Lebara Mobile reviews

Lebara Mobile reviews

4.3

Meget god service........

Jeg har haft Lebara en stykke tid nu og jeg er meget glad for selskabet.......medarbejdere er venlig og hjælpsom og giver sig tid til at besvare alle mine spørgsmål.......Jeg vil anbefale Lebara 100%......
Tak for rigtig god service------
venlig hilsen Phyllis Duggan

Oplysning

jeg er rimeligt godt tilfreds, med der er lige en ting som er rigtigt irriteret at man skal har
Flere mail når man har flere tlf. nr. hos jer et nr for hver mail
Venlige hilsen Andre´

Stjæler penge fra dankort EFTER du har været kunde hos dem

Lebara hæver penge på ens dankort selvom man ikke har været kunde hos dem i årevis. når man så endelig efter 2 uger får svar fra dem så blir man selv sat på en opgave med at kontakte ens bank efter informationer de skal bruge. banken kan ikke levere dem og lebara siger derefter at de bare er ærgeligt vi beholder dine penge.

værste firma jeg har haft med at gøre i mit liv. og jeg vil KRAFTIGT fraråde andre at blive kunde hos dem da i vil opleve at de tager penge fra jeres hævekort som de har lyst OGSÅ efter i ikke er kunde hos dem mere...

De fleste anstændige firmaer prøver at komme i kontakt med deres utilfredse kunder herinde på trustpilot men ikke engang det gider lebara bruge deres tid på.

En stor skuffelse

Jeg overflyttede mit nummer fra Onfone til Lebara da jeg ikke gider have Yousee der har overtaget Onfone. Da jeg ringer til min familie i Irland et par gange om måneden lyd det godt med Lebaras service hvor man kan ringe til udlandske fastnet og mobiler uden ektra omkostninger, hvis man har en taletidspakke. Mit nyt simkort kom hurtigt, allerede den 4. december. Jeg ventede spændt på at skrifte den 2. januar der var startdatoen for mit Lebara abonnement. Siden den 2. januar har jeg været uden mobilservice. Jeg kan hverken logge ind på Lebaras hjemmeside, ringe ud eller sende smser. Godt min mand har en mobil fra CBB så jeg kunne låne for at ringe til Lebaras kundeservice, hvor man efter langt tid kan komme igennen til de søde medarbejder der sidder i klemme og sådan set ikke kan gøre andet end at lægge øre til de mange problemer man har med Lebaras mobilnet og service. Hvis jeg havde vidst det på forhånd var jeg bare blevet i det mobilselskab jeg havde. Jeg kan i hvert fald ikke anbefale andre at flytte til Lebara. Så skal man i hvert fald rette op på det usædvantlig dårlig service.

Not very efficient service

Hope they can improve it

God service og det fungerer,men de har sat opkald afgifterne op for at ringe til udlandet

Jeg har haft lebara i over 2år og servicen har været god og jeg har ikke haft store problemer hverken i danmark eller udlandet, men fornyelig de har sat priserne op for sms og opkaldsafgift som jeg finde urimeligt.

Ubrugelige hjemmeside og taletidsstartpakke

Har købt en startpakkekit til Lebara og det virker bare ikke. Har registeret min Iphone 4 via Itunes og den har registeret den og jeg kan se den m.m. Der er bare INGEN tjeneste og der kommer intet frem med Lebara. Den kode jeg har fået, kommer ingen steder frem at man skal taste. På hjemmeside er der INGEN hjælp at hente. Man kan ikke logge ind som ny kunde, så det er jo flot. Når jeg taster mit telefonnummer siger den at det er ugyldigt - FLOT Lebara . Jeres hjemmeside stinker - Godt det kun er taletidsstartpakke til 49 kroner, for den ligger i skraldespanden og i morgen kæber jeg bare en fra jeres konkurrenter, for det kan umuligt være lige så ringe som jeres. ærgeligt at i får én stjerne, i fortjener ingen.

Nu kan det være nok !

Nu kan det være nok. Jeg har prøvet at ringe jer op , men er blevet trukket rundt i manegen af en åndsvag telefon robot. Mit problem er at min telefon står permanent på roaming og jeg kan ikke slå det fra. Har i ikke mobil dækning i hillerød ?
Jeg har også lige opdaget jeg har betalt for opringning til andre lebara numre, selv om i siger at denne service skulle være gratis (dette har jeg prøvet før). Jeg har meldt jer til forbrugerombudsmanden for svindel og arbejder på at komme i dialog med erhvervsstyrelsen (tidl. telestyrelsen) med henblik på at få frataget jeres licens til at operere i Danmark og at i bliver opløst som selskab da i jo ikke er i stand til at drive en forretning.

