Lcdgarder reviews

Lcdgarder reviews

9.3

fin handel uden problemer

Efter længe at have overvejet hvad jeg skulle købe af fladskærm, bestilte jeg et Sony fjernsyn hos LCD. Jeg havde en god dialog med dem over telefon og mail. Fjernsynet kom til aftalt tid og jeg vil helt sikkert anbefale shoppen til andre.

Køb af fladskærm

Meget seriøs butik og super vejledning. Købte et 50" fladskærm over nettet og fik det leveret 2 dage efter.

En fremregne service og super produkter til gode priser

Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til en virksomhed jeg personligt og som virksomhed har handlet med i gennem flere år. LCD lever op til mere og gør det ekstra for kunden at man altid føler sig velkommen og får lyst til at handle der igen.

Rigtig god oplevelse ved køb af fladskærm

Jeg bestilte for et par måneder siden et 50" Plasma (Panasonig G10) fra lcd.dk efter at have læst flere gode anmeldelser. Købet gik let og smertefuldt og jeg blev kort tid efter ringet op af deres kundeservice som fortalte mig lidt om levering og forventet leveringstid. Det synes jeg var virkelig god service! De prøvede godt nok også at sælge mig en ekstra forsikring til TVet (udover min indbo), som jeg dog takkede nej til. Det fungerede ellers godt med den personlige kontakt. Priserne er blandt de billigste og leveringstiden var som lovet kort. Kan godt anbefale LCD.dk til andre!

Perfect...

Så min vare en JVC Boomblaster på deres hjemmeside, ringede og hørte om den nu også var på lager. Det var den og jeg bestilte den hurtigt via. nettet.
Bestilte den torsdag eftermiddag og havde den om fredagen. Superhurtig levering, rimelig fedt at have den så hurtig. Virkelig et seriøs firma, hvor kunden føler sig i centrum. Er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der.
++++++Herfra

Sådan

Det hele har bare været til UG... Jeg kan ikke sætte en finder på noget og det er helt sikkert her jeg handler igen uanset om de de billigste:-)

Gode priser, venlig kundeservice og hurtig levering

Har on-line købt Sony tv og blu-ray afspiller til gode priser
og service var i top - både pr. telefon og email.

Modtog varerne 2 dage efter i København med budstikken.

Jeg vil klart anbefale firmaet.

Perfekt kundeservice

Bestilte en Wii med to controllere, kunne ikke få den ene til at virke. Fik en returseddel og sendte den defekte controller retur. Fik 2 dage efter controlleren retur - samt blev ringet op af en sælger, som fortalte os, at controlleren ikke var defekt, og samtidig instruerede os i, hvordan vi fik den koblet til - Alt sammen uden yderligere omkostninger for os som kunde. Perfekt !!!
Marianne Sørensen

Super Service - Hurtig Levering.

Har købt et Samsung 46" LCD tv, og under hele købs processen var man godt oplyst og leveringen var hurtig.

TV'et gik dog efterfølgende i stykker, og skulle byttes under garanti. Dette forløb også hurtigt og smertefrit, dog modtog jeg et lettere brugt TV ved en fejl, men dette blev igen hurtigt udskiftet til et nyt.

Men alt i alt en go oplevelse og et sted jeg selv ville handle igen samt anbefale til andre.

LCD.dk ANBEFALES - God kundeservice, konkurrencedygtige og hurtige

Har fra første færd hos LCD.dk, oplevet siden som god og overskuelig.
Jeg blev anbefalet firmaet af en ven som ligeledes har haft en god oplevelse ved bestilling hos dem.
Jeg bestilte et Sony fjernsyn + et beslag. LCD.dk var ikke de billigste på markedet, men under de forhold at de er dansk forhandler af Sony produkter, samt deres bedre garantipolitik i forhold til den alm. reklamationspolitik, var deres priser mere atraktive end de billigste på markedet.
Betjeningen har hele vejen igennem været venlig og professionel, lige meget hvilke spørgsmål der kom op. Havde både telefonisk kontakt og kontakt via email.
Aftale omkring levering blev også overholdt. Ligeledes blev man adviseret under forløbet omkring hvor en ordre er i systemet.
Alt i alt en rigtig god oplevelse og det kan klart anbefales at handle hos LCD.dk og jeg vil legeledes tjekke deres side næste gang jeg skal købe noget igen.

Super god service på alle områder.

Jeg skulle købe Phillips Soundbar HTS8140. LCD var billigst. Både komunikationen pr tlf og mail var helt i top. Levering fra dag til dag og til kun 50kr uanset vægt, kan ikke blive bedre. Kan kun give LCD mine bedste anbefalinger og jeg handler der med fornøjelse igen.

Superb

Købte 2 Sony fladskærme til en god pris. Super hurtig kundebetjening. Kompetent personale.++++

Hurtig levering & god service i forbindelse med RMA

Jeg kan kun anbefale LCD.dk! De fleste virksomheder kan nemt klare hurtig levering osv. Det der virkelig giver det sande billede af en virksomhed, er, efter min mening, så snart det kommer til evt. reparationssager. Og dette håndterer LCD.dk med stil! Alt fra afhentning og levering til kommunikation under hele forløb kunne ikke klares bedre.

Endnu engang: fantastisk service!

Gode priser og super service

Kan varmt anbefale LCD.DK. Fantastisk god personlig service.

God pris - hurtig levering

Priserne hos LCD.DK er absolut konkurrencedygtige. Dette faktum sammen med måden firmaet præsenterer sig på via deres hjemmeside, samt de gode anmeldelser fra andre kunder, fik mig til at vælge LCD.DK til køb af et TV.
Konceptet omkring, at LCD har alt på lager - hvad du ser, er hvad de har - er for mig et stærkt konkurrenceparameter og langt fra noget som alle internetudbydere kan præstere.
Jeg bestilte mit TV tirsdag eftermiddag kl. 15:30 og det blev leveret til leveringsadressen torsdag formiddag kl. 10:30 - det kan vist dårligt gøres bedre !

Sådan!

Rigtig god service, okay udstilling, også mathcer de andres priser.

God telefonservice og hurtig levering

Jeg ringede og fik god rådgivning omkring vægbeslag.

Tillige afsendte de varerne samme dag, selvom jeg først bestilte kl 16:00

Godt firma

Købt Pillips tv hos firmaet, lavede først en forespørgelse via mail, som blev besvaret inden for en time. Købte så tvet, fik promte en bekæftigelse med levevrings tidspunkt. Fik leveringen som lovet og en lille gave sammen med en hilsen og beskrivelse af evt. reklamation. Tvet var meget omhyggeligt embalegeret.
100% opbakning fra min side til LCD.DK
Robert Rasmussen

Eminent

Jeg bestilte en WII-spilkonsol, som Post-Danmark fik fejlsendt, så den var forsvundet i flere dage. Kontaktede derfor LCD pr. e-mail, som omgående besvarede min henvendelse. Efter et par e-mails frem og tilbage blev problemet løst, ikke dagen efter, nej nærmest online.
Det er kundeservice, der batter....
LCD har nok den bedste kundeservice indenfor internethandel.
Det er fremragende.

God oplevelse

Jeg blev brændt af af Wupti, men heldigvis fandt jeg et ligeså godt tilbud hos lcd.dk. Nemt og hurtigt. Meget positivt!

Is Lcdgarder your company?

Her finder du alt i LCD og Plasma fjernsyn. Vi viser dig de bedste TV og IT produkter på markedet - TIL DEN HELT RIGTIGE PRIS. Kig forbi.

Visit Lcdgarder