Lavpriskoekken reviews

Lavpriskoekken reviews

9.1

Nemt, hurtigt og billigt !!

Jeg bestilte mit køle/fryse skab om aftenen, og 13 timer efter var den leveret. Det kan vist ikke gøres hurtigere og så var det endda billigt!!
Der bestiller jeg gerne fra igen.

Hurtigt og uden dikke-darer

Korrekt og særdeles hurtig levering med præcis opfølgning på varens vej frem til mig

Hurtigt og effektivt

Hurtigt og effektivt

God vejledning god service

Jeg mener at en god handel måles på servicen efter handlen. Sælgere er jo klar til at forære deres bare røv væk, hvis bare du vil købe, det kniber lidt mere efter handlen, sådan opleves lavpriskøkken ikke.
Hygge Henning

God pris med levering til tiden.

Fandt Sous Vide maskine.
Ringede 15:30 - om levering næste dag kunne holde?
Sikker på levering næste formiddag.
Jeg bestilte og betalte.
Næste morgen kl. 8:08 -16 timer - ringede det på døren.
Sådan!

Perfekt service

Købte Miele køleskab for 2 år siden. Reklamationfristen udløb således her i weekenden. Håndtaget knækkede af køleskabet fredag - fik først rettet henvendelse mandag efter udløb af frist - men Lavpriskøkken har alligevel sørget for at vi får tilsendt nyt håndtag uden beregning. Tak til lavpriskøkken og Louise. http://www.lavpriskoekken.dk/

Hej Søren

Tak for din flotte anmeldelse! Rosen er bragt videre:-)

virkelig god service

Kort efter at vi havde afgivet bestilling på en vaskemaskine og en kogeø, blev vi ringet op af en flink medarbejder, som fortalte os, at kogeøen var i restordre. Hun hjalp os hurtigt og kompetent med at finde frem til et virkelig godt alternativ til en rigtig god pris. Både kogeøen og vaskemaskinen ankom dagen efter samtalen og på præcis det tidspunkt, som fragtfirmaet havde skrevet i en sms samme morgen. Super service. Der handler vi gerne igen!

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Rigtig god kundeoplevelse!

Enkelt og lige til at bestille. Bedste pris - og jeg havde min nye vaskemaskine 18 timer:)
Rigtig god oplevelse!

Billigste pris på markedet og lynhurtig levering

Handler gerne ved Lavpriskøkken igen.

Hurtigt og proffesionelt

Der vil jeg gerne handle igen :)

Tæt på perfekt..

Tror hvis varen er lagerstatus så får du ikke bedre service og hurtig levering.

Jeg bestilte en vare som ikke var lagerstatus og inden jeg bestilte varen henvendte jeg mig til lavpriskøkken for at høre om deres forventet levering som var 2 -4 hverdage holdt, svaret var ja det er den forventede tid. Jeg bestiller torsdag kl. 14 og for hurtigt en mail fredag med en forventet levering torsdag ugen efter, lidt mere end 4 dage men helt fint. Det bliver så onsdag kl 16. jeg får en mail at den forventet levering nu er fredag, lidt kikset når man nu har taget fri for at være hjemme når varen kom, det samme sker igen torsdag kl. 16 og den forventet leveringen nu er mandag, endnu en fridag spildt. Fredag kommer varen så hos lavpriskøkken og jeg får bekræftelse på at varen bliver leveret på min adresse mandag og det gør den, super skønt og alt er perfekt. Men med alle de track/trace systemer der findes i dag må det være muligt at ramme mere præcist og i det mindste ikke først sende en mail kl. 16. dagen før, om at forventet levering er næste dag og sådanne gentager det sig indtil varen er i hus hos lavpriskøkken.
Når det er sagt så er det stadig til 3 stjerner, super søde og meget hjælpsomt personale og ja jeg vil handle der igen...:-D

Hej Carsten

Tak for din anmeldelse, kritikken vedr. den lettere mangelfulde information samt de pæne ord om vores hjælpsomme personale. Jeg beklager at leveringen blev udskudt et par dage og ikke mindst at informationen kom for sent! Jeg vil undersøge sagen for at se, hvad vi kan gøre bedre i sådanne situationer.

Men det er en lækker maskine, du har købt dig;-) Rigtig god fornøjelse med den! Vi har haft en næsten identisk maskine (dog ikke en Evoluzione)) stående her på kontoret i et par mdr.

God påske

hurtig levering

Intet at udsætte på min bestilling. Alt klappede.

Så skulle vi have ny komfur, gik ind på på lavpriskøkken. Vi vidste det skulle være gaskomfur samt mærket Gorenje. Så det nemt og enkelt at søge efter det ønskede komfur. Vi bestilte søndag aften og tirsdag blev komfuret leveret lige til hoveddøren, nemmere kunne det ikke være. Komfuret er perfekt og passer til vores køkken

Et super sted at handle, med gode priser, lev. og teknisk hjælp

Har du handlet 2. gang hos Lavpriskøkken, og det er bestemt ikke sidste gang.