Utrolig dårlig ved data

Var på ferie i Skagen i sidste uge. Købte 1gb data forbindelse. Pengene trukket straks, men ingen forbindelse. 3 henvendelser ikke besvaret trods en forventet svartid på hjemmesiden på 2 dage. Stadig ingen forbindelse. Siger mit abn op og mister sansynligt pengene dog kun 49kr, men har aldrig haft data. ( god pengemaskine for Lebara) Jeg har tlf. abn. som jeg påtænker at opsige. Jeg vil lige tilføje at jeg nu har fået data, men er blevet trukket 2 gange 49kr d 3 dec og igen d 9 dec. Har forgæves skrevet til Lebara flere gange og bedt dem sætte for meget opkrævet tilbage på min konto. Ingen svar. Det værste firma jeg har haft kontakt med. Hvis ikke der bliver sat penge tilbage på min konto opretter jeg en sag ved Forbrugerstyrelsen.

Hej Ole,

Tak for din anmeldelse. Vi har undersøgt sagen og der var desværre sket en teknisk fejl i vores system, som nu er løst. Hvis det stadig ikke virker, er det fordi din telefon skal sættes op til det, dette kan du gøre ved at sende en SMS med teksten WAP til 1221.Vi har lagt en ny 1 GB data på dit nummer, så du får fuld udbytte af det. Vi beklager meget fejlen.

Lebara Mobile

stjæler penge, sælger ubrugeligt produkt, ingen service

Hold da kæft, hvor starter man? heldigvis har jeg udelukkende brugt Lebara til udenlandstelefoni og tanket manuelt op, tanken om at have automatisk optankning hos Lebara, får det til at løbe koldt ned af ryggen. Egentligt gik det fint i starten, men så er det blevet værre og værre. Selvbetjeningen stinker så hårdt, er grimt, uoverskueligt, glemmer ens profil igen og igen. Købte på et tidspunkt lidt data over SMS, resultatet var at al dataforbindelse holdt op med at virke uden for hjemmet, hvor jeg var på wifi, det var simpelthen et antiprodukt. Jeg skrev til dem og beklagede mig, intet svar, efter lang tid fik jeg en mail om, at de havde haft tekniske problemer, men nu var alt godt, og havde jeg stadig problemer, kunne jeg svare mailen plus en lang liste med spørgsmål, meget bøvlet, jeg opgav ævret, der var trods alt kun 50 kr.. behøver jeg nævne, at data aldrig virkede. Dernæst har jeg oplevet to gange, at jeg har sat 200 kr. ind på kotoen, få så kun at få 100 kroners optankning, samtidigt med, at de 200 kr. blev trukket, altså rent tyveri. Har skrevet igen, men intet svar. Jeg er fuldstændig færdig med Lebara, kan kun advare mod dette firma.

Abonnementet virker vel fint uden problemer, men det er jo også TDC's net. Selvbetjening stinker ud over alle grænser

Deres hjemmeside er til grin.

Det tager flere minutter at se resultatet af klik.

- Helt ærlig. Internet koster ingenting efterhånden og det gør en ordentlig server heller ikke.

Hvis jeg trykker på dashboard, bliver jeg logget af og skal logge på igen. Trykker jeg på Profil får jeg af vide teknikere arbejder på sagen???

Det er altså ikke svært at lave en selvbetjenings hjemmeside - så jeg kan jo kun konkludere at jeres webprogrammør er inhabil.

Hej Shure,

Tak for din anmeldelse. Du har helt ret i at vores hjemmeside ikke lever op til de forventninger man har til en hjemmeside. Vi er oprigtig kede af det og vi gør alt hvad vi kan for at få rettet på det.

Dårlig Kundeservice

Har netop købt en optankning til 500 kr. Systemet siger at koden er ugyldig, hvorefter vi ringer til Kundeservice. De afviser og beder os om at kontakte det sted vi har købt den. Der oplyses det at dette sker ofte. Efter en halv times ventetid bliver der lovet at de 500 kr kommer på kontoen, men det er stadig efter en time ikke sket. Når de ved at deres system ikke virker bør de afhjælpe fejlene så man ikke skal køre rundt og vente forgæves andre steder.

Rimelige priser men hjemmesiden dårlig og oplysningerne om forbrug mangelfulde i flere måneder.

Siden i sommers har der været noget galt med Lebaras hjemmeside. At man ikke kan se sit forbrug og senest ikke roaming er simpelthen ikke professionelt. Det er under al kritisk at manglerne har varet så længe og en elendig service. Dårlig service er også, når man skal vente længe på en medarbejder ved tlf. opkald til kundeservice.

saldo pr. e-mail

Hvis du har mere et 1 mobilnr ved Lebara , skal du også have flere e-mail adresser. altså et nr. pr e-mail og hvor mange email er du så lige ejerman af . det er det dårligste system de endnu har brugt.

Hej Ulla,

Tak for din anmeldelse. Du kan sagtens bruge en E-mail adresse til flere numre, du tilføjer blot de ekstra numre til hoved kontoen. Det er en funktion du kan finde inde på MitLebara.

