Leagueoflegends reviews

Leagueoflegends reviews

6.9

elsker det

jeg spiller spillet meget og jeg elsker det

dårlig sikkerhed

jeg synes det er dårligt at du ikke kan være sikker på du bliver hacket mens du er væk og det er riot games skyld det er deres ansvar at sørger får at vis man betaler beholder man det også !! jeg synes helt klart man skal holde sig fra det jeg har brugt 3000 kr på det og mistede det alt sammen i går 9/1-14 hvorfor i al verden skulle man så spille et sådan dårligt spil lad være med det !! :-( men jeg vil sige at selve spillet er godt nok.
men lad for guds skyld vær med at bruge penge du mister dem bare igen !!
det jeg synes er godt er at det er gratis men ikke godt nok til at det skulle koste penge vis de gør det mangler de mange fejl at lave !!

Godt koncept med alt for mange fejl og mangler

Ustabile servers som gør det svært at nyde spiloplevelsen!

Awesome Game

League Of Legends is the best game ever.I totaly love it <3

FABELAGTIGT!!!

Jeg kan kun anbefale man spiller det her og støtter det. Har spillet i 2½ år og har endnu ikke oplevet hack af nogen art. Det er kun fordi man er et fjols og giver oplysninger til de forkerte og det er IKKE Riot games ansvar HVIS jeres paypal bliver hacket det er ikke noget de kan gøre ved men fordi Paypal har elendig sikkerhed men hvis man har bare lidt hjerne og passer på sig selv som man brude gøre det sekundt man spiller noget eller bare generelt benytter internettet så er du bare GOLDEN. Det er et spil med en god learning curve og et utrolig højt skillcap så om du er 60% retarderet kan du stadig bliver super god til det. Til jer der er blevet hacket: "Lad være med at give Riot games skylden. De har gennem de sidste 2 år kun vist omtanke for deres spillere og deres penge det er paypal der fejler det er ikke kun et problem her men også alle andre services der har det problem med PayPal."

et fanatisk spil

en vidunderligt spil som jeg kun kan anbefale det til andre,

det gratis og man får en god kundeservice fra Riot games som har udviklet spillet

Hvordan bliver man Hacket?!

I skriver at i bliver hacket. Der er en grund til man bliver hacket! Det er man giver sin "Account" væk! Og dem der siger, at de er hacket med "Riot Points" Det er jeres Paypal
konto, er bliver hacket! Paypal har ingen form for sikkerhed. Så der er enten jeres egen skyld eller paypal!

Jeg blev hacket 2 gange, sikkerheden er elendig.

Jeg blev hacket 2 gange 1. gang fik de adgang til min betalings oplysninger og der blev hævet mange tusinde kr. sagen er gået videre til NETS. En henvendelse til Riot Games var nytteløs. Ind til nu kan ve se at der er tale om at spillet er infesteret af østeuropæiske hackere. Indtil sikkerheden er iorden er det farligt.

Virkeligt godt spil der tager sig af sine spillere :D

Har selv spillet spillet i mange år, og de tager sig af alle problemer på ingen tid :D

Også fedt de går så meget op i competitive og deltage i det!

Awesome game

This is the most addicting game i've ever played, and its free ^^ Even if you dont like MOBA games, you should really try League of Legends out!

Fantastic game, fantastic company

What can I say...if you don't know about RIOT or League of Legends, all you have to do is download and play and you'll be hooked.

Addictive and good game

I have been playing LoL about 1.5 years now, I have been in beta, but I didn't enjoy it, so I was seeing my friend play this game. I was watching him play,more,and more I found myself in a urge to play thos game. So i began playing and I was begging to be more addictive of this game for his adrelanine rush so to speak when you are playing against other people. To bad that the LoL community is so infamous because of some players, because it's deserving much more. Anyone with MOBA history should try this, and will not leave dissapointed. Have fun

Genialt spil, dog mange fjolser.