Alt gik som det skulle

Super hurtig og nem handel hos Lavpriskøkken. Købte 3 hvidevarer og fik et personligt tilbud, så det blev endnu billigere. Hurtig levering og god kommunikation med kundeservice på chatfunktionen. Vil helt sikkert handle der igen.
Mvh Charlotte Mejborn,

Ualmindelig dårlig service i forbindelse med reklamation

Jeg købte en vaske/tørremaskine, som blev leveret som aftalt.
Ved modtagelse var der vand i maskine + afløbsslange, der var en hvid hinde i maskinen og den lugtede rigtig grimt.
Jeg kontaktede med det samme (fredag) Lavpriskøkken, hvor en medarbejder kom med følgende udtalelse: "Nej hvor ulækkert, der skal da ikke være vand i maskinen". Det bekræftede jo min oplevelse af, at jeg havde modtaget en brugt maskine. Medarbejderen bad mig sende en mail + billeder og lovede, at min henvendelse ville blive behandlet mandag. Mandag kontakter jeg Lavpriskøkken og får besked på, at man ikke har behandlet min reklamation, men at det vil ske tirsdag. Tirsdag kontakter jeg igen Lavpriskøkken, og får nu besked på, at jeg skal udfylde en formular, før man kan behandle min henvendelse. Jeg udfylder formularen og ringer igen dagen efter (onsdag). Her får jeg endnu engang besked på at udfylde en formular og får stadig ikke svar på min reklamation. Fredag - altså en uge efter jeg har kontaktet Lavpriskøkken første gang, og altså en uge efter jeg har fået af vide, det er ulækkert med vand i maskinen - modtager jeg en mail fra Electrolux, som oplyser, det er helt normalt, at der er vand i maskinen, da alle maskiner bliver testet inden de bliver sendt til kunden - jeg får dog ingen forklaring på den grimme lugt.
Denne oplysning havde jo været god at få, allerede første gang jeg var i kontakt med Lavpriskøkken. Hele denne oplevelse gør, at det er absolut sidste gang jeg har handlet hos Lavpriskøkken.dk

Hej Charlotte

Jeg beklager mange gange, at I ikke har modtaget den service, som vi ønsker at levere. Jeg har netop konfereret med vores kundeservicemedarbejder, som I har været i kontakt med og kan forstå, at hun har erkendt at vi godt kunne have løst problemet hurtigere. Som jeg forstår forklaringen af vandet i maskinen, kan lugten ligeledes forklares med at maskinen har været lukket og det bør forsvinde efter en vaskeproces uden tøj i.

Jeg håber at lugten forsvinder og I bliver glade for maskinen samt det lille plaster på såret, som I gerne skulle modtage inden for et par hverdage.

Handel lige efter bogen

Lavpriskøkken havde en super pris på bedst-i-test vaskemaskine fra LG. Leveret på 2 dage og med fin information fra transportfirmaet. Fornemt.

Hurtigt bestilt hurtigt leveret suuuuper nemt og problemfrit

Bestilte i weekenden og fik køleskabet leveret Mandag som ønsket ,blev ringet op 30 min. Før chaufføren ankom så jeg vidste de var på vej Suuuper nemt, bekvemt og bestemt ikke sidste gang jeg handler der ;)

Rod i kommunikationen

Køleskabet kom som lovet, men det var ikke omhængslet, som jeg havde bedt om og betalt for. Først var fragtfolkene ikke indstillet på at omhængsle køleskabet, men da jeg kunne bevise fra fakturaen, at jeg havde betalt, gjorde de det.
Da de flinke folk var kørt, opdagede jeg, at jeg ikke kan komme i frostboksen uden at fjerne en af hylderne i døren. Det har jeg godt nok ikke været ude for før, og jeg mener, at jeg burde være blevet advaret mod at købe sådan et skab, da jeg talte med en flink damen, der sagde, at alt kunne lade sig gøre. Det er da akavet , at frostboksens låge ikke er omhængslet. Jeg er godt sur.

Hej Johanne

Jeg beklager mange gange, at omhængslingen ikke blev udført på frysedelen og at du endvidere skulle gøre montørerne opmærksom på det omhængslingen i første omgang! Og jeg kan godt forstå at du er sur.

Så vidt jeg kan forstå har en medarbejder fra vores kundeserviceafdeling allerede bedt vores montør kontakte dig vedr. omhængslingen af frysedelen, så tingene kan blive bragt i orden.

Aron, WhiteAway.com

Lavpriskoekken ApS Support

Gratis levering

På alle vores lagervarer er der gratis dag til dag levering og prisgaranti! Derudover tilbyder vi følgende serviceydelser: Opbæring, Montering, Bortskaffelse.

Bedst i test

Vi har gjort det nemmere for dig at finde de hvidevarer der har vundet Bedst-i-Test. SE LAVPRISKOEKKEN.DK

Har du brug for vejledning?

Vores faguddannede personale hos lavpriskoekken.dk, er altid klar til hjælpe dig! Vi kan kontaktes på Live Chat, mail og telefon!

Mandag - torsdag 09:00-22:00
Fredag 09:00-19:00