Lavpristrae reviews

Lavpristrae reviews

7.1

Venlig og hjælpsom betjening og bedste pris

Handlede med min søn i Hillerødafdelingen en dag i efterårsferien. Fik lov at låne både savn og savbukke, så brædderne kunne få plads i bilen. Forskallingsbrædderne kostede under en tredjedel af, hvad Silvan skulle have. Samme kvalitet.

Super professionelt!!

Bestilte nogle gavlbrædder i Hillerødafdelingen en torsdag. Mandag morgen kl. 07:30 holdt en lastvogn på vores adresse, klar til at læsse brædderne af. Desværre var det forkerte brædder, så chaufføren måtte tage dem med til Hillerød igen. Kl. 08:00 ringede jeg til Lavpristræ og forklarede hvad der var sket. Ekspedienten erkendte fejlen og lovede at rette den. Kl. 10:15 holdt en ny lastvogn foran døren (med de rigtige brædder). Kl. 10:30 var brædderne læsset af.
Det kan vist ikke gøres bedre. Stor ros til Hillerød for en super service.
Jørgen Andersen

Det kan godt blive bedre

Bestilte varer på nettet, og bad om at låne en trailer, så kunne de jo pakke materialerne på den. Men materialerne var ikke pakket på trailer, så vi måtte betale 300 kr. for leveringen og vente nogle dage på det.
Det virker lidt som om at man har sparet servicen væk, mod at levere materialerne til billige priser. Men det har BYGMA og STARK altså ikke, så den holder ikke helt.
Ellers udmærket og kompetent betjening.

Ok virksomhed.....

Har bestilt fra dem 2 gange nu og priser/produkter var fine nok......
Dog var der lidt udfordringer med leveringen første gang, de kom ikke den dag der var aftalt, chaufføren ringede dog kl. 20.30 og fortalte at han ikke nåede det idag, men dog rigtig irriterende at stå en hel dag og vente på materialer som aldrig dukkede op :-( Men blev så kompenseret ved 2. bestilling med fri fragt, så det endte ok :-)

Sådan skal det gøres

Har nu for anden gang bestilt varer hos lavpristræ.
Jeg er det man kalder en rigtig tilfreds kunde.
Tak for MEGET flot betjening.
Vender helt sikkert tilbage

Lang leveringstid tid...

Bestilte brædder d .19/11 og fik straks en bekræftelse på at de var gået i gang med at pakke...d. 12/12 skriver jeg til dem da jeg intet havde hørt. Bliver efterfølgende kontaktet om at min ordre ved en fejl var smidt væk men jeg ville selvfølgelig få varerne dagen efter. Mærkeligt ordre system de må have siden de ikke har styr på åbne ordre. Varerne var ok - bedre sent end aldrig.

Dårlig service

Jeg vil bare lige fortælle en dårlig behandling vi var ude for i Lavpris Træ i Slagelse i dag.
Vi fik leveret for 6500 kr. terassebrædder i onsdags, 75 brædder i alt og lidt andet tilbehør. Det betalte vi 300 kr. for at få leveret.
Da vi fik kigget nærmere på brædderne, måtte vi sortere 60 %, altså 42 brædder fra, der skulle byttes.
Først kørte Kim og min svorger Christian ud til Lavpristræ i formiddags, hvor der ikke var til at komme hverken frem eller tilbage. Kim aftalte med en ekspedient, at det var bedre at komme i eftermiddag.
Kim og jeg kørte så ud til Lavpristræ for anden gang i dag, og fik dog lov at låne en lille lastbil, til at køre brædderne på. Vi fandt 42 andre brædder, efter at have brugt en time på at sortere. Der var ca. 40% i en helt ny palle, der kunne bruges...
Herefter kørte vi hjem og byttede brædderne ud, det tog også ca. 1 time. Derpå retur til Lavpristræ.
Vi ville så købe noget terasseolie, og spurgte så, om vi dog ikke skulle have lidt rabat for at vi havde spildt en hel dags på dette køren frem og tilbage, og for ulejligheden.
DET KUNNE IKKE LADE SIG GØRE... VI FIK IKKE EN BØJET 5 ØRE I RABAT/NEDSLAG. Så vi kørte hjem dybt skuffede og UDEN olie til terassen.

Fine produkter men....

Deres udvalg er ganske fint og deres priser er gode, men deres service er totalt i bund, de sælgere jeg har mødt hos dem virker arrogante og ligeglade med mig som kunde, de brugte mere tid på at lave private ting på pc'eren på deres skrivebord end at kaste et blik på de kunder der stod og ventede. OG derudover var den betjening/service man fik så ringe at det nærmeste var til grin.

Måske de skulle overveje at sætte priserne bare 10% op og så få medarbejderne på kursus i service/salg for det trænger det så absolut til !

Ringe kvalitet & service

Vi bestilte en masse træ og trægulv hos Lavpristræ. Fik endda sagt "gips-plader", men de blev slettet igen.

Og dog ...

Da læsset kom, var der gips-plader med, så fragtmanden skulle splitte det hele ad for at få gipspladerne med tilbage. Dertil var der nogle småting, som vi tog med fra forretningen i Slagelse som også var sendt med - så det røg også tilbage.

Så meget for at have styr på sin leverance.

Trægulvet var en a-b sortering, dvs. med store evt. løse knaster men uden fejl iøvrigt. Det var ikke helt oplevelsen.
Vi sorterede 30% fra, med revner & hakker.
Vi fik at vide at vi skulle kunne acceptere op til 10% spild. Hmmm... Deres officielle version er at man skal købe 5-10% ekstra for at have noget at sortere i - ikke at det skal være med fejl.

Efter en del tovtrækkeri fik vi byttet de 30% træ - men der manglede 2 kvadratmeter i det nye vi fik leveret. Samme argument: Vi skulle kun acceptere 10% spild (som åbenbart skal bruges i deres brændeovn og ikke i vores).

De fik valget: Levering af de sidste 2 kvadratmeter eller indbetaling af differencen. De valgte de sidste, så vi kan købe de sidste kvadratmeter et andet sted (og endda til samme pris og bedre kvalitet).

Det er fint nok at købe træ hos dem, men så skal du selv tage der ind og sortere i det de har, så du få det, du vil have.

Jeg finder andre steder at handle næste gang.

Acceptabelt.

En udemærket butik, hvor der er penge at spare i forhold til de store trælaster, har handlet en del hos dem,, men det trækker lidt ned at de ikke altid har det man skal bruge, og derfor ender med at skulle et andet sted og købe de specielle ting.. Men helt klart et stad der kan anbefales.

Is Lavpristrae your company?

Lavpristrae Details

Setweb, Det nemmeste program til selv at vedligeholde, redigere og administrere sine internetsider!

Visit Lavpristrae