Meget grinern spil, og det bedste ved det hele er netop det er gratis.
spiller det selv meget, dog kan jeg kun give 4/5 Fordi der netop er mange når man f.eks spiller "ranked" enten feeder, eller går afk randomt. "folk som spiller spillet ved hvad jeg mener"
Ærgeligt, men der er ikke så meget de kan gøre ved det.

udfordrende og sjov

Jeg startede for nyligt på spillet da jeg fik det anbefalet af en ven, jeg har kun positive ting at nævne omkring dette spil.

gratis, udfordrende, middel grafik så alle pc'er kan køre det, fedt gameplay, mange forskellige muligheder med build runes osv.

ja jeg kunne blive ved , synes det er en fed version af det tidligere kendte dota.

thumbs up!

League of legends er et rigtigt godt spil men.....

League of Legends er et rigtigt godt spil og så er det endda gratis men.. Deres servere er godt og vel tit nede i EU så man ikke kan komme ind på Lol, vis man er så heldig at komme på skal man vente i kø for at kommme ind, som der godt kan tage op til 2 timer men normalt vil det vare mellem 30min-1time. Men der er snakket om at Riot (dem der har lavet League of Legends) vil lave EU serverne ind i tre dele EU nord EU west og EU øst for at det kan køre bedere så Serverne ikke går ned, og man kan logge på uden at skulle vente. Men ellers rigtigt sjovt og fedt spil. :)

Fedt spil

Mega fedt spil, syntes selv det er utroligt sjovt og nemt at få tiden til at gå med.

LOL - FTW

Det er det bedste spil jeg i lang tid har prøvet.. Jeg troede ellers kun Counter Strike kunne gøre det for mig .

Det skal prøves.

Først da mine venner kom og sagde: "Steffen du SKAL bare prøve det her".

Tænkte jeg at det bare vare en eller anden DOTA efterligning, der aldrig ville leve op til det som de lover.

Men hold da op hvor tog jeg da fejl. Dette spil er underholdende, vanedandende og DET bedste gratis online spil du nogensinde vil komme til at spille.

Spillet i sig selv går ud på at du er en summoner, som kan stige level efter hvor godt du klarer dig i spillet. Som summoner skal du så vælge mellem mange mange figure som du så skal bruge i kamp. Vær kamp kan du vælge en ny figur som maksimalt kan blive level 18 - Hvilket er rigeligt høj level til at du kan nå at afslutte kampen inden ret kort tid efter du er blevet max level.

Vær gang starter du så fra level 1 og skal kæmpe og tjene penge til at få bedre udstyr.

Din summoner level er konstant og vil aldrig blive nulstillet. Du skal så ligesom i wow forbedre din summoner med talents, glyphs(enchants), nye figure som kan købes for ingame penge eller rigtige penge, alt efter hvor længe du vil vente.

Du kan også få nye skins til din figur. Dette kræver dog rigtige penge, men har ingen indflydelse på selve kampene, det er bare rigtig sjovt at gøre og vise frem til sine venner og fjender.

Hvis du som mig var lidt uimponeret i starten, giver jeg gerne det sidste skup til at komme rigtig igang.

Håber at se dig inde i LoL som de kalder det.

Venlig hilsen
Steffen Rasmussen
Coinstarter.com

Helt fantastisk spil

Helt fantastisk og gratis spil, og man kan roligt købe deres skins, det har jeg gjort, og de leveres med det samme.

For godt til at være gratis!

Faldt over det her spil på facebook engang og jeg har spillet det lige siden. Det er gratis at hente og er lavet af 2 hoveddesignere af warcraft 3 mappet Dota. Det er uhyresimpelt at komme igang og der er altid andre at spille med.
Er du i forvejen Dota-gamer er dette en god forveksling!
Der er rigtig mange spillere især fra EU.
Kom og join mig for søren!

Is Leagueoflegends your company?

Visit Leagueoflegends