Lærerstandens Brandforsikring reviews

Lærerstandens Brandforsikring reviews

7.9

altid tilfreds

Bliver altid godt behandlet kan kun anbefale dem

Et forsikringsselskab der bygger på kvalitet og tillid til kunderne

Jeg har været kunde hos LB i mange år, og det er jeg utrolig glad for. Hver gang jeg har haft brug for hjælp og/ eller anmeldt en skade, har LB handlet hurtigt og professionelt. Min største begejstring for selskabet skyldes i høj grad den tillid, de viser kunderne. Der har aldrig været problemer med at få skader repareret eller penge udbetalt i de situationer, hvor jeg har haft brug for det.

Hej Jane

Tak for de flotte ord.

Som medlemsejet forsikringsselskab er vi til for at være til gavn for vores medlemmer. Derfor glæder det mig meget at høre om dine oplevelser.

Altid i top

Jeg er fuldt tilfreds og som enlig mor er det rart at vide at både en selv og ens dyrebare børn er fuldt forsikret :)
Katja Sofie Jørgensen

Hej Katja

Tak fordi du har bedømt os på Trustpilot.

Jeg er glad for, at vi kan levere den tryghed, du har brug for som enlig mor.

DUR IKKE KUN PÅ PAPIRET :D

LB er et forsikringsselskab, som absolut er et nærmere bekendtskab værd!
Nu er det ikke, fordi jeg har haft så vildt mange skader i løbet af min lange karriere som kunde i dette forsikringsselskab!
Dog har det været ligegyldig, hvad og hvilken skade jeg har anmeldt (lige fra stormskade på hus og bil - til indbrud), så er jeg blevet taget alvorligt, behandlet ordentligt og det hele i en god tone!
Tak for det!!
mcl

Hej Metta,

Tak for de flotte ord.

Det er dejligt at høre, at du har følt dig godt hjulpet, når du har haft brug for os.

Uanset hvilken skade man har, så er det aldrig en rar situation at stå i. Derfor arbejder vi for at hjælpe vores medlemmer bedst muligt hver gang.

Til at stole på

Jeg kender ikke andre forsikringsselskaber, som returnerer overskud til deres kunder - det er sådan et forsikringsselskab bør fungere!

Hej Kirsten

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Vi er glade for, at vi lever op til dine forventninger. Det er nemlig rigtigt, at vi som forsikringsselskab arbejder lidt anderledes. Fordi vi er medlemsejet, kommer vores overskud medlemmerne til gode. Fx ved at vi betaler anciennitetsrabat til medlemmer, der har været hos os i en årrække. Men også ved at vi forbedrer vores forsikringer eller sætter priserne ned.

Karen, Kommunikation & Marketing

Seriøs, hurtig og fair sagsbehandling

Vi har i alle vore anmeldelser fået en rigtig god hehandling af Lærestandens Brandforsikring - LB har være lette at komme i kontakt med, har været seriøse, forstående og fair i behandling af vore skadeanmelselser som oftest har kunne afsluttes med en enkelt telefonopkald.
Søren Mortensen, Hobro

Hej Susanne

Tak for dine rosende ord.

Hvor er det skønt at høre, at du har følt dig godt behandlet i Lærerstandens Brandforsikring. Ikke mindst, at det har været let og ligetil.
Det er præcis den oplevelse, vi gerne vil give vores medlemmer.

Hurtigt og nemt

Ringede derind og anmeldte min skade og så gav de mig tre muligheder for hvordan jeg ville have min erstatning, det gik rigtig hurtigt og det var meget nemt.

Hej Helle

Tak fordi du har bedømt os her på Trustpilot.

Vi er meget glade at høre, at du har været tilfreds med hastigheden i behandlingen af din skade.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

Hurtig sagsbehandling og kontant erstatning

God og hurtig sagsbehandling på hjemmesiden. Hurtig kontant erstatnings udbetaling.

Hej Morten

Tak for at du har bedømt os på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at du har været tilfreds med vores digitale selvbetjeningsløsninger.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

Lærerstanden har altid været et fantastisk forsikringsselskab

Jeg fik en stormskade på mit sommerhus, og Lærerstanden bad om dokumentation, hvorefter der ikke var nogen diskussion om, at jeg skulle have betalt reparationen. Sagsbehandlingen var, som altid, venlig og ret effektiv.

Hej Olaf

Tak for dine rosende ord.

Jeg er glad for at høre, at vi har levet op til dine forventninger i forbindelse med din stormskade.

Kanon sagsbehandling

Efter en elskade i mit sommerhus, har jeg af LB´s sagsbehandler fået en hurtig og meget kompetent sagsbehandling, som jeg er meget tilfreds med.

Hej Helge

Tak for dine rosende ord.

Jeg er glad for at høre, at vi i Lærestandens Brandforsikring har levet op til dine forventninger i forbindelse med behandlingen af din skade.

Anna Sofie, Skadebehandler

Jeg føler mig tryg ved sagsbehandlingen

På p-plads bakkede jeg ind i anden bil. Lille skade. hurtig ekspedition.
Har været medlem i mere end 25 år, og har altid fået en god behandling når uheldet var ude.

Hej Tove

Tak for din anmeldelse af os på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre du har været tilfreds som medlem hos os igennem mange år.

En af vores værdier i Lærestandens Brandforsikring er tryghed. Jeg er derfor også meget glad for at høre, at det også er den oplevelse du har haft med os igennem dit medlemskab hos os og i forbindelse med behandling af din skade.

