Leander reviews

Leander reviews

6.8

Farlig for dit barn.

Inderligt flot design og praktisk anlagt seng. LOVE IT!! :)
Eneste nitte er at lakken kalkere af og man står med en mindre pæn seng og endnu vigtigere, farligt, da barnet kan komme til at spise noget af det kalkeret lak / maling. :(
Dette burde ikke ske for en børne seng, specielt ikke en man betaler 6.499 kr. :(

Jeg ville ønske at Leander gjorde noget ved sagen, da jeg kan læse mig frem på interneret og har hørt fra venner at flere har oplevet denne udfordring.

Med udgangspunkt sker dette ca. efter de 2 års garanti udløber i fleste tilfælde.

Is Leander your company?

Leander Details