Lavpriskoekken reviews

Lavpriskoekken reviews

9.0

Alt gik som det skulle

Super hurtig og nem handel hos Lavpriskøkken. Købte 3 hvidevarer og fik et personligt tilbud, så det blev endnu billigere. Hurtig levering og god kommunikation med kundeservice på chatfunktionen. Vil helt sikkert handle der igen.
Mvh Charlotte Mejborn,

Ualmindelig dårlig service i forbindelse med reklamation

Jeg købte en vaske/tørremaskine, som blev leveret som aftalt.
Ved modtagelse var der vand i maskine + afløbsslange, der var en hvid hinde i maskinen og den lugtede rigtig grimt.
Jeg kontaktede med det samme (fredag) Lavpriskøkken, hvor en medarbejder kom med følgende udtalelse: "Nej hvor ulækkert, der skal da ikke være vand i maskinen". Det bekræftede jo min oplevelse af, at jeg havde modtaget en brugt maskine. Medarbejderen bad mig sende en mail + billeder og lovede, at min henvendelse ville blive behandlet mandag. Mandag kontakter jeg Lavpriskøkken og får besked på, at man ikke har behandlet min reklamation, men at det vil ske tirsdag. Tirsdag kontakter jeg igen Lavpriskøkken, og får nu besked på, at jeg skal udfylde en formular, før man kan behandle min henvendelse. Jeg udfylder formularen og ringer igen dagen efter (onsdag). Her får jeg endnu engang besked på at udfylde en formular og får stadig ikke svar på min reklamation. Fredag - altså en uge efter jeg har kontaktet Lavpriskøkken første gang, og altså en uge efter jeg har fået af vide, det er ulækkert med vand i maskinen - modtager jeg en mail fra Electrolux, som oplyser, det er helt normalt, at der er vand i maskinen, da alle maskiner bliver testet inden de bliver sendt til kunden - jeg får dog ingen forklaring på den grimme lugt.
Denne oplysning havde jo været god at få, allerede første gang jeg var i kontakt med Lavpriskøkken. Hele denne oplevelse gør, at det er absolut sidste gang jeg har handlet hos Lavpriskøkken.dk

Hej Charlotte

Jeg beklager mange gange, at I ikke har modtaget den service, som vi ønsker at levere. Jeg har netop konfereret med vores kundeservicemedarbejder, som I har været i kontakt med og kan forstå, at hun har erkendt at vi godt kunne have løst problemet hurtigere. Som jeg forstår forklaringen af vandet i maskinen, kan lugten ligeledes forklares med at maskinen har været lukket og det bør forsvinde efter en vaskeproces uden tøj i.

Jeg håber at lugten forsvinder og I bliver glade for maskinen samt det lille plaster på såret, som I gerne skulle modtage inden for et par hverdage.

Aron, Lavpriskoekken.dk

Handel lige efter bogen

Lavpriskøkken havde en super pris på bedst-i-test vaskemaskine fra LG. Leveret på 2 dage og med fin information fra transportfirmaet. Fornemt.

Hurtigt bestilt hurtigt leveret suuuuper nemt og problemfrit

Bestilte i weekenden og fik køleskabet leveret Mandag som ønsket ,blev ringet op 30 min. Før chaufføren ankom så jeg vidste de var på vej Suuuper nemt, bekvemt og bestemt ikke sidste gang jeg handler der ;)

Rod i kommunikationen

Køleskabet kom som lovet, men det var ikke omhængslet, som jeg havde bedt om og betalt for. Først var fragtfolkene ikke indstillet på at omhængsle køleskabet, men da jeg kunne bevise fra fakturaen, at jeg havde betalt, gjorde de det.
Da de flinke folk var kørt, opdagede jeg, at jeg ikke kan komme i frostboksen uden at fjerne en af hylderne i døren. Det har jeg godt nok ikke været ude for før, og jeg mener, at jeg burde være blevet advaret mod at købe sådan et skab, da jeg talte med en flink damen, der sagde, at alt kunne lade sig gøre. Det er da akavet , at frostboksens låge ikke er omhængslet. Jeg er godt sur.

Hej Johanne

Jeg beklager mange gange, at omhængslingen ikke blev udført på frysedelen og at du endvidere skulle gøre montørerne opmærksom på det omhængslingen i første omgang! Og jeg kan godt forstå at du er sur.

