken for at høre om deres forventet levering som var 2 -4 hverdage holdt, svaret var ja det er den forventede tid. Jeg bestiller torsdag kl. 14 og for hurtigt en mail fredag med en forventet levering torsdag ugen efter, lidt mere end 4 dage men helt fint. Det bliver så onsdag kl 16. jeg får en mail at den forventet levering nu er fredag, lidt kikset når man nu har taget fri for at være hjemme når varen kom, det samme sker igen torsdag kl. 16 og den forventet leveringen nu er mandag, endnu en fridag spildt. Fredag kommer varen så hos lavpriskøkken og jeg får bekræftelse på at varen bliver leveret på min adresse mandag og det gør den, super skønt og alt er perfekt. Men med alle de track/trace systemer der findes i dag må det være muligt at ramme mere præcist og i det mindste ikke først sende en mail kl. 16. dagen før, om at forventet levering er næste dag og sådanne gentager det sig indtil varen er i hus hos lavpriskøkken.
Når det er sagt så er det stadig til 3 stjerner, super søde og meget hjælpsomt personale og ja jeg vil handle der igen...:-D
Lavpriskoekken ApS

Reply from Lavpriskoekken ApS

Hej Carsten

Tak for din anmeldelse, kritikken vedr. den lettere mangelfulde information samt de pæne ord om vores hjælpsomme personale. Jeg beklager at leveringen blev udskudt et par dage og ikke mindst at informationen kom for sent! Jeg vil undersøge sagen for at se, hvad vi kan gøre bedre i sådanne situationer.

Men det er en lækker maskine, du har købt dig;-) Rigtig god fornøjelse med den! Vi har haft en næsten identisk maskine (dog ikke en Evoluzione)) stående her på kontoret i et par mdr.

God påske

Aron, Lavpriskoekken.dk

hurtig levering

Intet at udsætte på min bestilling. Alt klappede.

Så skulle vi have ny komfur, gik ind på på lavpriskøkken. Vi vidste det skulle være gaskomfur samt mærket Gorenje. Så det nemt og enkelt at søge efter det ønskede komfur. Vi bestilte søndag aften og tirsdag blev komfuret leveret lige til hoveddøren, nemmere kunne det ikke være. Komfuret er perfekt og passer til vores køkken

Et super sted at handle, med gode priser, lev. og teknisk hjælp

Har du handlet 2. gang hos Lavpriskøkken, og det er bestemt ikke sidste gang.

Lavpriskoekken ApS Support

Gratis levering

På alle vores lagervarer er der gratis dag til dag levering og prisgaranti! Derudover tilbyder vi følgende serviceydelser: Opbæring, Montering, Bortskaffelse.

Bedst i test

Vi har gjort det nemmere for dig at finde de hvidevarer der har vundet Bedst-i-Test. SE LAVPRISKOEKKEN.DK

Har du brug for vejledning?

Vores faguddannede personale hos lavpriskoekken.dk, er altid klar til hjælpe dig! Vi kan kontaktes på Live Chat, mail og telefon!

Mandag - torsdag 09:00-22:00
Fredag 09:00-19:00