Lebaras prispolitik!

Jeg har for et par måneder siden anbefalet 2 af mine venner at skifte til Lebara.
Jag fortalte at jeg ringede til alle telefoner i DK til kr.0,01 øre pr. min + 0,49 i opkaldsafgift, men denne takst er desværre blevet forhøjet til 0,19 pr. minut, og det kalder jeg for en stigning der får mig til at blive meget flov. Er det ikke en lige lovlig stor stigning flere tusind %, så min anbefaling af Lebara er ikke helt så positiv som tidligere.

Hej Raymond,

Tak for din anmeldelse. minutprisen på 1 øre på opkald i Danmark var en kampagnepris, som til kundernes fordel blev ved med at blive forlænget. Inden vi havde den kampagnepris, kostede det også 19 øre pr. minut.

Lebara

dårligt teleselskab

igen og igen smed I mig og min kone ud af data og ud af internettet, selv om vi havde betalt for vores abonnement. Når vi ringede til jer sagde I undskyld, og fortalte at det skyldtes tekniske vanskeligheder. Mig opkrævede Lebara 700 kr. for meget fra på 2 måneder fordi I havde slettet mig som data-kunde og tog 1 kr. for 1 MB. I opdagede aldrig jeres fejl, jeg måtte selv ringe og klage over jeres vanvittige priser. Derfor har vi forladt Lebara.

Gået fra de bedste og billigste til de dårligste og nok de dyreste

har været kunde i nogle år nu
Har været så glad for dem men da de besluttede at stige i prisen blev de til grin

Deres opkalds afgift er nok den dyreste på marked nu og dette er et kæmpe problem da deres forbindelse til udlandet sucks så man får fat i alle mulige telefoner og betaler for dette samt at 80% af gangene må man ligge på fordi forbindelsen er så dårlig de må tjene kassen på opkalds afgift.
og skal lige siges jeg har oprettet omkring 6 klager over forbindelsen fordi jeg betaler opkalds afgift selv om forbindelse går igennem til en forkert telefon og skal betale for opkaldsafgift når man skal ringe 2-4 gang i træk for at få en god forbindelse
jeg gik fra at fylde penge på min konto 1 gang hver mdr, til 4-5
og deres information omkring deres prisstigning til deres kunder ekstere stort set ikke jeg måtte finde ud af det fordi de lige pludselig hævede penge fra min konto 5 gange lynhurtigt

pris pr. min er også blevet ligesom alle andre så ja de gik fra at være de bedste til de dårligste .... ÆLDRIG IGEN !!!

Alt var perfekt end til der kom ny hjemmeside

jeg har flere tlf nr i mit navn og kan ikke få dem alle på nettet som før og det er ikke alt jeg kan forstå nået med tilmeld tlf nr er det mine tlf nr eller venders tlf nr og det tog meget langt tid før jeg fandt ud af der skulle bogstaver og mindst to tal. ellers er jeg godt tilfreds med priser og dækning. med venlig hilsen John

Topklasse kundeservice

Jeg har haft Lebara som teleselskab i flere år nu. Har da haft mine problemer med især MMS opsætning på ældre mobiler, men alt dette er fortid. Efter jeg selv har fået en Android mobil har jeg ikke oplevet nogle problemer. Tværtimod vil jeg rose Lebara for, at jeg kommer hurtigt igennem til dem, får en yderst kompetent og førsteklasses hjælp af kvalificerede og venlige medarbejdere. Har inden for de sidste 14 dage haft kontakt med Lebara kundeservice 2 gange. Begge gange til min fulde tilfredshed.

Roderri

Rod hos LEBARA, MEN når det først køre så køre det

LEBARA ApS Details

Spar penge

Vi hjælper vores kunder med at spare penge ved at tilbyde internationale opkald til lave priser såvel som nationale opkald til favorable priser, så alle vores kunder kan holde tæt kontakt med famile og venner.

Prisvindende selskab

Lebara har vundet titlen som ‘Best MVNO’ fra Mobile News Awards de sidste to år. Dette er baseret på styrken af vores brand, vores success indenfor en niche i markedet, prissætning, samt

Mere end bare lave priser

Vi ved, at vores kunders behov er både rationalle og følelsesmæssige, og dette er grundlaget i alt hvad vi gør. Vi har designet vores services til at være nemme at bruge og tilgængelige for vores kunder når som helst, og de tilpasset vores kunders behov. Vi opfordrer alle ansatte til at arbejde frem mod dette mål, og vi tror på, at vi gør en positiv forskel i vores kunders liv.

Vi giver tilbage til vores kunder

Grundstenen i Lebaras kultur er vores ønske om at give noget tilbage igen og gøre en forskel for de samfund, vores kunder kommer fra, og dermed også for deres familie og venner.

Lebara Mobil - Ring billigt fra din mobil til udlandet og i Danmark

Visit Lebara Mobile