Så vidt jeg kan forstå har en medarbejder fra vores kundeserviceafdeling allerede bedt vores montør kontakte dig vedr. omhængslingen af frysedelen, så tingene kan blive bragt i orden.

Aron, WhiteAway.com

Alt var som beskrevet.

Hurtig og alt som lovet

Super positiv oplevelse:-)

Jeg bestiller et wc ,da prisen var kanon i forhold til, hvad ellers skulle betale andre steder. De har et venligt sprog. Man bliver informere hele vejen igennem handlen. Varen bliver leveret hurtigt og uden fragtfrit. Det er ikke alle steder,jeg har oplevet denne service. De fortjener 5 stjerne:-) Og det får de.

fint

alt var perfekt

Super pris og oplevelse.

Handler der gerne igen.

Venlig service, hurtig levering

Venlig og servicemindet kundecenter, hurtig levering og god information om afsendelse så man kan følge varen og et ca. tidspunkt den bliver leveret.

nemt og super hurtigt

Meget hurtig levering
Bestilte en vaskemaskine onsdag aften kl. 19.00
næste morgen kl. 8.15 stod den på min terrasse. (0,- kr. i fragt)
Fin service

Nemt og bekvemt

Nem og billigt! Lige til døren også selv om jeg bor på 2. Sal.

Lynhurtig og korrekt levering

Det eneste, jeg manglede, var en besked om hvornår varen blev leveret - men det blev den (kaffemaskine) dagen efter bestillingen, så det kunne ikke være kvikkere.

Det var som forventet.

Lynende hurtig og effektiv

Jeg bestilte et Smeg køleskab over nettet. Knap nok havde jeg trykket på "godkend" før jeg modtog en besked om at varen var sendt og dagen efter stod køleskabet ved min bagdør.

Super kundeservice

Kundeservice er helt i top, når man ringer til dem og ham der leverede var også rigtig flink.
De får dog ikke fem stjerner da de først leverede tirsdag (jeg bestilte torsdag), selvom der stod at der kun var en dags levering.

Hej Thomas

Tak for anmeldelsen, hvor jeg dog beklager den forlængede leveringstid! Din ros til kundeservice og chaufføren bliver bragt videre:-)

Aron, Lavpriskoekken.dk

Den billigste, hurtigste og bedste service

Bestilte vaskemaskine søndag og den kom tirsdag formiddag :-) og oven i hatten var den 1000 kr billigere end andre.

En go' deal

De var til at handle med og fik klart den bedste pris og levering blev fulgt til punkt og prik selvom de vi bastille 2 måneder før levering.

Kan klart anbefales fra min side!

/Brian

Hurtig levering - selv på en lørdag!

Siemens opvasker bestilt fredag eftermiddag og leveret om lørdagen!

Nemt, bekvemt, effektivt og billigt

Jeg indtastede min bestilling på et komfur en fredag eftermiddag. Allerede mandag blev jeg ringet op af tramsportfirmaet, der skulle levere det bestilte komfur. Det var godt nok hurtigt - tænkte jeg. Imidlertid var jeg ikke hjemme de næste hverdage, så vi aftalte en leveringstid en uge efter. På den aftalte dag, ringede min tlf. kl. 8.10 og 8.45 var transportfirmaet her. Han fjernede det gamle komfur, installerede det nye og tog alt affald med sig. Nemmere kan det ikke blive. Endelig kan jeg fortælle, at mit Voss-komfur virker perfekt.

Lavpriskoekken ApS Support

Gratis levering

På alle vores lagervarer er der gratis dag til dag levering og prisgaranti! Derudover tilbyder vi følgende serviceydelser: Opbæring, Montering, Bortskaffelse.

Bedst i test

Vi har gjort det nemmere for dig at finde de hvidevarer der har vundet Bedst-i-Test. SE LAVPRISKOEKKEN.DK

Har du brug for vejledning?

Vores faguddannede personale hos lavpriskoekken.dk, er altid klar til hjælpe dig! Vi kan kontaktes på Live Chat, mail og telefon!

Mandag - torsdag 09:00-22:00
Fredag 09:00-19:00