Anna Sofie, Skadebehandler

Jeg er tilfreds med mit forsikringsselskab

Jeg har kun få gange haft brug for at kontakte mit forsikringsselskab ang. en skade. Når det er sket har jeg altid mødt forståelse og forsikring er blevet udbetalt. Da jeg fornylig havde problemer med afløb fra huset kontaktede jeg en kloakmester, der konstaterede forskellige skader på rørene. Adspurgt svarede jeg at jeg havde LB som forsikringsselskab og kloakmesteren siger så at "det er et meget rimeligt selskab" og at en ansøgning om erstatning for skader sikkert vil blive imødekommet. - Det blev den og jeg undgik at skulle leve af vandgrød de næste par måneder da jeg kun selv måtte afholde ca en 1/3 af reparationsudgifter + selvrisiko.

Hej Thomas.

Tak fordi du har bedømt os her på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at du har haft en god oplevelse med os i forbindelse med behandling af din skade på din kloak.

I Lærestandens Brandforsikring bestræber vi os altid på at finde dækninger til vores medlemmer fremfor undtagelser og begrænsninger. Vi er derfor meget glade for, at det også er den oplevelse både du og din kloakmester har haft med os.

Anna Sofie, Skadebehandler

Det er som det skal være

Hurtig kontakt. God vejledning.

Hej Iben

Tak for den gode bedømmelse.

Hvor er det rart at høre, at vi har været der for dig og at du føler, vi har givet dig en god vejledning.

Super troværdigt forsikringsselskab

Jeg kom til skade på en ferie, og måtte have lægehjælp. Efter hjemkomsten anmeldte jeg uheldet som en skade, hvor jeg havde fået nogle ødelagte feriedage. Jeg fik en fair afregning fra LB for de ødelagte feriedage.

Hej Ruth

Tak for den gode bedømmelse.

Jeg er ked af at høre, at du fik ødelagt din ferie på grund af sygdom. I netop de tilfælde er vi glade for, at vi efterfølgende kan hjælpe dig.

Sezaneh, forsikringsrådgiver

Venlig, enkel, tillidsfuld og hurtig sagsbehandling

At have sine forsikringer i Lærerstandens Brandforsikring er så fint. Det er billigt og altid i orden.

Hej Ida Marie

Tak for din gode bedømmelse.

Hvor er jeg glad for at høre, at du føler godt behandlet. Vi er til for vores medlemmer. Det er vigtigt for os at gøre det enkelt og nemt for jer.

Venligt, effektivt

Der var bare ingen problemer med at anmelde og få erstattet min kærestes stjålne mobil. Sagsbehandlingen gled effektivt, og jeg følte mig skattet som kunde gennem hele forløbet.

Hej Michael

Tak for din gode bedømmelse på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre om din oplevelse af at være medlem hos Lærestandens Brandforsikring. Vi arbejder for, at vores medlemmer føler at vi passer godt på dem - især i skadesituationer.

Hurtigt sagsbehandling

Jeg har haft brug for LB to gange til to cykeltyverier inden for de sidste fem år. Første gang anmeldte jeg over telefonen og anden gang over nettet. Begge gange fungerede sagsbehandlingen helt fint, og begge sager var afsluttet med udbetaling på otte dage.
Jeg kan bestemt anbefale LB til andre.

Hej Mette

Tak for din gode bedømmelse.

Jeg er glad for at høre, at du har følt dig godt hjulpet, når du har haft brug for vores hjælp. Det er sådan, det skal være.

Tak for din anbefaling.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

Sikker på god behandling!

Sikker på god behandling

Hej Hanne

Tak fordi du har bedømt os på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at du føler dig godt behandlet hos Lærestandens Brandforsikring. Vi bestræber os altid på give vores medlemmer en god behandling - både når det drejer sig om almindelig rådgivning og i tilfælde af skader.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

1. klasses hjælp, når det gælder!!!

Jeg har været medlem af LB i over 12 år. Har altid fået 1. klasses behandling, når jeg har haft brug for relevant vejledning eller brug for hjælp ved ny-tegninger og afmeldelse af forsikring. Har altid oplevet hurtig ekspedition ved udbetaling af erstatninger m.v. Jeg har stor tillid og er meget tryg ved LB, blandt andet fordi jeg har haft den samme konsulent i alle årene. Jeg kan ikke lokkes over i andre forsikringsselskaber, uanset hvad!!!!

Hej Gitte

Tak for din gode bedømmelse.

Hvor er det dejligt at høre, at du sidder inde med en så fantastisk følelse, og at du har haft gode oplevelser med os i Lærestandens Brandforsikring - både i forbindelse med ny-tegning, eksisterende forsikringer og skadesbehandling.

Dejligt at få dine rosende ord.

Sezaneh, Forsikringsrådgiver

Billig, effektiv og for det meste forstående

De sidste par år har vi haft en del med LBF at gøre. Ved en større erstatningssag i 2011 var de noget træge og - syntes vi - uden empati og forståelse for vores situation, som var meget slem. Vi var endog meget tæt på at skifte, selvom LBF altid kan konkurrere på prisen. Så der skulle meget til, før vi igen fik fuld tillid til dem og deres forretningsgang. Det har vi nu. Vi har intet at klage over.

Hej Gitte

Tak fordi du har bedømt os på Trustpilot.

Jeg er ked af at høre, at I har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med jeres erstatningssag. Derfor er det utrolig godt at høre, at I har fuld tillid til os igen, og at vi også lever op til jeres forventninger.

Lærerstandens Brandforsikring Details

Lærerstandens Brandforsikring er et forsikringsselskab for lærere, pædagoger, magistre og andre undervisere. Vores opgave er at passe på vores medlemmer og give økonomisk tryghed, hvis uheldet er ude. Vi er medlemsejet og en del af LB Forsikring. Vores overskud kommer medlemmerne til gode. Fx ved at vi forbedrer forsikringer, sætter prisen ned eller sender penge direkte tilbage til loyale medlemmer.

Visit Lærerstandens Brandforsikring

We live here: Farvergade 17